Timmeh12
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik train nu ongeveer 1,5 jaar en heb opzich wel redelijke progressie geboekt(ca 70kg tot 97kg nu), maar ik merk de laatste tijd dat ik erg vermoeid ben, mijn kracht niet echt meer voorruit gaat etc.
Ik train altijd 6 keer in de week met het volgende schema:
Maandag:
- borst 4 oefeningen
- biceps 2 oefeningen
- triceps 3 oefening
Dinsdag:
- rug 4 oefening
- schouders 4 oefeningen
- nek 1 oefening
Woensdag:
- benen 5 oefeningen
donderdag:
- borst 4 oefeningen
- biceps 2 oefeningen
- triceps 3 oefening
vrijdag:
- rug 4 oefening
- schouders 4 oefeningen
- nek 1 oefening
Zaterdag:
- benen 5 oefeningen
De eerste 3 dagen train ik zwaar, wat minder reps, iets minder gefocussed op uitvoering. De andere 3 dagen train ik wat lichter, meer reps, maximale focus op uitvoering en pomp.
Nou heb ik hier de laatste tijd rond zitten lezen op het forum en is mij toch opgevalle dat bijna niemand zon dergelijk schema gebruikt. Maar ik heb dit schema toch van een best ervaren bodybuilder gekregen die mij ook helpt met trainen etc, en hij zegt dat dit echt het beste is.
Ik train altijd 6 keer in de week met het volgende schema:
Maandag:
- borst 4 oefeningen
- biceps 2 oefeningen
- triceps 3 oefening
Dinsdag:
- rug 4 oefening
- schouders 4 oefeningen
- nek 1 oefening
Woensdag:
- benen 5 oefeningen
donderdag:
- borst 4 oefeningen
- biceps 2 oefeningen
- triceps 3 oefening
vrijdag:
- rug 4 oefening
- schouders 4 oefeningen
- nek 1 oefening
Zaterdag:
- benen 5 oefeningen
De eerste 3 dagen train ik zwaar, wat minder reps, iets minder gefocussed op uitvoering. De andere 3 dagen train ik wat lichter, meer reps, maximale focus op uitvoering en pomp.
Nou heb ik hier de laatste tijd rond zitten lezen op het forum en is mij toch opgevalle dat bijna niemand zon dergelijk schema gebruikt. Maar ik heb dit schema toch van een best ervaren bodybuilder gekregen die mij ook helpt met trainen etc, en hij zegt dat dit echt het beste is.

Vind het al knap dat je met dit schema het zo lang vol hebt gehouden.