AndroidHealthClinic

Primo Tabs vragen

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt perse oral only wilt....en dan primo tabs

50mg per dag
Oké, maar gebaseerd op...? Ervaring? Ervaring van anderen? Documentatie?
Dat het niet omzet naar oestrogeen heeft niets te maken met onderdrukking van je eigen testosteronproductie.
Dat weet ik, maar jij zegt daarmee dat primo dus wél onderdukt?
Enig idee of we het dan hebben over milde onderdrukking zoals bij Var of toch zwaarder zoals bijvoorbeeld bij gebruik van (exogeen) test?

Oké, maar gebaseerd op...? Ervaring? Ervaring van anderen? Documentatie?

Dat weet ik, maar jij zegt daarmee dat primo dus wél onderdukt?
Enig idee of we het dan hebben over milde onderdrukking zoals bij Var of toch zwaarder zoals bijvoorbeeld bij gebruik van (exogeen) test?
Primo onderdrukt. Anavar ook. Hoe mild of hoe zwaar kan nogal verschillen per persoon, en ook hoe lang je kuurt en hoe hoog je doseert.

Misschien dat we wat meer kunnen uitleggen als je ons vertelt waar je precies heen wilt met deze vragen. Wat is je doel? Wat is je plan? Wil je een kuur samenstellen maar je weet niet wat/hoe lang etc?

Primo onderdrukt. Anavar ook. Hoe mild of hoe zwaar kan nogal verschillen per persoon, en ook hoe lang je kuurt en hoe hoog je doseert.

Misschien dat we wat meer kunnen uitleggen als je ons vertelt waar je precies heen wilt met deze vragen. Wat is je doel? Wat is je plan? Wil je een kuur samenstellen maar je weet niet wat/hoe lang etc?
Ik wil groot en sterk worden ;) lol...

De benadering is eigenlijk andersom; ik vroeg me af hoe dit middel het best te gebruiken zou zijn en hoe effectief het is.
Op basis daarvan zou ik dan kunnen bepalen of het wat voor mij is.

(Die interesse naar dit middel specifiek heeft te maken met iets wat ik hier niet mag schrijven; deze thread is al vaak genoeg aangepast door Sanca ;))
Maar het is dus vooral een geval "heeeej, dat ziet er interessant uit, zou het iets voor mij zijn?"

Ik kan door omstandigheden vaak niet op gezette tijden prikken, vooral omdat het lastig is om uren lang in een auto een vial koel te houden en die daarna in de minibar van een hotelkamer te bewaren etc. Werkgerelateerd dus.
Misschien zou ik het wel gedraaid krijgen maar ik wil er gewoon niet aan beginnen als het allemaal lastig wordt en het risico bestaat dat een kuur ineffectief is omdat het rommelig wordt; prikken overslaan of 1 of 2 dagen te laat etc.
Vandaar mijn interesse in orals omdat die makkelijk mee te nemen zijn (zo lang je niet gaat vliegen dan).

Eerder dus 5 weken var gedaan, nu viel hier mijn oog op en rees dus de vraag hoe het 't best toe te passen zou zijn.

Eén ding scheelt, het hoeft niet gekoeld bewaard te worden :P Het zijn geen peptides.

Primo enanthaat kan je bijvoorbeeld makkelijk 1 x per week prikken (ik weet niet of je situatie dat wel toe laat, uiteraard)

als ik iets wil weten wat het doet, neem ik t gewoon, zien later wel of t kut was of nie... wat voor de een werkt is vaak niet voor de ander ook zo... gewoon nemen, mik er 2 per dag in en je ziet wel of t wat doet voor je, zo niet, heb je wat geleerd en je kan dat delen hier op dit geweldige forum.

Eens met bovenstaande..

Ja ik ben ook wel benieuwt wat het nou doet. Beter test je het

Laatst bewerkt:
Het verschilt teveel per persoon om dat te kunnen zeggen.

Ik heb bijvoorbeeld een mini cruise op 300mg bold only nu en heb meer een tren shape dan dat ik op tren heb..

En daar heb ik nog maar weinig over gehoord.

Tis complexer dan de theorie heb ik het idee

Ik dacht altijd dat primo tabs voor vrouwen was.

Ze zijn zeker nog wel verkrijgbaar in de UK (het merk is vaker op dit forum genoemd) Maar het zijn tabs met anavar en primo in 1 tab of primo en halo in 1 tab.

