Emrah88
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 20%
Je hebt te weinig kennis, en gaat gegarandeerd spijt hebben van de kuur - niks overhouden - kans op gyno - en geheel gedemotiveerd worden op deze manier.
Luister naar de raad van de meeste kenners hier en wacht met kuren tot je een jaar of drie hard hebt getraind, je voedingsschema hier gedetailleerd kan neerschrijven de benamingen van carbs - de werking van BCAA's kent - en je minstens 4 keer per week gaat trainen.
Anabolen zijn geen snoepjes, het kan je een hele hoop gezeik opleveren als je het niet correct gebruikt.
Luister naar deze raad en laat je niets anders wijsmaken.
Succes met je doelen, en geduld is een deugd!
-----------------------
he man. Bedankt voor je bericht ! Kort maar krachtig .. Ik heb een aantal vragen aan jou .. Je klinkt duidelijk en ervaren hoop dat je me kan helpen ..Het is mss een beetje lezen maar als je een keer de tijd hebt en wilt lezen en beantwoorden ben ik je heel erg dankbaar
Ik train nu sinds 4 weken 4/5 keer per week en ben het van plan om dat zo aan te houden En bedankt voor je wijze advies .. Ik zal rustig aan doen ja en niet ermee haasten..
Wat raad jij me aan te doen ?
Ik zal in het kort nogmaals mijn situatie uitleggen en mijn doel ..
Ik woog eerst 90 kg en was dus best dik.. Maar trainde ook zo nu en dan dus een beetje gespierd ook.. Ofja gespierd was wel sterk en had onder de vet toch wel een beetje spier zal ik maar zeggen .. Laatste 8 maanden train ik serieus en ben best goed vooruit gegaan .. 2 maanden geleden ook een oral turinabol pillen kuurtje gepakt en die werkte ook best goed en heb toch een 3 kilo aan overgehouden denk ik.. Ik zie er nu veel beter en droger uit overal alleen er moet toch nog veel van af.. Ik schat dat er toch zo een 6/7 kilo aan vet vocht af kan.. Ik ben 1.78m en onderhand weer 2 kilo lichter na 3/4 weken en weeg 80.5
Mijn doel is eigenlijk dus de 5/6/7 kilo vet vocht eraf en erna / ondertussen toch weer 82 wegen en op lang termijn mss 87 88
Kom dus van de 90 af .. Maar het gaat nu wel lamgzamer.. Zal ik toch doorgaan .. Of zal ik nu 6 weken ofzo toch ff bulken en dan weer door met droogtrainen.. En lamgzaam langzaam .. Het valt eigenlijk best mee .. Heb ook nooit cardio gedaan alleen 3/4/ soms 5 keer trainen en op mijn voeding letten
Zomer winter maakt mij niet uit .. Voor mij is het belangrijk mijn doel te behalen en op lange termijn ook zo te blijven.. Het gaat me dus meer om de lange termijn en snap dat dat enige tijd kan duren
Ik ben dus de laatste maand toch weer 2 kg afgevallen maar het gaat nu wel lamgzamer dan hoe het de eerste 6 maanden ging..maar eet de laatate 2 weken ook wat slechter dus kan ook daaraan liggen mss ..
Maar Moet ik zo doorgaan denk je ?
*** ik train nu dus 4/5 keer per week..
En dan train ik elke spiergroep 1 x in de week
Ma- borst tricep
Di- rug bicep
Wo-benen en schouders
Do of vrij - borst bicep. ( week erop met rug bicep beginnen )
Of het komt soms voor dag ik schouders en benen een aparte dag pak en word het 5 dagen.. Of het word toch de ene keer 4 en pak ik toch niet de borst weer de zelfde week
Zo ziet mijn training eruit .. Trainde de eerste 5 maanden gewoon 4 keer 8/9 met best zware gewichten .. Trainde erna 2 maanden lang 5 setjes ( 3x12 + 2x4/5 ertussen )
Train nu de laatse paar weken weer 4x 8/9
Maakt dit wat uit ? Doe dat zodat mijn spieren niet wennen.. Wissel ook van oefeningen soms.. Behalve de compound oefeningen niet..
**** en de voeding .. Ik doe ook eigenlijk geen bulk dus probeer ook niet heel veel koolhydraten te eten.. Hoeveel koolhydraten moet raad je aan aan mij op dit moment ?
-----------------
Lang verhaal kort ..
Zal ik gewoon door met droog trainen / afvallen ( eet wel 2x lichaamsgewicht eiwit om spieren te beschermen ) of werkt ff een aantal weken "bulk" tussendoor wel beter om erna weer door droog te trainen ( heb dit nergens gehoort ofzo maar mijn gevoel zegt als ik ff een 4-6 weken bulk en erna weer droog ga trainen val ik weer sneller af ?
Of zeg je gewoon nu zo door droogtrainen en erna bulken
En als ik 75 weeg zeg maar .. Hoelang is het beste om te bulken ? Gewoon tot je weer een buikje begint te krijgen ? En dan weer droog trainen ? Hoe doe jij dat en raad je mij aan ?
En over de voeding .. Ik eet altijd 80x 2 160 gram
Eiwit per dat .. Soms 150 soms 180 maar altijd min 150
Hoeveel koolhydraten raad je aan mij nu op dit moment als ik door wil droogtrainen
Ik eet nu eigenlijk 1 of 2 sneetjes brood per dag- 1/3 drinkglas doe ik brinta in ( is dit te weinig te veel ? ) en meng ik met water drink ik het op .. Meestal 1 keer soms 2 .. En eet alrijd een banaan.. Soms ook 2 op trainingsdagen
En dan savonds soms rijst of aardappel.. Niet altijd maar dan pak ik bv havermout ofzo 1/3 glas met melk of water
Ik zie mensen kellogs dringen pakken allemaal .. Is dit goed voor droogtrsinen .. En wat raad je me meer aan om koplhydraten te eten ? Tips voor afwisseling ?
En wat vind je van mijn trainingsschema ?
Nou een hoop vragen .. Als je een keer de tijd hebt en me wil helpen ben ik je dankbaar
Fijne dag nog ! En mvg Emrah
Laatst bewerkt: