GJM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg dat we te maken hebben met een faker.
Wat een lulkoek en sterke verhalen. Doet er 20 jaar over om 15 kilo erbij te winnen en dan verwacht hij in 1 kuur nog 10 kilo.
Ik zeg 500 gram spinazie per dag en je word net zo'n grote vent als popeye.
Dat is het enige verstandige voor jou.

Begin er nu ook aan te twijfelen, beetje sneu als je op je 38e nog zo denkt maar ja, da's mijn mening maar...

Heeft geen zin om dit allemaal te gaan uitleggen en verantwoorden. ik heb altijd op mijn voeding en training gelet en heb geen zin in nutteloze discussies hierover. Daarbij heb ik deze topic geopend met het oog op mijn kuur die ik in januari ga beginnen. Ik wilde alleen jullie mening horen omdat ik ervan uitging dat jullie genoeg expertise zouden hebben maar het blijkt dat maar enkele een toegevoegde waarde hebben op deze sit, gezien de vaak domme nutteloze reacties die helemaal niks bijdragen aan een zinvolle discussie.
Waarom dan niet?
Jullie zijn niks gewend op deze site lijkt het wel. als iemand afwijkt volgens de zgn norm wordt het niet serieus genomen.
Ik wil wel graag serieus genomen worden, ik zit mijn tijd niet te verdoen om onzin te verkondigen..
Dat het niet goed is, is een ander geval maar ik wil wel serieus genomen worden op deze site
Omdat het de eerste keer is dat ik STH ga nemen is bij nader bijzien en na advies van de experts op mijn sportschool is de dosering aan de hoge kant en ga ik dit verlagen na 10 IUH per dag.
Bij de volgende kuur ga ik minder AAS pakken maar meer STH.
Ik ga er wel Trenbolone bij gebruiken.
Mijn definitieve kuur wordt nu dan:
Dianabol 1-4 50 mg per dag
TestE 1-12 1500 mg per week
Deca 1-12 600 mg per week
STH 10-30 10IUH per dag
Tren 12-20 600 mg per week
Omdat het de eerste keer is dat ik STH ga nemen is bij nader bijzien en na advies van de experts op mijn sportschool is de dosering aan de hoge kant en ga ik dit verlagen na 10 IUH per dag.
Bij de volgende kuur ga ik minder AAS pakken maar meer STH.
Ik ga er wel Trenbolone bij gebruiken.
Mijn definitieve kuur wordt nu dan:
Dianabol 1-4 50 mg per dag
TestE 1-12 1500 mg per week
Deca 1-12 600 mg per week
STH 10-30 10IUH per dag
Tren 12-20 600 mg per week
Dat is maar 20 weken HGH. Beter begin je 4 weken voor je kuur t/m week 30, minstens...Sensatiegeef gewoon je groeiers aan mij, ik zal er mist inzetting van mijn eigen lijf en leden een werkend, zinnig protocol uit puren en dit dan delen met jou..;;
waarom dit topic nog niet gelocked is, dat begrijp ik niet;;;

Sensatiegeef gewoon je groeiers aan mij, ik zal er mist inzetting van mijn eigen lijf en leden een werkend, zinnig protocol uit puren en dit dan delen met jou..;;
waarom dit topic nog niet gelocked is, dat begrijp ik niet;;;