XXL Nutrition

4e massa kuur

Hallo Ibo,

Ja, jullie hebben gelijk. voor de eerste keer 23 IU STH gebruiken zal dan teveel zijn. ik hou het dan op 12 IU.
Of is dit nog te veel voor de eerste keer?

De rest blijft hetzelfde. 5kilo VVM is veel te weinig voor me. ik wil 8-10 kg VVM aankomen daarom deze kuur die een stuk zwaarder is dan mijn vorige.
Ik probeer op die manier een schokeffect teweeg te brengen.

Ik wil echt gaan groeien als een beest.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Er staat me hopelijk veel groei te wachten en hopelijk zo weinig mogelijk bijwerkingen.
STH zet ik lager en de Test op 1gr maar als blijkt dat het te langzaam gaat trek ik de Test 6 weken langer door op 1.5 gr.

Ik weet dat het misschien niet helemaal verantwoord is maar wanneer is dat dan wel? als je 6 kuren hebt gehad?

Jij hebt helemaal gelijk. Groei je niet genoeg dan neem je waarschijnlijk niet genoeg AAS en STH! Andere variabelen zijn er niet in bodybuilding:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Je vriendin werkt bij de apotheek, krijgt ze dan korting ofzo op medicijnen? het lijkt mij niet gebruikelijk en als het al korting is niet veel... Of ze moet het natuurlijk stiekum meenemen :D

Ik kan je niet al mijn geheimen gaan verklappen natuurlijk :D;)

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Jij hebt helemaal gelijk. Groei je niet genoeg dan neem je waarschijnlijk niet genoeg AAS en STH! Andere variabelen zijn er niet in bodybuilding:thumbs:

Ik heb een trainingsverleden van 20 jaar en heb altijd op mijn voeding gelet en heel veel verschillende manieren getraind. de laatste 8 jaar groei ik niet meer en nu is het tijd voor serius business....

Uiteindelijk komt het verschil in groei door de AAS en STH. rest is echt maar bijzaak. geloof me...

Hallo Ibo,

Ja, jullie hebben gelijk. voor de eerste keer 23 IU STH gebruiken zal dan teveel zijn. ik hou het dan op 12 IU.
Of is dit nog te veel voor de eerste keer?

De rest blijft hetzelfde. 5kilo VVM is veel te weinig voor me. ik wil 8-10 kg VVM aankomen daarom deze kuur die een stuk zwaarder is dan mijn vorige.
Ik probeer op die manier een schokeffect teweeg te brengen.

Ik wil echt gaan groeien als een beest.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Er staat me hopelijk veel groei te wachten en hopelijk zo weinig mogelijk bijwerkingen.
STH zet ik lager en de Test op 1gr maar als blijkt dat het te langzaam gaat trek ik de Test 6 weken langer door op 1.5 gr.

Ik weet dat het misschien niet helemaal verantwoord is maar wanneer is dat dan wel? als je 6 kuren hebt gehad?

Verantwoord ? je hebt de stats voor een 1e kuur en je lult nu al over STH en grote hoeveelheden anabolica. gebruik je verstand, zie dat je 38 bent dus dat moet wel in orde zijn.
verder is het advies wat gegeven word, doe ermee wat je wil het is jou body niet de onze.

Verantwoord ? je hebt de stats voor een 1e kuur en je lult nu al over STH en grote hoeveelheden anabolica. gebruik je verstand, zie dat je 38 bent dus dat moet wel in orde zijn.
verder is het advies wat gegeven word, doe ermee wat je wil het is jou body niet de onze.

Ken gasten die kleiner zijn dan mij en al 5 keer gekuurd hebben...:eek:

Sorry maar uhm jou stats zijn ook niet om: woow van te zeggen ofzo.. Als je zo een gelijksoortige kuurtjes achter de rug hebt gehad en nog steeds blijft op 96kg en 15% vet niet moeilijk dat je zo reageert :rolleyes:.. Waarschijnlijk nog iemand die al 20 jaar een vaste abonnement heeft bij de lokale snackbar.

Laatst bewerkt:

Whah: grote hoeveelheden AAS? vind ik nog wel meevallen.
Ik heb het idee dat de echte hardcore bodybuilders hier niet posten, gezien de matige doseringen die hier worden geplaatst.
Bijvoorbeeld: een kennis van mij moest volgens zijn doctor al klinisch dood zijn gemeten aan zijn kuurschema's.
Hij nam als beginneling evenveel in als een nationaal bekende bodybuilder die nog nooit van dit forum had gehoord.

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Sorry maar uhm jou stats zijn ook niet om: woow van te zeggen ofzo.. Als je zo een gelijksoortige kuurtjes achter de rug hebt gehad en nog steeds blijft op 96kg en 15% vet niet moeilijk dat je zo reageert :rolleyes:.. Waarschijnlijk nog iemand die al 20 jaar een vaste abonnement heeft bij de lokale snackbar.

Mijn gewicht was 81 kg toen ik begon met trainen.

Je wil jezelf toch niet vergelijken met de gemiddelde roids gebruiker!
er zijn maar heel weinig mensen die het relatief goed doen en weten waar ze mee bezig zijn Seeker, Lean en Rob S zijn hier voorbeelden van... vergelijk je eens met hun en dan weet je waar je staat;)

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Ik heb het idee dat de echte hardcore bodybuilders hier niet posten, gezien de matige doseringen die hier worden geplaatst.
Bijvoorbeeld: een kennis van mij moest volgens zijn doctor al klinisch dood zijn gemeten aan zijn kuurschema's.
Hij nam als beginneling evenveel in als een nationaal bekende bodybuilder die nog nooit van dit forum had gehoord.

