Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Alleen is het gewicht niet echt te vergelijken met de wedstrijdgewichten omdat het zwaartepunt veel te ver naar het hefpunt ligt en ook veel lager is, tegen de grond ipv boven het hoofd
Alleen is het gewicht niet echt te vergelijken met de wedstrijdgewichten omdat het zwaartepunt veel te ver naar het hefpunt ligt en ook veel lager is, tegen de grond ipv boven het hoofd
Ik zou het niet kunnen, en het is zeker iets wat veel respect verdiend! Ik zeg alleen mar dat je het met niets kunt vergelijken, dus gewicht op zich is niet relevant
Ik zou het niet kunnen, en het is zeker iets wat veel respect verdiend! Ik zeg alleen mar dat je het met niets kunt vergelijken, dus gewicht op zich is niet relevant
Wij hebben ook een soort shoulder press machine in de gym die ongeveer ook zo werkt volgens dat principe... wel grappig om af en toe s te proberen, maar idd niet te vergelijken...