MuscleMeat

Breaking News 61 Nederlanders omgekomen bij vliegramp

ik was voetbal aan het kijken :p

herhalingen :D

nog even een paar daagjes uithouden met me ik zit nog in een roes :D

ole,ole,ole :D

Ik wil het ook wel op Holland...Holland... houden met het komende WK in zicht :P

Laatst bewerkt:
Atletico Madrid is gisteren europees kampioen geworden. Forlan scoorde 2 maal in een wedstrijd voledig gedomineerd door de Spanjaarden...ik heb nog een blikje Amstel open staan excuseer mij... :D

3 mensen uit het dorp naast mijne overleden bij deze crash. en nog 4 mensen uit een dorp hier nog geen 10 km vandaan.

Komt toch wel dichtbij, ook omdat vooral mijn ouders relatief veel reizen met het vliegtuig.

Erg voor dat kind die zn ouders is verloren.:( Mijn gedachten gaan uit naar hem.

Met G op in die warme knikkebollende roes achter je PC commentaar geven/chatten is echt een doodsteek voor jezelf. Marky kan het weten.

Teurig gebeuren verder, dat jongetje zal wel in een lucide delirium beland zijn, een blik om je heen na zo'n verschrikkelijke smack en dan zo'n veld waarnemen gooit je psyche even stevig in de war.

het zijn er inmiddels 70

campeone..campeone...ole,ole,ole

Rood.

Het is dat het beleid het niet toelaat, maar als het aan mij lag had je gelijk een enkeltje uitgang gehad op dit forum. Er zijn hier leden die dierbaren zijn verloren bij dat ongeluk, en jij gaat hier een beetje achterlijk over zitten doen.

Totaal respectloos!

Terug
Naar boven