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Mijn gewicht was 81 kg toen ik begon met trainen

Dan weet je iig dat je nog veel aan je voeding en training moet veranderen !

Laatst bewerkt:
Ach, waar maak ik me druk om.

Post je voeding schema eens als je wil

Powerful, ben blij dat je de opmerkingen op je inlaat werken.
Dacht eerst dat het een schrijffout was, maar dude trust me 23iu per dag is overkill.
En de gene die vaak roepen dat ze als een speer gaan, zijn ook vaak de gene die hun portemonnee's er flink mee vullen.
4 tot 8iu is meer dan voldoende, zeker gezien je stats.
Jij hebt je plafond nog lang niet bereikt en je bent nu al bezig om een nieuw plafond te creëren.
Als je in 1 jaar 5kilo VVM kan opbouwen, mag je in de handen klappen, want dat is al veel. Trust me i know.
Maar wens je veel succes ermee, en hou een log bij zou ik zeggen.

hehehe true..zie jongens om me heen nix bereiken met kuurtjes van 500 a 1000 euro terwij leen ander die het hele bodybuildingleven begrijpt met veel minder wel goede resultaten boekt en natuurlijk zijn er maar weinig mensen (dealers) op de wereld die zeggen doe jij maar 1testootje per week terwijl die jongen zegt heel bruut te willen worden. dan krijgt hij gelijk de complete lijst

Holy shit man!, als je nu nog niet door heb dat je idioot bezig ben wens ik je veel geluk uhum met je belachelijke investering!

Hij nam als beginneling evenveel in als een nationaal bekende bodybuilder die nog nooit van dit forum had gehoord
.

Mijn gewicht was 81 kg toen ik begon met trainen.

Als beginneling evenveel innemen als een ervaren wedstrijd bodybuilder is gelijk aan misbruik. Duidelijk geen kennis van zaken en gewoon dom! Je moet niet alles geloven. Ook niet van kennissen.

Maargoed, je neemt de adviezen niet echt serieus dus lekker zelf weten :P Ik wacht met smart op een vervolg topic van jou wat je moet doen tegen alle neveneffecten die je gaat ervaren ;)

15kg winst in 20 jaar training... doe je toch iets niet goed. Dit is geen flamen, maar er is duidelijk iets mis met je training en/of voeding. Post eens wat je eet en hoe je traint..

w1-4 Dianabol 50 mg per dag
w 1-12 TestE 1500 mg per week
w 1-12 Deca 600 mg per week
w 10-30 STH 23 IUH per dag

whoooooo klinkt heerlijk maaarrree beetje veel mischien...

Als beginneling evenveel innemen als een ervaren wedstrijd bodybuilder is gelijk aan misbruik. Duidelijk geen kennis van zaken en gewoon dom! Je moet niet alles geloven. Ook niet van kennissen.

Maargoed, je neemt de adviezen niet echt serieus dus lekker zelf weten :P Ik wacht met smart op een vervolg topic van jou wat je moet doen tegen alle neveneffecten die je gaat ervaren ;)

15kg winst in 20 jaar training... doe je toch iets niet goed. Dit is geen flamen, maar er is duidelijk iets mis met je training en/of voeding. Post eens wat je eet en hoe je traint..

+1.

Ws. heeft ie geeneens een voedings of uberhaupt een schema?

whoooooo klinkt heerlijk maaarrree beetje veel mischien...

Goeie reply man!

Dit topic gaat toch over de nieuwste trend? Steroid suicide? ok, dat verklaard de dosis!

Dit topic gaat toch over de nieuwste trend? Steroid suicide? ok, dat verklaard de dosis!

Overdreven, ok dit is behoorlijk, maar echt niet extreem.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Natural deed ik: benchpress met 150 kg (totdat ik mijn borstspier afscheurde)
Squat met 160 kg (10x)
Schoulderpress met dumbbells van 50 kg per dumbbell of 80 kg met de barbell
Incline press met 110 kg.

Beste allemaal,

Graag jullie mening over mijn kuurvoorstel:

Twijfel nog tussen Deca en:

Boldenone 800/1000 mg per week

Wat denken jullie ervan?

WTF..... die STH.. ?
Wel graag logje bijhouden, velen hier zullen erg benieuwd zijn. ;)

Succes in ieder geval als je dit gaat doen.

Ciao

Overdreven, ok dit is behoorlijk, maar echt niet extreem.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Natural deed ik: benchpress met 150 kg (totdat ik mijn borstspier afscheurde)
Squat met 160 kg (10x)
Schoulderpress met dumbbells van 50 kg per dumbbell of 80 kg met de barbell
Incline press met 110 kg.

Dus?

WTF..... die STH.. ?

Ciao

Hey bro,

Ja dit is het definitief. Ik wil gaan knallen.

Januari begin ik.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Dat ik natural toch ver ben gekomen qua stats dan, alvorens mijn eerste kuur te nemen.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

WTF..... die STH.. ?

Ciao

De STH ga ik 2x per dag zetten (verdeeld dan)

Terug
Naar boven