MuscleMeat

500iU HCG

Status
Niet open voor verdere reacties.
je vind je eigen echt een ruig mannetje he..

je doet alsof je niemand zijn advies nodig hebt en hebt zelf 0.0 kennis met waar je mee bezig bent.

zo zal je kuur behalve gekrompen ballen en veel vocht je waarschijnlijk ook niet echt iets gaan opleveren.

succes

Schrijf mij maar uit jullie kinderclubje!! Imij lukt het niet mag jij super moderator hahaha ezel!!
Er word hier door zoveel mensen geplaatst dat ze willen kuren en er geen bal van snappen , dat ze op een gegeven moment wel zulke reacties worden gegeven.
Plus 17 weken nakuur in zo’n kuur , dat laat wel zien dat je jezelf nog wat beter moet gaan verdiepen voor je er aan begint.

Maar als je nou eens goed kijkt tussen alle topics staan er ook topics tussen van mensen die zich wel inlezen en alles goed voorbereiden, die soort mensen posten het hier om te kijken of er een kleine aanpassing nodig is om zn kuur volluit te kunnen gaan of dat het zo goed is.
Zulke mensen krijgen ook weer een fatsoenlijk antwoord weer terug.

You get what you are.

Grtz.

Waarom allemaal zo negatief?
Help die jongen iedereen komt hier toch op het forum om wat van elkaar op te prikken.
Ik zou zelf als eerste kuur gewoon alleen voor 10 weken test e pakken op 2ml en deca 1ml. Hcg zou ik vanaf week 6 mee beginnen en eindigen in week 12. Daarna clomid en nolvadex voor 4 weken nemen. Succes!

Waarom allemaal zo negatief?
Help die jongen iedereen komt hier toch op het forum om wat van elkaar op te prikken.
Ik zou zelf als eerste kuur gewoon alleen voor 10 weken test e pakken op 2ml en deca 1ml. Hcg zou ik vanaf week 6 mee beginnen en eindigen in week 12. Daarna clomid en nolvadex voor 4 weken nemen. Succes!

Beetje opzoekwerk mag toch nog wel vind ik voor je aan iets wil gaan beginnen.

Natuurlijk de basis begint bij je zelf. Maar ook ik weet nog dat ik zoekende was en je overal wel iets anders lees. Met onze ervaringen same te delen kunnen we er alleen wijzer van worden.

Schrijf mij maar uit jullie kinderclubje!! Imij lukt het niet mag jij super moderator hahaha ezel!!
1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven