MuscleMeat

50% korting bij tuinen, ervaringen whey's?

Bezoekers in dit topic

Heb zojuist 90% Protein powder van Precision Engineered gekocht Vanille smaak. Goed te doen hoor!
 
Jammer dat ze die Amped van Met-Rx niet meer in de aanbieding hebben die was 37,50 euro ipv 75 een keer aanbieding. Die Amped kom je niet zo vaak tegen en vooral niet voor deze spot goedkope prijs.
 
Laatst bewerkt:
90% Protein powder van Precision Engineered

Hallo allemaal,

Leuk forum! Mijn vraag is of die 90% Protein powder van Precision Engineered nu een aan- of afrader is. Het is een Soja proteine poeder waar volgens de verpakking dus zo'n 87% eiwitten in zitten...Is dit nu los van de smaak kwalitatief goed of slecht spul?

Ik woon in Spanje en heb dit uit Nederland meegenomen. De winkels staan hier natuurlijk ook vol met allerlei supplementen, maar ik weet dus niet zo goed waar ik nu echt op moet letten.

Graag advies,want ik ben nog niet zo thuis de materie!

Alvast bedankt!

Ciao
Raymond
 
Precision Engineered Whey is de grootste troep als je het vergelijkt met XXL.
Stinkt en lost niet goed op. Verder ook teveel fosfar? waardoor je vaker moet schijten
 
Ik had die van Precision Engineerd en ik dacht dacht ik snot zat te zuipen.
Echt WALGELIJK!!! Te bedenken dat ik gek ben van chocoladesmaak, maar die dus absoluut niet!:kots:
 
Als je goed vlees wil hebben ga je toch ook naar de slager ? Waarom gaan mensen dan in godsnaam neit naar een speciaalzaak waar ze goede tekst en uitleg krijgen en ook kwailiteits produkten verkopen. Als je echt goedkope eiwitten wil heben ga dan naar Polen, krijg je ook 2 kg voor 10 €. Maar kwailiteit van eiwitten wordt zo erg onderschat, terwijl eiwitten toch echt wel de bouwstenen zijn voor de opbouw van spieren. Bespaar dan ook nooit op eiwitten. Ik zelf koop graag bij de be-fit Store in Venlo omdat ik daar goede tekst en uitleg krijg en bovendien kwaliteits spullen tegen super prijzen krijg.
 
@mistermatrix

je wandelt er voorbij, je ziet goedkope whey, je denkt ik ga hier de deal van men leven maken. menselijk hoor.
that's about it.

toch bedankt voor uw reclame
 
Heb de vanilla smaak gehad van de tuinen. Was er niet kapot van. Smaakte erg raar. Word 'm dus niet meer!
 
Ik heb de MET-Rx Super Whey protein (pot van 908g ~€39), mijn mening daarover is dat het erg goed spul is, goede smaak, makkelijk te mengen met water of (magere)melk en de smaak is fantastisch vergeleken met alle andere meuk die ik ooit geprobeert heb.

Verder heb ik ook een aantal PE proteins gehad, zoals de Milk & Egg protein (pot van 397g ~€25) en de Super Whey protein (pot van 2608g ~€40 @ 50% korting).

Over de Milk & Egg protein: de strawberry smaak zuigt! ik heb ooit een pot daarvan gekocht, en als je hem openmaakt ruikt het lekker (het water liep in mijn mond), en krijg je het gevoel dat hij goed zal smaken, maar zodra je er water of (magere)melk bij doet en een slok neemt krijg je echt kotsneigingen door de gore smaak ervan (ik teminste).
Bovendien is de shake ook slecht te mengen omdat ik steeds drijvende stukjes (soort van "witte stukjes spons" wat volgens mij te maken heeft met de "solid egg whites" die in de ingredientenlijst voorkomt) in mijn shake kreeg.:(

Over de Super Whey protein: Ik heb de chocoladesmaak, en ik moet zeggen dat de smaak wel meevalt, het had iets zoeter gemogen maar de smaak is meer dan acceptabel naar mijn mening.
Het mengt best wel gemakkelijk met water of (magere)melk, en als je er een theelepel zoetstof per 2 scoops bij doet is het best een goede shake, als je er maar voor zorgt dat je hem koopt met 50% korting;)

Voortaan blijf ik wel van de de Tuinen shakes af, behalve die van MET-Rx dan als ik ooit een hoop geld heb ofso :rolleyes:
De volgende shake die ik ga kopen word volgens mij Matrix 5.0 of iets anders in die richting:D
 
Dit:

Update: het lijkt tevens ook alsof er allemaal zeer kleine stukjes doorzichtig plastic in de whey zitten... Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Kan een bepaald aminozuur zijn. Sommige aminozuren, zoals bijvoorbeeld Taurine, vormen langwerpige kristallen.

Ik vind mussle Tech ook wel van goede kwaliteit

Muscle Tech

+1
heb toen naar 2 x gebruiken de hele pot weggegooid!

Naar?

heb van meerdere mensen gehoord dat die celltech van de tuinen nep is heb je er ervaring mee?

Bullcrap.
 
De whey isolaat van de tuinen is wel te zuipen er is alleen 1 grote Maar.
Neem nu de whey isolaat. 56% per 100 gram is eiwit en de rest dus lactose.
Ik heb nu de Whey isolaat van powersupplements 93% per 100 gram eiwit en goedkoper :D
 
het enige supplement van de tuinen wat ik zou halen met de 50% acties is vloeibare aminos, daar was ik erg over te spreken, de whey's zijn niet te drinken en slecht van kwaliteit.
 
De whey isolaat van de tuinen is wel te zuipen er is alleen 1 grote Maar.
Neem nu de whey isolaat. 56% per 100 gram is eiwit en de rest dus lactose.
Ik heb nu de Whey isolaat van powersupplements 93% per 100 gram eiwit en goedkoper :D

omg 56 gram eiwit per 100 gram? Dat is wel super weinig zeg.

Ik heb toevallig gister Omega 3 visolie gehaald van de tuinen, 500caps voor 25 euro.
 
Back
Naar boven