XXL Nutrition

-500 na keto Hoe beste aanpakken ?

klaasd

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
21%
Man 41 jaar 1.83 88 kilo 2500 kcal onderhoud
Sinds de zomer blessure gehad en is de klad erin gekomen .
vorige week drastische beslissing gemaakt anders konden we naar de winkel nieuwe broeken uitzoeken :eek:

Ben vorige week maandag begonnen met :

3 eieren in de ochtend
10;00 whey +(water)
12:00 75 gr tonijn op waterbasis + sla + olijfolie
15:00 whey ( + water) + hand noten ongezouten /ongebrand
18:00 75 gr kip/biefstuk/vis met VEEL groene groenten
20:00 75 gr kip + sla + olijfolie
Daarbij gebruikte ik vezeltabletten ,multivitaminen ,visolie en Ripped

Dit heb ik gedaan om omslagpunt te kunnen maken in het koppie :rolleyes:
idee was dit 2 weken te doen tot zaterdagavond want dan had ik feestje .
Na dit feest wilde ik -500 onder onderhoud gaan doen.

Nu ben ik een week verder en ben 3,5 kilo kwijt 3 kilo vet en 0,5 kilo vocht GEEN spiermassa !!) , en 4 cm buikomtrek.

Nu krijg ik steeds meer het idee om niet door te gaan met dit keto idee maar vanaf nu langzaam naar zaterdag toe te gaan werken te beginnen met morgen vlak voor training 3 stukken fruit (lever)
Daarna iedere dag wat meer koolhydraten .

Is dit de beste methode of is er een betere manier om van keto naar -500 onder onderhoud te gaan ???

Alvast bedankt voor jullie antwoorden .

Naar ik weet, moet je bij een keto-dieet altijd af- en opbouwen met je koolhydraten.

Het maakt in principe weinig uit. Door meer koolhydraten toe te voegen wordt je zwaarder door het extra water wat je weer vast houdt + extra maag- en darminhoud. Zolang je een calorietekort hebt, zal je gewoon vet blijven verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Het maakt in principe weinig uit. Door meer koolhydraten toe te voegen wordt je zwaarder door het extra water wat je weer vast houdt + extra maag- en darminhoud. Zolang je een calorietekort hebt, zal je gewoon vet blijven verliezen.

Bedankt !

Ik ben gisteren vlak voor training eerst een shake gaan klaarmaken van 3 stukken fruit met whey

Dat waren mijn eerste koolhydraten
Vandaag brinta + melk en eieren 's ochtends
's middags ipv 4 brood + kalkoenfilet heb ik maar 2 brood en kalkoenfilet en daarnaast sla+ zalm genomen

morgen normale schema van 2000 kcal .....

Eindresultaat ruim een week keto : 4 kilo eraf --- 6 cm buikomtrek eraf

Ben tevreden met resultaat en probeer nu gewoon 0,5 kilo max per week te verliezen tot streefgewicht.

PS : Nieuwe site is heel mooi ! En als deze cut niet naar tevredenheid verloopt of als ik extra hulp denk nodig te hebben neem ik abbo .
Ben vandaag gestrart met : Gezondheidscoach - Gewichtsconsulent ,dus hopelijk over 1 jaar weinig hulp meer nodig ;)

• Topic Starter Topic Starter

Zoals beloofd !!

( PS : Nieuwe site is heel mooi ! En als deze cut niet naar tevredenheid verloopt of als ik extra hulp denk nodig te hebben neem ik abbo .
Ben vandaag gestart met : Gezondheidscoach - Gewichtsconsulent ,dus hopelijk over 1 jaar weinig hulp meer nodig )

Ik heb het vorige week nog eenmaal geprobeerd . Ben van 89 naar 84 kilo gegaan in 1 week .

Daarna op 5 Dec gewoon pepernoten en de rest naar binnen gegoten
Dag daarna nieuwe pizzarette uitgeprobeerd .

en dat betekent dus gewoon weer 89 kilootjes op de weegschaal ..bizar dar dit kan in 2 dagen.
Ben wel iets in buikomvang kwijt en gezicht lijkt nog steeds dunner dus ben blij dat ik gewoon hard door getraind heb .

Nu de kerstdagen en oud/nieuw doorkomen en dan denk ik dat ik maar een 1/2 abbo bij Victor ga nemen zoals beloofd .:)

Hallo Klaas, ik zie dat je al een mail gestuurd hebt. Ik kan je helpen met het gewichtsverlies. Verdere zaken kunnen we wel via de mail bespreken.

Terug
Naar boven