AndroidHealthClinic

4e massa kuur

Nee

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg dat we te maken hebben met een faker.
Wat een lulkoek en sterke verhalen. Doet er 20 jaar over om 15 kilo erbij te winnen en dan verwacht hij in 1 kuur nog 10 kilo.
Ik zeg 500 gram spinazie per dag en je word net zo'n grote vent als popeye.
Dat is het enige verstandige voor jou.

Ik ben geen faker, ik heb 20 jaar training achter de rug ja met maar 15 kg VVM.so what???
Daarom ga ik nu knallen, domme idioot.

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Begin er nu ook aan te twijfelen, beetje sneu als je op je 38e nog zo denkt maar ja, da's mijn mening maar...

Toch is het zo, ken gasten die makkelijk 10 kg VVM aankomen

Powerful, je kuurvoorstel is gewoon idioot, en dan doel ik met name op dit zinnetje:
w 10-30 STH 23 IUH per dag
Mocht dat nog niet duidelijk zijn na al deze pagina's aan reacties.

Sowieso doe je iets verkeerd in mijn ogen als je met zulke stats je 4e kuur in gaat.

Waarom negeer je dit powerful ?????

Heeft geen zin om dit allemaal te gaan uitleggen en verantwoorden. ik heb altijd op mijn voeding en training gelet en heb geen zin in nutteloze discussies hierover. Daarbij heb ik deze topic geopend met het oog op mijn kuur die ik in januari ga beginnen. Ik wilde alleen jullie mening horen omdat ik ervan uitging dat jullie genoeg expertise zouden hebben maar het blijkt dat maar enkele een toegevoegde waarde hebben op deze sit, gezien de vaak domme nutteloze reacties die helemaal niks bijdragen aan een zinvolle discussie.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Hij was te druk bezig met denken aan AAS

Yep :D:D

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Was dit eigenlijk ooit een serieus topic?:scratch:

Voor mij wel in ieder geval.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Waarom dan niet?
Jullie zijn niks gewend op deze site lijkt het wel. als iemand afwijkt volgens de zgn norm wordt het niet serieus genomen.
Ik wil wel graag serieus genomen worden, ik zit mijn tijd niet te verdoen om onzin te verkondigen..
Dat het niet goed is, is een ander geval maar ik wil wel serieus genomen worden op deze site

Omdat het de eerste keer is dat ik STH ga nemen is bij nader bijzien en na advies van de experts op mijn sportschool is de dosering aan de hoge kant en ga ik dit verlagen na 10 IUH per dag.

Bij de volgende kuur ga ik minder AAS pakken maar meer STH.

Ik ga er wel Trenbolone bij gebruiken.
Mijn definitieve kuur wordt nu dan:

Dianabol 1-4 50 mg per dag
TestE 1-12 1500 mg per week
Deca 1-12 600 mg per week
STH 10-30 10IUH per dag
Tren 12-20 600 mg per week

Blijf het belachelijk vinden. Maar have fun :coffeepc:

Jij spoort niet helemaal denk ik? Echt debiele hoeveelheden. Ik heb in 4 jaar tijd 26 kilo naturel gewonnen, daarna 1 goede kuur gedaan en daar nog eens 8 kilo mee gewonnen. En dan durf jij nog te zeggen dat er absoluut niets mis is met je voeding en training?

En weet je zeker dat die maatjes van je wel echte maatjes zijn? Of zijn die maatjes de roid dealers? Als mijn maatje me dit aan zou bevelen, had ik hem daarna niet meer hoeven zien denk ik.. Wat mensen jou wijs hebben gemaakt is zo ongeveer gelijk aan moord. Of heb je niet de ambitie om na je 40e nog te kunnen nken en op je 45e überhaupt nog in leven te zijn. Ik zou dit soort dingen echt alleen overwegen als de rest van leven al zwaar crap zou zijn en mijn pikkie niet meer omhoog zou komen.. En zelfs dan pleeg ik liever zelfmoord met een paar slaappillen en een fles alcohol.. Doet waarschijnlijk minder pijn.

Snap je na 60 negatieve reacties nog niet dat jouw beeld van AAS mss niet klopt in plaats van onze perceptie? Er hebben genoeg jongens op je gereageerd die al heel wat meer ervaring hebben met AAS dan de gemiddelde gebruiker. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n dom en koppig persoon op dit forum gezien.

Maar we gaan genieten van je logje zolang het duurt :D

Laatst bewerkt:
Heeft geen zin om dit allemaal te gaan uitleggen en verantwoorden. ik heb altijd op mijn voeding en training gelet en heb geen zin in nutteloze discussies hierover. Daarbij heb ik deze topic geopend met het oog op mijn kuur die ik in januari ga beginnen. Ik wilde alleen jullie mening horen omdat ik ervan uitging dat jullie genoeg expertise zouden hebben maar het blijkt dat maar enkele een toegevoegde waarde hebben op deze sit, gezien de vaak domme nutteloze reacties die helemaal niks bijdragen aan een zinvolle discussie.

Je hebt het dan wel over een 'discussie' maar dit topic lijkt meer een monoloog.Je beantwoordt geen concrete vragen over je training en je voeding je komt niet met -zinnige- tegenargumenten.De meeste 'domme en nutteloze reacties' vind ik eigenlijk van jouw kant komen.Als je niet tegen kritiek kan moet je hier niet een dergelijk topic starten is mijn mening.

Waarom dan niet?
Jullie zijn niks gewend op deze site lijkt het wel. als iemand afwijkt volgens de zgn norm wordt het niet serieus genomen.
Ik wil wel graag serieus genomen worden, ik zit mijn tijd niet te verdoen om onzin te verkondigen..
Dat het niet goed is, is een ander geval maar ik wil wel serieus genomen worden op deze site

Als je hier zo graag serieus genomen wilt worden zou je misschien wat aan je mentaliteit moeten doen.Je komt op mij -ondanks je 38 jaar- over als een opstandig 14 jarig pubertje met een dikke plaat voor z'n harses die hier een beetje stoer komt lopen doen met een absurd kuurvoorstel.No offense maar zo zie ik het.

Omdat het de eerste keer is dat ik STH ga nemen is bij nader bijzien en na advies van de experts op mijn sportschool is de dosering aan de hoge kant en ga ik dit verlagen na 10 IUH per dag.

STH 10-30 10IUH per dag

Omdat het toch zinloos is reageer ik even niet op dit aangepaste voorstel.
Maar goed, je bent dus niet voor rede vatbaar.Dat is op zich natuurlijk geen enkel probleem, alleen rijst bij mij dan de vraag waarom je hier om advies en reacties komt vragen als je blijkbaar al alle expertise bij jouw eigen sportschool hebt zitten.
Anyway, nogmaals, als je een log gaat beginnen ga ik je zeker met belangstelling volgen en ik wens je oprecht succes.

STH 10-30 10IUH per dag

Nou die experts hebben blijkbaar een groot gemis aan kennis kwa HGH...

STH 10-30??? Dat is maar 20 weken HGH. Beter begin je 4 weken voor je kuur t/m week 30, minstens...

geef gewoon je groeiers aan mij, ik zal er mist inzetting van mijn eigen lijf en leden een werkend, zinnig protocol uit puren en dit dan delen met jou..;;

waarom dit topic nog niet gelocked is, dat begrijp ik niet;;;

geef gewoon je groeiers aan mij, ik zal er mist inzetting van mijn eigen lijf en leden een werkend, zinnig protocol uit puren en dit dan delen met jou..;;

Sensatie :D

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Sensatie :D

Terug
Naar boven