Laatst bewerkt:
als ik iets wil weten wat het doet, neem ik t gewoon, zien later wel of t kut was of nie... wat voor de een werkt is vaak niet voor de ander ook zo... gewoon nemen, mik er 2 per dag in en je ziet wel of t wat doet voor je, zo niet, heb je wat geleerd en je kan dat delen hier op dit geweldige forum.

Zo is dat.
Er zijn zoveel zaken zoals, bold moet je minstens 12 weken gebruiken om iets te merken en op 1 gram/week... Primo moet minstens op 1 gram/week.... Test moet je ALTIJD zetten.... na 6 weken tabs is je lever zwaar beschadigd...

Gewoon uitproberen en zelf je conclusies trekken.

• Like
Waarderingen: Boca
Ik zou je angst om te prikken opzij zetten probleem opgelost

Eén ding scheelt, het hoeft niet gekoeld bewaard te worden :P Het zijn geen peptides.

Primo enanthaat kan je bijvoorbeeld makkelijk 1 x per week prikken (ik weet niet of je situatie dat wel toe laat, uiteraard)
:duh: f**k, ik zat nog met mijn hoofd bij Hcg...
Dus het kan veel simpeler zijn. Tsja, 1x per week terwijl een vial niet gekoeld bewaart hoeft te blijven dat gaat wel lukken.
Maar aangezien het wel gaat onderdrukken enzo; zet je d'r dan ook wat test bij of alleen primo ook prima?

Oké, dat is ook een aanpak. Maar als je van iemand anders kunt leren is dat ook mooi meegenomen dus vandaar mijn vraag alhier.
Al begrijp ik uit de verder antwoorden hier dat het vrij lastig te zeggen is wat werkt op welke dosis.

Ik zou je angst om te prikken opzij zetten probleem opgelost
Het is geen angst; het zijn praktische redenen zoals je een paar posts eerder kunt lezen.
Al blijken die praktische redenen deels gebseerd op een verkeere aanname. Ik zat echt met mijn gedachte nog bij een eerdere ervaring met Hcg wat echt lastig is voor mij want ik kan het niet met me mee nemen waardoor ik soms een halve week te laat een prik deed.
Maar ik werd eerder al terecht gewezen, dus de "business case" voor orals wordt nu toch wel echt flinterdun.

:duh: f**k, ik zat nog met mijn hoofd bij Hcg...
Dus het kan veel simpeler zijn. Tsja, 1x per week terwijl een vial niet gekoeld bewaart hoeft te blijven dat gaat wel lukken.
Maar aangezien het wel gaat onderdrukken enzo; zet je d'r dan ook wat test bij of alleen primo ook prima?
Ik wil persoonlijk altijd een kleine dosis test erbij, rond de 250/300mg ongeveer. Is dit verplicht? Nee absoluut niet. Ik voel me gewoon net wat lekkerder.
Ze zullen hier op DBB altijd blijven zeggen dat testosteron de absolute basis is. De meningen zijn hierover verdeelt ;-) Dit staat helemaal los van onderdrukking.

Oké, dat is ook een aanpak. Maar als je van iemand anders kunt leren is dat ook mooi meegenomen dus vandaar mijn vraag alhier.
Al begrijp ik uit de verder antwoorden hier dat het vrij lastig te zeggen is wat werkt op welke dosis.

Het is geen angst; het zijn praktische redenen zoals je een paar posts eerder kunt lezen.
Al blijken die praktische redenen deels gebseerd op een verkeere aanname. Ik zat echt met mijn gedachte nog bij een eerdere ervaring met Hcg wat echt lastig is voor mij want ik kan het niet met me mee nemen waardoor ik soms een halve week te laat een prik deed.
Maar ik werd eerder al terecht gewezen, dus de "business case" voor orals wordt nu toch wel echt flinterdun.

Altijd handig om even te informeren wat iemands ervaring is, uiteraard, maar uiteindelijk heb jij niets aan de ervaring van een ander ;-)

Ik wil persoonlijk altijd een kleine dosis test erbij, rond de 250/300mg ongeveer. Is dit verplicht? Nee absoluut niet. Ik voel me gewoon net wat lekkerder.
Ze zullen hier op DBB altijd blijven zeggen dat testosteron de absolute basis is. De meningen zijn hierover verdeelt ;-) Dit staat helemaal los van onderdrukking.
Oké, ik heb daar geen ervaring mee; bedoel je dan bijvoorbeeld 250 m Test 1x pr week hoe moet ik dat zien?

250mg test enanthaat per week :)

Hmmm... 1 prikkie per week; klinkt interessant.... :)
Dat is zelfs voor mij elke week te doen.

Terug
Naar boven