- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 keer krijg je me aan de haak, maar 2 keer hap ik nietMaar DWDD is toch geen programma voor de engelse televisie?Ben je nou echt zo simpel of doe je alsof?
![]()

niet alleen kan je niet lezen, maar blijkbaar is luisteren zelfs al te moeilijk voor je
hij bedoelt helemaal niet dat die ramp geen nieuwswaarde heeft, hij reageert op het feit dat de gewone programmatie aangepast omdat het "ongepast" zou zijn, wat gewoon compleet retarded is.
---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------
zie hierboven![]()
Normaal treed ik niet zo persoonlijk naar buiten, zeker niet op DBB, maar ik ben een van de nabestaanden.
De moeder van mijn dochter zat in dit vliegtuig, we zijn al wel jaren uit elkaar, maar het is erg onwerkelijk. Nog steeds geen officiele bevestiging gehad van BuZa. M'n dochter is bijna 7 en helemaal van de kaart..
R.I.P lieve Joelle
Borst heeft gewoon weinig van menselijke emoties begrepen, als je stil moet staan bij iedere dode ter wereld wordt het leven onmogelijk. Het is vrij normaal dat gebeurtenissen waar je sneller aan kan relateren je meer raken dan gebeurtenissen die echt een ver van mijn bedshow zijn. Borst heeft waarschijnlijk liever dat we nergens bij stilstaan.
Hij zit in een dagelijks actualiteiten programma, logisch dat daarin dit nieuws breed wordt uitgemeten. Het is maar voor 1 uitzending dat er bepaalde dingen worden geschrapt. Idioot nieuws als "wat vinden de BN'ers ervan" vind ik ook kansloos maar vandaag mag er wel worden rekening gehouden met mensen die tehoren hebben gekregen dat hun ouders,broek,zus,familielid,vriend er mogelijk in hebben gezeten.
Als Nederland wereldkampioen wordt dan wordt het ook 10x zo erg utgemeten in het nieuws ipv als het Frankrijk zou worden oid, dan hoor je hem niet klagen zeker.
Daarbij brengt hij dit nogal respectloos en arrogant.
Dit is gewoon een hypocriete opzet en een zeer goede kans voor wat goede PR
Je zegt dat die zender van de overheid is, en jij dus denkt dat de overheid 1 moer geven om de slachtoffers?Dit is gewoon een hypocriete opzet en een zeer goede kans voor wat goede PR
![]()
Ik kan Hugo nog wel begrijpen, overal ter wereld sterven er dagelijks mensen en in andere landen gebeuren er vaak rampen die dan als 'achtergrondinformatie' voorbij het nieuws komen. Maar dat is natuurlijk een ver-van-mijn-bed show voor velen.
Natuurlijk is het erg wat er gebeurd is, maar moest het een ramp zijn met 61 Spanjaarden om maar iets te zeggen, zouden velen minder emotioneel reageren.
Heel veel sterkte kerel en zeker ook voor je dochter. Is je dochter nu bij jou?
Dochter zit nu bij opa en oma, kan wel even vrij krijgen van mijn werk maar ook niet eeuwig helaas. Woon zelf in een appartement met 1 slaapkamer.. zal moeilijk worden om dingen opnieuw te gaan organiseren.. maar het zal moeten.
Hoe kapot ik er ook van ben, m'n dochter is nu het belangerijkste. Het leven moet doorgaan voor haar, lijkt me het enige juiste om te doen.
vrij bizar dit, ik heb bij 1 slachtoffer een paar jaar in de klas gezeten. ze zat samen met der zusje in dat vliegtuig op terug weg van vakantie. toch altijd apart als het zo dichtbij komt.
inderdaad, zo'n bullshit altijd hoe iedereen zogenaamd mee leeft, fl**ker toch op. vanmiddag ook die mong**l Jan Smit die op de radio zat te vertellen dat hij niet naar pauw & witteman ging omdat "zen hoofd op een dag als deze er niet naar stond"..... oh please
Waren er vorig jaar niet ook al 1 of 2 Nederlandse vliegtuigen gecrasht?
ikzelf heb ook een hekel aan vliegen mede door dit, het is statistisch gezien de veiligste manier van reizen maar gaat er iets mis ben je zo machteloos ! het lijkt me een klote manier om te gaan... die laatste paar minuten in zo'n kist wetend dat er iets heftig misgaat en je kans op overleving nihil is en je kunt niks maar dan ook niks doen !Men zegt wel altijd dat vliegtuigen zeer veilig zijn, maar als het een keer mis gaat dan is wel altijd een grote groep in één keer betrokken, en de overlevingskansen dalen dan veel sneller dan via ander transport.

Wat zit je nou op Jan Smit te haten? Ben je jaloers op hem ofzo.
Normaal treed ik niet zo persoonlijk naar buiten, zeker niet op DBB, maar ik ben een van de nabestaanden.
De moeder van mijn dochter zat in dit vliegtuig, we zijn al wel jaren uit elkaar, maar het is erg onwerkelijk. Nog steeds geen officiele bevestiging gehad van BuZa. M'n dochter is bijna 7 en helemaal van de kaart..
R.I.P lieve Joelle