XXL Nutrition

6 ML injecteren?

2050

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Hoi,

Lijkt het mogelijk wekelijks 6 ml te injecteren in 1 bil? (4ml primo, 2ml test-e)?

Zie er elke week tege op 2x te injecteren op een dag 1 rechterbil & 1 linkerbil:D

Tenzij dit echt niet goed is of afgeraden wordt doe ik het op de oude manier.

Mvg.

Ja is mogelijk.

zou ik niet doen. Ik snap niet eens hoe jullie dat in je bil krijgen. Heb wel eens 5ml geprobeerd en moest echt zo hard drukken dat de hele spuit er van ging vervormen. Dat is toch niet gezond man. Zowieso de grootte van de depots die al daarbij maakt, vergroot de kans op bloeding, in ader injecteren, sore ass, scar tissue echt een heel stuk hoger. Gewoon 3ml link en 3 rechts, kleine moeite joh.

zou ik niet doen. Ik snap niet eens hoe jullie dat in je bil krijgen. Heb wel eens 5ml geprobeerd en moest echt zo hard drukken dat de hele spuit er van ging vervormen. Dat is toch niet gezond man. Zowieso de grootte van de depots die al daarbij maakt, vergroot de kans op bloeding, in ader injecteren, sore ass, scar tissue echt een heel stuk hoger. Gewoon 3ml link en 3 rechts, kleine moeite joh.

Daar heb ik nooit over nagedacht eigenlijk, good point though.

• Topic Starter Topic Starter
Pff ja idd true story..

Mja laatste tijd doet het echt zeer als ik injecteer weet niet hoe het komt.. dus daarom wou ik het in 1keertje doen..

Meestal injecteer ik 2ml test (linker) 4ml primo (rechter) bil

Pff ja idd true story..

Mja laatste tijd doet het echt zeer als ik injecteer weet niet hoe het komt.. dus daarom wou ik het in 1keertje doen..

Meestal injecteer ik 2ml test (linker) 4ml primo (rechter) bil

Littekenweefsel kan de oorzaak zijn. Ga dan over op je Deltoideus. Persoonlijk schiet ik om de de dag dat is beter voor me bloed waardes.

Ik doe max 4ml in me glutes

Bil kan ik wel 6zetten...
Maar zou er voor kiezen om 2 x per week te gaan zetten...
Zeker omdat ik de primo ook hoger zou zetten!!!
500/600 is toch wel minimaal vind ik...

Ben jij nou die grote stoere man die overal de oplossing voor heeft?
In dit geval ben je gewoon een mietje. 10 ML kan je ook makkelijk in 1 x zetten......2 x 5 ML op dezelfde spot. Dat jij dat niet in je kont krijgt zegt maybee meer over jouw kont. Ik krijg in ieder geval makkelijk 10 ML weg en heb NERGENS problemen mee? Probeer je quads eens>?

Greetz

In dit geval ben je gewoon een mietje. 10 ML kan je ook makkelijk in 1 x zetten......2 x 5 ML op dezelfde spot. Dat jij dat niet in je kont krijgt zegt maybee meer over jouw kont. Ik krijg in ieder geval makkelijk 10 ML weg en heb NERGENS problemen mee? Probeer je quads eens>?

Greetz

wat een achtelijke reactie, opscheppen hoeveel ml je wel niet in je reet kan hebben?! :eek: 10ml is tien blokjes van 1x1x1cm visualiseer dat eens in een spier en je weet dat dit extreem veel is.

ik zat zelf eens op 7.5ml in de week en ik vond eod een 2.5 ml spuit veel fijner, geeft ook stabielere waarden.

Het gaat er niet om wie hier het meeste kan zetten.

HIj zegt: Heb wel eens 5ml geprobeerd en moest echt zo hard drukken dat de hele spuit er van ging vervormen.

Ik zeg dat dat bulsjit is, en er makkelijk 2 x 5 ml op 1 spot kan?

Het gaat er niet om wie hier het meeste kan zetten.

HIj zegt: Heb wel eens 5ml geprobeerd en moest echt zo hard drukken dat de hele spuit er van ging vervormen.

Ik zeg dat dat bulsjit is, en er makkelijk 2 x 5 ml op 1 spot kan?

Ik vind jou toch wel een stoere jongen dat jij zoveel op één plaats kan zetten!

Heb wel meer dan 6ml in mijn bil gezet en nooit een probleem gehad. Litteken weefsel krijg je vooral van het velen prikken.
Kwestie van niet continu dezelfde spieren pakken. Ik zet nu vooral veel in mijn schouders en triceps (3ml per keer).

Nog een stoere jongen dus???:D

Voor mij was 5ml wel t matje, en ik heb nog aanleg voor glutes ook ;) Zou t niet doen dus, overgins is roteren sowieso aan te raden.

Greetz

Aan je stats te zien heeft die 10 ml. je niet al teveel opgeleverd maar nvm, 10 ml. op dezelfde spot is sowieso dikke bullshit.

5 ML in bil kan makkelijk is mijn ervaring. Kan niet over andere spreken natuurlijk.

Moet lukken, ik krijg 4ml weg in m'n delts..

Laten we het houden op of dat wel zon goed idee is dan of dat mogelijk is.
En jay je krijgt er zeker littekenweefsel van depots. Of denk je dat je holle gaten in je spier hebt waar de olie mooi in komt te zitten. De wond die je met je naald maakt is qua volume veel kleiner dan de depot hoor.

opname van de werkzame stof is in kleinere spieren minder optimaal dan grote spieren als bil/been...zou ingeval van topicstater verdelen over 2x..ingeval je op ziet tegen zetten: niet beginnen ;)

Terug
Naar boven