MuscleMeat

500 mg test AP - Winstrol 50mg

Wat vinden jullie ervan om winstrol pas na 6 week te pakken en niet als kickstart? Daarnaast wil ik groeien en een stuk droger worden, ik lees en hoor veel over dat het dan verstandig is om eerste 8 weken te bulken (300 a 500kcal boven onderhoud) en laatste 4 weken 500kcal onder onderhoud te eten.. zijn jullie het hier mee eens?

Zonde van die laatste weken als je ongeveer 1000 kcal naar beneden gaat. Vind je het op deze manier niet heel erg gek?

zin in oor?

• Topic Starter Topic Starter
Zonde van die laatste weken als je ongeveer 1000 kcal naar beneden gaat. Vind je het op deze manier niet heel erg gek?

Ik heb het over 500kcal onder onderhoud, 1000kcal wordt idd te gek! maar ik vroeg meer om advies, wat vind je ervan om er de laatste 4 weken 500kcal onder onderhoud te gaan eten of moet ik eerst onder onderhoud gaan eten en later in mijn kuur pas gaan bulken...

Ik heb het over 500kcal onder onderhoud, 1000kcal wordt idd te gek! maar ik vroeg meer om advies, wat vind je ervan om er de laatste 4 weken 500kcal onder onderhoud te gaan eten of moet ik eerst onder onderhoud gaan eten en later in mijn kuur pas gaan bulken...
Hij bedoelt als je dus 3500 eet voor bulk dus je onderhoud laten we zeggen is 3000 en dan zak je van bulk naar cut = - 1000 kcal ;)

Je typte anders dat je eerst ging opbouwen tot 500 kcal boven en onderhoud en dan wilde je daarna 500kcal onder onderhoud gaan eten. Dat is echt een "verschil van 1000kcal"

Ik zou gewoon heel je kuur cleanbulken en daarna nog ongeveer hetzelfde blijven eten. Want als je gaat cuten dan raak je je gewonne massa te snel kwijt.

Je typte anders dat je eerst ging opbouwen tot 500 kcal boven en onderhoud en dan wilde je daarna 500kcal onder onderhoud gaan eten. Dat is echt een "verschil van 1000kcal"

Ik zou gewoon heel je kuur cleanbulken en daarna nog ongeveer hetzelfde blijven eten. Want als je gaat cuten dan raak je je gewonne massa te snel kwijt.

Oke bedankt man, hier heb ik wat aan! Dus 12 wk gewoon 300 a 500kcal boven onderhoud zitten, maar kom ik dan niet teveel vet aan? Want wil ongeveer 2 a 3 procent aan vetpercentage dalen

Ja precies,

Iedereen die een kcal overschot eet dropt in VP en komt schone massa aan.

Ja precies,

Iedereen die een kcal overschot eet dropt in VP en komt schone massa aan.

Haha dat is bullshit, als je boven je onderhoud eet stijgt je VP.. daarbij zul je natuurlijk ook wel spiermassa aanmaken, maar dat is zoals jij het zegt geen: 'schone massa''

Terug
Naar boven