Fitness Seller

5 dagen split

tbeest

Competitive Bodybuilder
Waardering
76
Ma - rug/onderarmen

Deadlift
Dumbbell Row
Barbell Row
Machine Pulldown
Chin ups

Dumbbell Forearm Curls

Di – borst en buik

Bench of Dumbbell press
Incline dumbbell press
Decline barbell press
Cable Fly

Buikspieren: http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Wo – benen

Squat
Barbell lunge
Kneeling Leg Curl
Leg extension
Seated calf extension
Standing Calf Raise

Do - schouders/traps en buik

Military press
Dumbbell Lateral Raise
Bent Over Dumbbell Rear Delt Row

Dumbbell Shrugs

Vr - triceps/biceps

Bench Dips
Lying Triceps extension
Push down

Barbel Curl
Hammer Curl
Concentration Curl

Za – buik

Laatst bewerkt:
Deadlift met de dag er naar squat kan niet prettig zijn (het kan wel) maar word vaak niet aangeraden omdat de oefeningen elkaars spieren overlappen en dus rust niet goed is.

Daarnaast buikspieren op een matje klinkt nou niet echt zo van die oefening ga ik knallend uitvoeren.

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift met de dag er naar squat kan niet prettig zijn (het kan wel) maar word vaak niet aangeraden omdat de oefeningen elkaars spieren overlappen en dus rust niet goed is.

Daarnaast buikspieren op een matje klinkt nou niet echt zo van die oefening ga ik knallend uitvoeren.

Wat raad je mij dan aan? Een dag verwisselen ofzo? Weet jij welke? ???

Over die buikspieren, die doe ik wel goed hoor! Daar ben ik gerust in. :p

Oke, ja je hebt alles netjes uitgewerkt en bij buikspieren staat dat. Dus dan is mijn gedachten dat niet serieus naar gekeken is.

Rug maandag pakken Dinsdag borst en dan woensdag laten alleen dan wel kuiten bij benen training pakken.

Ok, ik heb het aangepast naar hoe je gezegd hebt!

Bedankt voor alle hulp trouwens, ik ben er bijna. :p

Nog iets of is alles goed nu?

Probeer het uit, dan weet je of het te zwaar en te veel is.

Want misschien wel kan zijn dat arm dag tegen valt. Denk dat slimste is eerst triceps te pakken want dips nemen aardig wat kracht in beslag.

Oke, ga het komende week uitproberen!

Bedoeling is om dit 3 maanden uit te voeren, daarna schakel ik waarschijnlijk terug over op een 4 dagen split :)

Vandaag dag 1 vrij goed gelukt :) morgen borst. Heb 4 oefeningen, zou ik er niet beter nog een oefening bij doen of is 4 voldoende?

4 oefeningen met 4 setjes is totaal 16 dat is zeker wel voldoende. En als je hard aanpakt zal die 5 oefeningen niet echt meer lukken. je kan er naar nog cardio of buik doen.

donderdag triceps en vrijdag schouders.. ik zou dit anders doen. Je triceps heb je flink nodig bij MP
donderdag en vrijdag switchen?

Ziet er goed uit, juist om het iets beter te maken indien mogenlijk een rustdag tussen schouders en armen:D

@metalfreack,

Altijd laatste woord hebben.

twas toch n goeie richtlijn;) of niet soms:D? En het nadeel van examens:D, veel te veel vrije tijd en genoeg tijd om mij dus hier wat bezig te houden:D

ik zie het nut er eigenlijk niet van in, waarom tussen schouderdag en armendag een rustdag?

Misschien omdat triceps en biceps met schouder mee werken.

Hangt af van je voeding en wat je rest van de dag doet. De een zal sneller herstellen als ander. En dat ligt ook weer veel aan voeding en overige activiteiten van de dag. Dus ja het zal gewoon kunnen.

Hangt af van je voeding en wat je rest van de dag doet. De een zal sneller herstellen als ander. En dat ligt ook weer veel aan voeding en overige activiteiten van de dag. Dus ja het zal gewoon kunnen.

+1 om echt bij een 5 of 6 split volledig in orde te zijn met alle secundaire spieren dat je meepakt = onmogenlijk;)

Terug
Naar boven