MuscleMeat

5 dagen split

I know, van mijn hoeft die rustdag niet maar dat is waarschijnlijk wel de redenatie van die genen die typte over die rust dag.

• Topic Starter Topic Starter
Gasten, nog even jullie aandacht aub. Voor de komende week heb ik het nog een beetje veranderd. Ik ga buikspieren 3x trainen per week. Ik weet dat het misschien wat veel is, maar ze lopen wat achter tov de rest. Ik ben van plan om buikspieren thuis te trainen, op zo'n filmpje, kijk maar even, het staat in de beginpost.

Willen jullie nog even naar de beginpost kijken?

Dank je

Achterlopen in de zin van dat je geen six pack ziet? Dat ligt aan je dieet.

Jep sixpack is niet te zien ;-) Tenzij ik ze opspan, dan wel een beetje

Maar ga ze nu dus 3x per week trainen (8 minuutjes per beurt) en ik hoop over een maand toch al wat resultaat te zien

En ja ik weet dat het aan mijn vetpercentage is dat rond de 13 % ligt, maar ik ga het toch doen denk ik. :p

train je buikspier net zoals elk ander spier, je pakt ze al genoeg mee met deadlift en squat. 1x per week isoleren is meer dan voldoende.

Verder zou ik niet binnen een maand iets gaan verwachten. Een maand is erg kort. Hiernaast ga je toch geen verschil zien zolang jij je bf niet omlaag haalt. En waarom 8 minuutjes buik? Van welk tellsell programma heb je dat geplukt? Kies gwoon een aantal oefeningen (liefst weigthed) en voer die uit, wtf kan je nou in 8 minuten klaar spelen

train je buikspier net zoals elk ander spier, je pakt ze al genoeg mee met deadlift en squat. 1x per week isoleren is meer dan voldoende.

Verder zou ik niet binnen een maand iets gaan verwachten. Een maand is erg kort. Hiernaast ga je toch geen verschil zien zolang jij je bf niet omlaag haalt. En waarom 8 minuutjes buik? Van welk tellsell programma heb je dat geplukt? Kies gwoon een aantal oefeningen (liefst weigthed) en voer die uit, wtf kan je nou in 8 minuten klaar spelen

Voorspel, coïtus, en in slaap vallen. :D:D

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Heb dat eergisteren gedaan en ik voelde het echt heftig hoor in m'n buiksiperen :p

dan niet, we spreken elkaar over een maand wel weer

100 bicepcurls met 2 kg voel ik ook, heeft het effect op mijn spiermassa? nee

supersized heeft gelijk hoor;)

Terug
Naar boven