KDS
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Hey DBB-ers
Ik zou graag willen weten wat julllie van volgend schema vinden;
Ik ben 177cm, weeg 73kg en heb een vetpercentage van 14%.
Ik heb vorig jaar 3 maandjes zitten aanmodderen en ben nu terug bijna 3maand bezig. Ik ga nu steeds 5x per week naar de gym en ben supergemotiveerd
Supplementen die ik neem: Whey Perfection (wil overstappen naar Lean Gain, iemand ervaring hiermee?), Result!, Dextrose
Mijn doel is om zoveel mogelijk droge spiermassa aan te komen (wil niet hoger in vetpercentage gaan) en heb dan ook een eiwitrijk voedingsschema.
Ik doe altijd 2 opwarmingsets met 40% van MAX en veel reps. Dan 3 à 4 werksets met werkgewicht en 8-tal reps.
Iemand opmerkingen? Wil altijd beter inzicht krijgen in maken van een goed trainingsschema.
Grtz
Ik zou graag willen weten wat julllie van volgend schema vinden;
Ik ben 177cm, weeg 73kg en heb een vetpercentage van 14%.
Ik heb vorig jaar 3 maandjes zitten aanmodderen en ben nu terug bijna 3maand bezig. Ik ga nu steeds 5x per week naar de gym en ben supergemotiveerd
Supplementen die ik neem: Whey Perfection (wil overstappen naar Lean Gain, iemand ervaring hiermee?), Result!, Dextrose
Mijn doel is om zoveel mogelijk droge spiermassa aan te komen (wil niet hoger in vetpercentage gaan) en heb dan ook een eiwitrijk voedingsschema.
Ik doe altijd 2 opwarmingsets met 40% van MAX en veel reps. Dan 3 à 4 werksets met werkgewicht en 8-tal reps.
Iemand opmerkingen? Wil altijd beter inzicht krijgen in maken van een goed trainingsschema.
MAANDAG
Borst: - Bench Press
- Incline Bench Press (Smith)
- Dumbbell Bench Press
- Dumbbell Fly's en Peck Deck superset
Triceps: - Close Grip Benchpress
- Overhead Triceps Extensions
- Reverse Pushdowns
+ Buik
DINSDAG
Rug: - Wide Grip Pull Up
- Wide Grip Lat Pulldown (voor het hoofd)
- Straight Arm Lat Pulldown
- Hammer Strength Rows
- Seated Cable Row
Biceps: - Incline Seated Dumbbell Curl
- Cable Curl
- EZ-barbell Curl
WOENSDAG
Bovenbenen: - Squat
- 45° Leg Press
- Leg Extension
- (Stiff Legged) Deadlifts
Onderbenen: - Seated Calf Raises