XXL Nutrition

50% korting bij tuinen, ervaringen whey's?

lennen

Novice
Waardering
0
Pas geleden waren de weight gainers bij De Tuinen in de aanbieding, vandaag zag ik de andere helft van het assortiment bijna voor 50% staan, niet verkeerd dus!

Maar die weight gainer die ik had gekocht, was echt niet te pruimen..
Misschien mensen die ervaring hebben met bijvoorbeeld de ultra whey protein isolate van de tuinen, die is nu maar 25 euro voor 1200 gram! Of andere ervaringen met whey's van de tuinen?
(voor de producten, zie de folder op www.detuinen.nl)

Er staan er een aantal; METRX SUPREME WEI PROTEÏNE en
PRECISION SUPER WEI PROTEÏNE, waar ook een Isolatie variant van is met extra vitamines en mineralen.

Het zou inderdaad mooi zijn als er mensen zijn hier die (al) of één van deze supplementen ooit heeft gebruikt en kan melden of het wat is.

Hmm, na wat zoeken zijn er veel verschillende meningen over 'Precision' qua smaak en er wordt gezegd dat het 'goedkope rotzooi' is... maar Wei is Wei? :x

Laatst bewerkt:
Dit:
Ik had dus ook zo'n 2+ kg bus gekocht bij de Tuinen met 50% korting. De smaak was chocola. Niet te zuipen echt. Het heeft een hele vreemde smaak, doet wat denken aan drop. Is verder amper zoet. Tevens zijn de shakes die je ermee maakt zo slap als wat.

Het grootste gedeelte van de whey heb ik nog en ik vroeg me af in hoeverre deze whey wel goed is. Meerderen die de smaak chocola daar hebben gekocht? Vonden diegenen het ook zo vreemd smaken?
Waarschijnlijk is het ook Precision Engineered, er staat iig het bovenlijf van een bodybuilder op, helaas heb ik de orginele bus hier niet bij me.

Update: het lijkt tevens ook alsof er allemaal zeer kleine stukjes doorzichtig plastic in de whey zitten... Iemand enig idee wat dit kan zijn?

metrx die valt nog te zuipen en is ook nog van goede kwaliteit maar die andere is PURE TROEP

€ 25 voor 1200 gram is niet spectaculair goedkoop.
Wij hebben bijv. 2300 gram whey al voor €39,90. Dat is €20,82 voor 1200 gram.;)

whey van de tuinen is goor..

Even flinke lading Celltech Hardcore kopen vanmiddag

Ik had weleens whey van de tuinen gekocht, was iets van 14 euro zoveel voor 908 gram.
Kvond het vrij goed smaken hoor, vooral de cookies and cream!

die 'mussle tech' is volgens mij NOOIT in de aanbieding bij de tuinen, het is altijd maar die precision of metrx die om de ~2maanden 50% korting heeft.

die 'mussle tech' is volgens mij NOOIT in de aanbieding bij de tuinen, het is altijd maar die precision of metrx die om de ~2maanden 50% korting heeft.

Volgens de folder is mussle tech nu in de aanbieding 50% korting, echt goedkoop dus!
check hier: [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hmm.. Allemaal niet echt de positiefste berichten!:(

Moet ik dan maar De Tuinen laten zoals die is? Of is het de moeite om een potje van 17 euro mee te nemen? Of is het echt allemaal troep!???? (precision dan vooral)

Zijn er misschien nog mensen die ervaringen met het merk MET-RX hebben?
Of andere positieve berichten over producten van De Tuinen die in de aanbieding zijn? En die vooral de whey's.. want die zoek ik!:D

De tuinen moet je zeker laten voor supps. Celltech enzo is ok om er te kopen, maar hun eigen merk supps zijn geen knal waard. Veel te laag gedoseerd en de whey is er niet te zuipen.

Dat Whey niet te zuipen is, vind ik opzich niet zo erg. Als de kwaliteit maar te pruimen is. Ik betaal liever 20euro minder voor Whey dat vies smaakt en goed is, dan 20 euro meer voor whey dat lekker smaakt en goed is. ;)

Terug
Naar boven