Ik heb de MET-Rx Super Whey protein (pot van 908g ~€39), mijn mening daarover is dat het erg goed spul is, goede smaak, makkelijk te mengen met water of (magere)melk en de smaak is fantastisch vergeleken met alle andere meuk die ik ooit geprobeert heb.
Verder heb ik ook een aantal PE proteins gehad, zoals de Milk & Egg protein (pot van 397g ~€25) en de Super Whey protein (pot van 2608g ~€40 @ 50% korting).
Over de Milk & Egg protein: de strawberry smaak zuigt! ik heb ooit een pot daarvan gekocht, en als je hem openmaakt ruikt het lekker (het water liep in mijn mond), en krijg je het gevoel dat hij goed zal smaken, maar zodra je er water of (magere)melk bij doet en een slok neemt krijg je echt kotsneigingen door de gore smaak ervan (ik teminste).
Bovendien is de shake ook slecht te mengen omdat ik steeds drijvende stukjes (soort van "witte stukjes spons" wat volgens mij te maken heeft met de "solid egg whites" die in de ingredientenlijst voorkomt) in mijn shake kreeg.
Over de Super Whey protein: Ik heb de chocoladesmaak, en ik moet zeggen dat de smaak wel meevalt, het had iets zoeter gemogen maar de smaak is meer dan acceptabel naar mijn mening.
Het mengt best wel gemakkelijk met water of (magere)melk, en als je er een theelepel zoetstof per 2 scoops bij doet is het best een goede shake, als je er maar voor zorgt dat je hem koopt met 50% korting
Voortaan blijf ik wel van de de Tuinen shakes af, behalve die van MET-Rx dan als ik ooit een hoop geld heb ofso

De volgende shake die ik ga kopen word volgens mij Matrix 5.0 of iets anders in die richting