Fitness Seller

45KG afgevallen wat is mijn VP nu?(foto's)

45 kg? wat een super prestatie! petje af!

Dat is maar een klein beetje vel, om op je vraag terug of je je sixpack nog ooit zal zien, ik heb in me fb lijst een dude staan waar jij op je zwaarst makkelijk in pastte(in de breedte dan want hij is maar 165cm), ik zoek even ze youtube film, hij heeft wel verschrikkelijk veel losse vel maar als je ziet wat eronder zit :)

Gevonden, check zijn abs onder al ze vel en hij was heel ze leven dik http://www.youtube.com/watch?annota...&feature=iv&src_vid=pSCb32OEc2o&v=ZrasQOojFyo

• Topic Starter Topic Starter
Dat is maar een klein beetje vel, om op je vraag terug of je je sixpack nog ooit zal zien, ik heb in me fb lijst een dude staan waar jij op je zwaarst makkelijk in pastte(in de breedte dan want hij is maar 165cm), ik zoek even ze youtube film, hij heeft wel verschrikkelijk veel losse vel maar als je ziet wat eronder zit :)

Gevonden, check zijn abs onder al ze vel en hij was heel ze leven dik http://www.youtube.com/watch?annota...&feature=iv&src_vid=pSCb32OEc2o&v=ZrasQOojFyo

bedankt voor het filmpje,

dus dan hoef ik me dus zeker geen zorgen te maken:)

Inderdaad heel nice gedaan. 45 kg in 7 maanden is trouwens wel wel veel in zo'n korte tijd, valt me mee dat je dan niet van die losse lappen vel hebt. Dus waarschijnlijk is het een kwestie van doorcutten en dan kom je er vanzelf wel!

respect kerel .. goed fysiek al .. lekker doorknallen zo, nog eventjes doorcutten en dan rustig opbouwen en cleanbulken

jelly op biceps, good job man.

nice man, hard work pays off!

• Topic Starter Topic Starter
Hey mensen.

ik kwam net nog een foto tegen van mezelf.
Datum 08-10-2012

en deze is net genomen
30-05-2013

2012-10-08 16.43.50.jpg

Foto op 30-05-13 om 18.23.jpg

Trouwens wel nieuwschierig, heb je gekuurt of heb je gewoon monster arm genetics?

i am jelly

Mooie inspiratie voor mij!
Erg netjes!

Moet zelf ongeveer 20/25 kilo er af zien te werken.

wow! Respect!

Wat een guns man!

Terug
Naar boven