MuscleMeat

6 maanden progressie

el gigante

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Vetpercentage
8%
Hallo. Ik ben nu ongeveer 6 maanden bezig met trainen en heb al erg veel vooruitgang geboekt.
Echter merk ik dat ik de laatste tijd stil sta. Hierdoor wilde ik met een aantal supplementen gaan beginnen.

Ik zat te denken aan een lean gainer, jack 3D (als preworkout) en magnificent (als postworkout)
zou dit een goede combinatie kunnen zijn?
Ik heb hier thuis ook nog creatine liggen, maar dat sloeg bij mij niet echt uit.
Ik hoor graag jullie mening zodat ik met de aankoop kan beginnen

Misschien eerst even kijken naar je schema en voeding? ;)

Wat verwacht je van die supplementen? Als je nu stil staat gaan die supplementen het verschil niet maken. Je traint nog maar 6 maanden, je moet makkelijk door kunnen gainen als je voeding en trainingsschema op orde is. Dus was Steensteen al zegt, eerst je trainingsschema en voedingsschema na laten kijken.

Meer eten. Die supps gaan het verschil niet maken, zijn gewoon handig voor erbij maar meer ook niet.

Als ik jouw voedingsschema zo bekijk, moet je inderdaad veel meer gaan eten. Je onderhoud uitrekenen, daar 300-500 kcal boven gaan zitten. Beter maak je een nieuw voedingsschema en zet je de voedingswaarde erbij, of houd je dagelijks alles wat je binnenkrijg bij in MyFitnessPal.

OT: Magnificent is eigenlijk gewoon een 'fancy' creatine met wat toevoegingen. Als je vorige creatine 'niet aansloeg', heeft het weinig zin. Lean Gainer zou je kunnen proberen, maar enkel als de rest van je voeding op orde is. Dan gebruik je de gainer op de momenten dat je tijd tekort komt en meer als tussendoortje i.p.v. een maaltijdvervanger. Pre-workouts is grotendeels voor energie, maar als je meer gaat eten kan je daar ook wat meer energie uit halen. Ik zou mezelf er niet nu al na 6 maanden afhankelijk van maken..

magnificent zou ik niet mee beginnen gewoon goed eten!
en ik gebruik nu sinds kort ook meers sups en dat helpt goed maar het zijn geen wonderpillen gewoon hulpmiddeltjes voor dat beetje extra :)

Magnificent is een prima post-workout shake, al kun je ze ook allemaal los bij elkaar doen. Dat zal iets schelen in de prijs.

Terug
Naar boven