XXL Nutrition

50 mg tabs anavar

remarxxx

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Een vriend van mij heeft 50mg anavar tabs. Volgens zijn leverancier zouden ze gefabriceerd zijn door een Nederlandse fabrikant. Weet iemand of er üburhaubt betrouwbare 50mg tabs zijn? En of er een Nederlandse fabrikant is die anavar produceerd?

mvg remarxxx

Laatst bewerkt:
Niet dat ik weet...heeft hij geen naam gegeven?....C&K heeft wel 50 mg anavar tabs gehad maar of ze ze nog hebben? En C&K wordt trouwens in China gemaakt

4cc

Dat is dan echt goed nieuws werd echt tijd dat een Nederlandse producent een keer met anavar komt......ga zeker het een en ander inslaan

En de volgende keer mag dit nieuws wel wat sneller richting mij worden gestuurd:)

4cc

Kan de molenman dit bevestigen???

4cc

Sorry mijn fout is was in de war met Oxandrolone en Oxymetholone. die laatste produceert GS.... mijn fout sorry.

verdomme ;) was net zo blij met dit nieuws.......

4cc

50 mg is wel geproduceerd door IP. Heb zelf de 10 mg gehad en die waren zeer goed. Volgens mij maakt IP nu alleen nog 5 mg.

Pas maar op met anavar, want het is erg duur om te maken, dus goedkoop KAN het nooit worden.

Gs maakt geen anavar. Het spul is gewoon te duur en de (echte) grondstof heel moeilijk te verkrijgen. Ik persoonlijk vertrouw geen enkele anavar op de markt behalve de Bonavar van Body researcg, maar dit zijn helaas 2,5 mg tabs en heel erg duur :(

D.W.

• Topic Starter Topic Starter
de fabrikant heet xenion. Weet iemand of die ze maakt?

Terug
Naar boven