AndroidHealthClinic

6 weken 50mg winstrol nu roa?

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks,

Hopelijk zijn er nog meer mensen die willen helpen met mijn vragen

ik het niet zo dat als je roaccutane gaat gebruiken dat het in het begin juist erger kan worden?
Dit is wel een relevant topic voor mij aangezien ik van mijzelf al redelijk veel puisten op mijn rug/schouders heb en ik in toekomst ook wil gaan kuren.

Ja in het begin word het erger, dat trekt dan langzaam weer weg.
Dus de eerste 2 a 3 weken als het tegen zit, zit je vol, daarna steeds minder.
Ik heb in 2005 een roa kuur gehad, dus al even geleden, maar de huid is daarna nooit meer zo drama geweest als toen.

Alleen vraag of dosering nog?
Sommige zeggen 10 mg per dag beginnen amdere 20 mg eod.
Waar zal ik mee beginnen?

Eerst nog maar de komende 2-3 weken vaak zonnen voof ik begin.

Als je lever goed is kan je er meteen mee starten.
Het beste is natuurlijk om je leverwaardes te checken, maar grote kans dat die gewoon goed zijn en je kan starten.
Maar je zegt dat je de komende weken eerst nog goed wil zonnen, dus heeft je lever sowieso ff wat extra rust.

Dat het in het begin erger wordt is per persoon verschillend, hoeft niet maar kan wel.
10mg per dag of 20mg eod is ook hetzelfde. Men pakt vaak 20mg eod omdat 10mg tabletten HG moeilijker te verkrijgen zijn.

ik het niet zo dat als je roaccutane gaat gebruiken dat het in het begin juist erger kan worden?
Dit is wel een relevant topic voor mij aangezien ik van mijzelf al redelijk veel puisten op mijn rug/schouders heb en ik in toekomst ook wil gaan kuren.

Ja je leest vaak dat het iets erger kan worden, dit viel bij mij altijd wel mee.

Echter is acne door AAS vaak makkelijker weg te krijgen dan acne wat je al had.

Yup, eerste twee weken wordt het erger en dan verbetert het :)

Op 20mg elke dag had ik nergens last van, af en toe nog een puistje maar niets noemenswaardig. Droge lippen vielen ook goed mee :)

Ondertussen krijg ik roa via dermatoloog (met bedoeling mijn poriën definitief te verkleinen) en sta op 30mg elke dag. Lippen zijn nu wel vervelend droog... Ook meer spierpijn na zware training.

Terug
Naar boven