- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg! Het valt mij op dat je bench best laag ligt, vooral voor iemand die al een aantal kuren verder is. Heb je iets van schouderprobleempjes oid?
je hoeft me niet alles uit te leggen hoor, gewoon nieuwschierig of je kampt met blessures of niet..

Altijd in voor pics... Maar die zijn meestal toch gigantisch vertekend. Heb mensen wel een op pics gezien en dacht trainen die wel in irl beest en vica versaMjah ff leuk toch primo daarna bridge daarna bold 8 weken (omg echt SERIEUS POTVERDORRIE)m dan ff cut kuur mjah mocht dit alleemaal goed gaan dan post ik pics for de gays![]()

Onvruchtbaar en impotent is nu wel niet echt hetzelfde maar ok...Op zich kan je gelijk hebben. Ik twijfel aan bridgen voor een tijdje. Maarjah als je tijd on bent laag of hoog, de kans op geen kinderen krijgen wordt wel kleiner. Maar goed ik kan al onvruchtbaar zijn voor ik ooit begon. M<aar goed, we zien het wel i guess. HCG doet blijkbaar veel wonderen bij impotente mannen.
Onvruchtbaar en impotent is nu wel niet echt hetzelfde maar ok...
Ben zelf meer dan een jaar on en mijn zwemmers zijn nog altijd tip/top.
HCG (en een Serm) doet zijn werk, ook al denk ik niet dat ik ooit nog off ga...
Laat je eens testen, en als het goed is en als het kan, laat er een paar invriezen ;-)
Er is geen enkele wijze die 100% slagingskans garandeert.geen garantie natuurlijk dat je met invriezen 100 % slagingskans hebt zou je voor inseminatie gaan
Er is geen enkele wijze die 100% slagingskans garandeert.
nee tuurlijk niet, dat is het punt ook niet.
je hebt genoeg slimmerikken die wat invriezen en dan denken dat ze total r*tard kunnen gaan omdat ze toch hun kwakkie achter de hand hebben