AndroidHealthClinic

500mg test / bridge / 1000mg test

Ano_1988_27

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
215
Lengte
1m82
Massa
110kg
Vetpercentage
13%
hey mensen
ik zit al een tijd te denken over een nieuwe cycle voor jan, nu vroeg ik me eige af of dit wel gaat werken, ik ben overigens al dik 1 jaar off

1/10 500mg test
11/15 250mg bridge
16/26 1000mg test

eigelijk gewoon een simpele test kuur alleen dan wat langer dan 12 weken
eventueel nog kickstart erbij..

nu vroeg ik me af hcg nodig tijden bridge? is het uberhaupt wel nodig?
nakuur word 1/3 van kuur nolva

zit ook te denken om de 1000mg test met 200mg tren te stacken om me vet% nog wat lager te krijgen gaat die 200mg nog iets doen?

kuurverleden is

1ste
500mg test only nakuur nolva

2de
1/10 400mg tren
1/12 500mg test
nakuur nolva

aangezien ik al zo lang of ben denk ik wel dat ik goed zal reageren op 500mg test de 1ste 10 weken of zit ik fout?

wat zouden jullie aanpassen?

groeten
vergil

had net een heel verhaal getypt word ik uitgelogd gvd :mad:

Lekker kuurtje lijkt me...niets mis mee...lekker clean en simpel!
En is tren alleen maar om vet tegen te gaan? Dan beter mast imo(nog beter allebij)
Maar test only kuurtje is natuurlijk wel veel milder voor je herstel...
Zou eerst die test op 500 doen en dan verder plannen...zo lang voor uit kijken is altijd lastig.
Meer kopen kan altijd...

Wat is er mis met off gaan tegenwoordig? Wtf, ik zie bijna alleen maar bridges en dat ook nog op 250mg.....

hey mensen
ik zit al een tijd te denken over een nieuwe cycle voor jan, nu vroeg ik me eige af of dit wel gaat werken, ik ben overigens al dik 1 jaar off

1/10 500mg test
11/15 250mg bridge
16/26 1000mg test

eigelijk gewoon een simpele test kuur alleen dan wat langer dan 12 weken
eventueel nog kickstart erbij..

nu vroeg ik me af hcg nodig tijden bridge? is het uberhaupt wel nodig?
nakuur word 1/3 van kuur nolva

zit ook te denken om de 1000mg test met 200mg tren te stacken om me vet% nog wat lager te krijgen gaat die 200mg nog iets doen?

kuurverleden is

1ste
500mg test only nakuur nolva

2de
1/10 400mg tren
1/12 500mg test
nakuur nolva

aangezien ik al zo lang of ben denk ik wel dat ik goed zal reageren op 500mg test de 1ste 10 weken of zit ik fout?

wat zouden jullie aanpassen?

groeten
vergil

had net een heel verhaal getypt word ik uitgelogd gvd :mad:
waarom ga je niet 14 weken op 1000mg test zitten
26 weken op alleen test gaat je niet meer brengen dan 14 weken op 1gram
je kan er wat tren de eerste 10 weken bijzetten
en een kickstartje winny
nakuren met arofixen
evt hcg erbij
dan heb je een mooie kuur waar je zeer zeker topresultaten mee gaat halen.

Ga 12-14 week op test 500/750 zitten.
Daarna gewoon off.

en een kickstartje winny
nakuren met arofixen
evt hcg erbij
Daar zul je uiteraard mooie resultaten mee halen, ongetwijfeld. Maar bb is zo ver ik weet nog steeds een long-term thinking iets, wat ga jij over een paar jaar adviseren bij een bw die 15kg hoger ligt?

94kg en een gram test, het moet niet gekker worden.

