XXL Nutrition

500 test + 50 proviron

Dammen is voor faggs. Je moet eens gaan squashen

wat ik al vermoede nummer 25.457 die weer zo reageert je komt hier met een kuur ( voorstel ) krijgt kritiek
van dbb ers met de nodige kennis en ervaring en je antwoord zo opgefokt .. dit schijnt wel normaal te zijn
met die pubers van tegenwoordig

zal wat worden als je echt on bent .. nu moet je niet er niet raar van staan te kijken dat je geen serieus advies meer krijgt

en als jij in 1 jaar zo gegaind bent valt er nog zat natty te halen voor jou zonde van je 1e kuur zeker als le pas een jaar traint ..easy come easy go..

http://forum.dutchbodybuilding.com/...nen-schema-eerste-kuur-voor-beginners-100495/

deze simpele vragen moet je even beantwoorden in je bovenste post.

Druk op bewerken rechts beneden van post #1 en maak er even een mooi stukje informatie van.

Hoelang ga je kuren (schema). Je totaalvoeding (kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten) enzovoort.
Update tevens je persoonlijke gegevens in de gebruikercp. Je leeftijd en je fysiek indien je dat zelf wilt. Iedereen denkt nu dat je een kind bent.

+1

Overduidelijk troll!!! Reported

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo trol? Lol

• Topic Starter Topic Starter
Lees eerst de reacties. Zoals ik al aangaf me stats zijn fake omdat me 1e topic een troll was over zma en swollen

wss gewoon een 15 jarig jochie van 70 kg die iemand anders heeft zien kuren en denkt dat ie ook zo breed word met een spuit in ze reet.

kuren met diabetes :roflol:

willen kuren en je afvragen of je trainingsschema wel klopt..
pas 11 maanden trainen en zeggen dat je al ruim een jaar traint..
geen voedingsschema hebben..
te jong..
diabetes..
opgefokte reacties..
allemaal alarmbellen knul..

maar ik zou het gewoon doen, niet luisteren en gewoon doen!
houd een logje bij en vertel ons maar dat het spul fake of ondergedoseerd was na een paar weekjes trainen ;)

willen kuren en je afvragen of je trainingsschema wel klopt..
pas 11 maanden trainen en zeggen dat je al ruim een jaar traint..
geen voedingsschema hebben..
te jong..
diabetes..
opgefokte reacties..
allemaal alarmbellen knul..

maar ik zou het gewoon doen, niet luisteren en gewoon doen!
houd een logje bij en vertel ons maar dat het spul fake of ondergedoseerd was na een paar weekjes trainen ;)

Dit, je verdient een pak op je donder van pappie, blijf maar van de test af.

Terug
Naar boven