MuscleMeat

5x5 stronglifts

Kymbox

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
hallo iedereen,

Ik ben er heel eerlijk in, ik doe fitnessen puur voor de looks, ik hoef geen extra kracht of iets dergelijks. Ik wil gewoon dat ik mooie lijnen krijg op mijn figuur.

Nu aan jullie de vraag:

Kan ik stronglifts 5x5 gebruiken met 500kcal onder onderhoud eten, of raden jullie mij dan toch een split schema aan?

van stronglifts lees ik namelijk overal dat je er meer kracht van krijgt, maarja ik doe het voor de looks.

Kracht = indirect ook spiermassa

Success! Stronglifts volg ik nu 3 weken, dus echt resultaat is er nog niet te zien, maar ik meen dat mijn armen voller zijn dan dat ik ze ooit gehad heb. Compound oefeningen winnen gewoon kei en keihard van isolatie oefeningen.\

Kortom: Doen

• Topic Starter Topic Starter
Kracht = indirect ook spiermassa

Success! Stronglifts volg ik nu 3 weken, dus echt resultaat is er nog niet te zien, maar ik meen dat mijn armen voller zijn dan dat ik ze ooit gehad heb. Compound oefeningen winnen gewoon kei en keihard van isolatie oefeningen.\

Kortom: Doen

Eet je na behoefte? Of eet je eronder/erboven?

Ik cut niet dus ik eet boven behoefte. Rond de 800 kcal voor de training de resterende 2000 tot 2200 's avonds NA de training dus (IF) dit werkt goed voor mij :D

waarom zou je stronglifts gaan doen en onder je behoefte eten, het idee van stronglifts is toch kracht opbouwen wat vaak niet samen gaat met cutten. Lijkt me erg moeilijk om elke training/week 2,5 kg toe te voegen terwijl je onder je onderhoud gaat zitten.

Het is een goed systeem om je kracht vast te houden in de cut. En dus ook spiermassa vast te houden. :)

Tijdens het afvallen moet je misschien wat langzamer verhogen, bijvoorbeeld 1x per week of om de week zelfs.

Terug
Naar boven