- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Op dezelfde pagina staat het antwoord zelfs, excuses

Wel behoorlijk vroeg om te kuren, maar het resultaat mag er wezen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt maar ik wil zowiezo nog veel groter worden.(kuren)
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld, als ik het bij die ene kuur zou laten zou dat idd zonde zijn.
klopt op die before foto's was ik al aan het afvallen.
een foto helemaal voor dat ik begon met afvallen heb ik helaas niet.
---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 00:46 ----------
ja hoe is dat mogelijk , zat best wat tijd in...
---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 00:46 ----------
8 maandjes, zeker geen spijt van want het leven is een stuk mooier nu![]()
Met alle respect, kuur of geen kuur, dit had je makkelijk naturel kunnen doen.
Desondanks een nette transformatie haha, keep it up!![]()

Verbrand je ook sneller vet tijdens een kuur? Ik dacht dat het alleen hielp bij het opbouwen van spiermassa.
Van een kuur ga je geen 47KG afvallen. Van een kcal-tekort wel.
Maar van een kcal-tekort ga je weer geen spieren krijgen..
Ik stelde m'n vraag omdat ik het idee had dat de kuur bij had gedragen aan het verbranden van het vet. Nou ben ik niet bekend met de effecten van een kuur, dus kon ik me voorstellen dat bepaalde hormonale werking ervoor zorgt dat je lichaam sneller spiermassa opbouwt en tevens sneller getriggert wordt om vet te verbranden.

Mooie transformatie maar ik heb een vraagje. Heb jij geen last gehad van loshangend vel? Ik ben nu op 3 maanden tijd een goede 24 kilo kwijt en het is niet dat ik echt veel vel op overschot heb maar je ziet wel dat er wat teveel is onder meer rond mijn riem als ik die strak aanspan. Dat is ook één van de extra redenen waarom ik nu ga stoppen met onder onderhoud te eten maar ga proberen erop te eten, ik wil het niet erger maken dan het al is.
Wel lekker gedaan. Ik hoop dat ik binnen een jaartje hetzelfde resultaat mag hebben![]()