GJM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
Hallo Ibo,
Ja, jullie hebben gelijk. voor de eerste keer 23 IU STH gebruiken zal dan teveel zijn. ik hou het dan op 12 IU.
Of is dit nog te veel voor de eerste keer?
De rest blijft hetzelfde. 5kilo VVM is veel te weinig voor me. ik wil 8-10 kg VVM aankomen daarom deze kuur die een stuk zwaarder is dan mijn vorige.
Ik probeer op die manier een schokeffect teweeg te brengen.
Ik wil echt gaan groeien als een beest.
---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------
Er staat me hopelijk veel groei te wachten en hopelijk zo weinig mogelijk bijwerkingen.
STH zet ik lager en de Test op 1gr maar als blijkt dat het te langzaam gaat trek ik de Test 6 weken langer door op 1.5 gr.
Ik weet dat het misschien niet helemaal verantwoord is maar wanneer is dat dan wel? als je 6 kuren hebt gehad?
Jij hebt helemaal gelijk. Groei je niet genoeg dan neem je waarschijnlijk niet genoeg AAS en STH! Andere variabelen zijn er niet in bodybuilding

.. Waarschijnlijk nog iemand die al 20 jaar een vaste abonnement heeft bij de lokale snackbar.
Ik wacht met smart op een vervolg topic van jou wat je moet doen tegen alle neveneffecten die je gaat ervaren