....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker kuurtje lijkt me...niets mis mee...lekker clean en simpel!
En is tren alleen maar om vet tegen te gaan? Dan beter mast imo(nog beter allebij)
Maar test only kuurtje is natuurlijk wel veel milder voor je herstel...
Zou eerst die test op 500 doen en dan verder plannen...zo lang voor uit kijken is altijd lastig.
Meer kopen kan altijd...

tren omdat het dan zomer is en ik er iets leaner wil bij staan maar denk dat die dosering niet veel doet..

en een kickstartje winny
nakuren met arofixen
evt hcg erbij

laatste tijd heb ik het trainen een beetje verwaardeloosd ben tussendoor ook nog een keer goed ziek geweest, ben dus best wat kg afgevallen daarom begin ik eerst met 500mg test only zodat ik weer op me ouwe gewicht zit of meer, daarna bridgen om de volgende cycle er gelijk achteraan te doen tenminste dat was het idee :D
wil zoiezo voor langere tijd on gaan want 12 of 14 weken zijn zo snel voorbij

14 weken op 1g is veel te veel, je bent 1 jaar off en dan knalt 500mg e5d er wel in voor week of 10 tot je chizzle op is.

evt een stack met wat anders erbij, er is zat mogelijk.

Wat is er mis met off gaan tegenwoordig? Wtf, ik zie bijna alleen maar bridges en dat ook nog op 250mg.....

Op de schaal lijkt langer kuren niet echt op te schieten...maar kwa kwalitijd vind ik dat je zeker goed er aan doet langer door te gaan...
Langer kuren doe je voor de spiegel... Niet voor de weegschaal!

Daar zul je uiteraard mooie resultaten mee halen, ongetwijfeld. Maar bb is zo ver ik weet nog steeds een long-term thinking iets, wat ga jij over een paar jaar adviseren bij een bw die 15kg hoger ligt?

94kg en een gram test, het moet niet gekker worden.

kan ook test + deca pakken dan zit ik ook op 900mg aas dus vandaar het idee om test only op 1gr te doen ook beter voor me herstel lijkt mij

dit vind je trouwens gek haha weet niet of je vaak in de aas sectie kijkt? ik zie hier soms voorstellen langs komen met mensen die heel wat meer aas dan mijn naar binne werken met nog een beroerder fysiek..

en een kickstartje winny
nakuren met arofixen
evt hcg erbij

Na 8 a 10 weken is de rek er wel een beetje uit, bij mij althans.

kan ook test + deca pakken dan zit ik ook op 900mg aas dus vandaar het idee om test only op 1gr te doen ook beter voor me herstel lijkt mij

dit vind je trouwens gek haha weet niet of je vaak in de aas sectie kijkt? Ik zie hier soms voorstellen langs komen met mensen die heel wat meer aas dan mijn naar binne werken met nog een beroerder fysiek..

+1

Test zonder dk is beter voor je herstel.

Op de schaal lijkt langer kuren niet echt op te schieten...maar kwa kwalitijd vind ik dat je zeker goed er aan doet langer door te gaan...
Langer kuren doe je voor de spiegel... Niet voor de weegschaal!
Ik begrijp zeker wat je bedoelt, en ik snap het zeker als het de intentie is van iemand op hoog niveau met bijvoorbeeld wedstrijdambities. Maar na twee kuren al gaan bridgen met deze doseringen.....

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 17:40 ----------

dit vind je trouwens gek haha weet niet of je vaak in de aas sectie kijkt? ik zie hier soms voorstellen langs komen met mensen die heel wat meer aas dan mijn naar binne werken met nog een beroerder fysiek..
Waarom zou je meer pakken dan nodig is? Je bent een jaar off geweest. En dat er meer mensen zijn die nog meer naar binnen werken met slechte fysieken.. Pri-ma, dat zegt meer over deze mensen dan over jou en mij.

daarom ga ik ook eerst 10 weken op 500mg test, maar aangezien het mijn bedoeling was om langer on te blijven zal ik toch in die 2de cycle mijn dosering omhoog moeten gooien wil dit enig effect hebben vandaar die 1gr test :)

Ik zou 10 weken 750 test + 400 tren of deca doen, dan 6 weken bridgen op 100mg test, daarna 750 test + 600 mast of primo

Of iets in die geest

en een kickstartje winny
nakuren met arofixen
evt hcg erbij

14 weken op 1000 test is zinloos na een week of acht groei je geen kilo meer! zou je toch moeten weten..

Kan je onderbouwen waar je 14 weken op 1000 test beter vind dan wat de topicstarter voorsteld?

Terug
Naar boven