MuscleMeat

5 jaar oude BBer

Ik weet nog dat ik na een paar maanden nog altijd moeite had om 50 kg 1 keer te benchen:D

Me to. :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

:roflol:

Zoiets deed ik ook voor het eerst:roflol:
Met trillende armpjes alle kanten opwiebelen om dat gewicht omhoog te pressen:roflol:.
Wat was ik blij dat ik er op een gegeven moment een tientje aan elke kant kon hangen:eek:

Zoooo toen was ik ook kapot blij, toen opeens 15 en bij 20 werd ik al helemaal geil. :p

nah jah dis toch niet zo erg?
Misschien vind het kind het wel leuk!
Mijn zoon is nu bijna 1,5jaar en tilt nu steeds al grommend zijn stoeltje door de kamer,en duwt zware dingen weg.Moet je dan zeggen dat mag niet?

Niet als het om spelen met een stoeltje gaat, maar op youtube is te zien dat zijn vader hem laat bankdrukken etc.

Ruben.

vind het wel erg voor hem, op die leeftijd heb je niet echt een keuze over wat je wel en niet wil doen

Niet als het om spelen met een stoeltje gaat, maar op youtube is te zien dat zijn vader hem laat bankdrukken etc.

Ruben.

Je zult nooit weten of de jongen het zelf wou of gepushed was. Het lijkt mij dat die jongen zelf gewoon wilt trainen en z'n vader staat er altijd bij om te helpen dus /care dat hij zo vroeg begint. :rolleyes:

Je zult nooit weten of de jongen het zelf wou of gepushed was. Het lijkt mij dat die jongen zelf gewoon wilt trainen en z'n vader staat er altijd bij om te helpen dus /care dat hij zo vroeg begint. :rolleyes:

Het lijkt me sterk dat die jongen op die leeftijd op het idee is gekomen om op een halterbank te gaan liggen. Zoiets is de verantwoordelijkheid van de ouders, omdat een jong kind geen weloverwogen beslissingen kan nemen.

Ruben.

als ik het juist heb, zag hij z'n vader trainen en wou hij ook eens, zie nu

Ruben.

imo is het beide keren iets wat het kind zelf wil.
Zo'n kleintje iets dwingen is niet zo maar klaar!

PS. Je hoeft niet bij elke post je naam te zetten hoor,het is geen brief verkeer!

Iron D.

imo is het beide keren iets wat het kind zelf wil.
Zo'n kleintje iets dwingen is niet zo maar klaar!

PS. Je hoeft niet bij elke post je naam te zetten hoor,het is geen brief verkeer!

Iron D.

Als dat kind in een sociaal isolement zit, kan je het makkelijk laten doen wat je wil.
Kan ook even goed dat het dit echt wil. Kan je niet bepalen op een paar youtube filmpjes.

groetjes,

Hatchet

idd!!!

Met vriendelijke groet,

Mugje

Als dat kind in een sociaal isolement zit, kan je het makkelijk laten doen wat je wil.
Kan ook even goed dat het dit echt wil. Kan je niet bepalen op een paar youtube filmpjes.

groetjes,

Hatchet
das waar, net zoals je vanaf een youtube filmpje niet kan zien dat het kind gedwongen geslagen en gemarteld wordt,dus quotes als nekschot voor de ouders ed. zijn voorbarig.

Groetjes,

Wietse
Ik ben gewoon netjes opgevoed. :D

Ruben.

Ja ik zie nu dat je 30+ bent,oude stempel dus ;)

Groetjes Wietse

Tegen dat die jongen 16 jaar is, is'm versleten denk ik zo.. dit kan niet gezond zijn.. die zit nog volop in de groei. (skelet groei dus)

op zo een jonge leeftijd kies je er echt niet zelf voor.

Kusjes gaan er echt wel over Henk.
Niet te familiair worden!

Hoogachtend,

Hatchet

Best een hoop ophef wat logisch is. Schijnbaar een circus jongen?
In Azië China heb je toch ook die Shaolin Monniken die Kung Fu en dat soort vechtkunsten beoefenen al vanaf kleins af aan. En dat is enorme aantallen, niemand die je daar over hoort........

Lijkt mij dat het bij de cultuur hoort in die omgeving. Alleen bij dat blanke jochie niet, waarbij het verschil in training nihil is.

leuk je huisdier kunstjes laten doen. Zo n jong hoort met zijn vriendjes te spelen en buiten te rotzooien.

veel te vroeg slecht voor de groeI!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven