XXL Nutrition

Breaking News 61 Nederlanders omgekomen bij vliegramp

als ze het bij dwdd zo erg vinden hadden ze heel dat programma moeten schrappen voor vandaag en niet zielig doen maar wel doorgaan.

rip:(

en te bedenken dat mijn moeder vanavond weer naar nederland vliegt:(

man...sterkte aan de nabestaanden

Normaal treed ik niet zo persoonlijk naar buiten, zeker niet op DBB, maar ik ben een van de nabestaanden.

De moeder van mijn dochter zat in dit vliegtuig, we zijn al wel jaren uit elkaar, maar het is erg onwerkelijk. Nog steeds geen officiele bevestiging gehad van BuZa. M'n dochter is bijna 7 en helemaal van de kaart..

R.I.P lieve Joelle

****ed up! Veel sterkte gewenst voor jou en je dochter!

• Like
Waarderingen: Worf
Het is jammer dat dit gebeurt, maar het doet mij niet zoveel. Als er iemand dood gaat terwijl hij op een boom rijd word dat toch ook niet altijd breed uitgemeten in de pers. Ongelukken gebeuren nou eenmaal..

lullig

:rolleyes:

de beste man heeft gewoon gelijk. Wanneer iets in eigen land gebeurt moet plots alles onderbroken worden. Wat ben je nu van plan, de rest van de week met een frons rondlopen ofzo en dan is alles weer tip top? Give me a break -_-'

Hij spreekt zichzelf gewoon erg tegen, hij begint notabene over het Nederlands elftal :roflol:, er worden toch dagelijks gevoetbalt over de hele wereld en in ieder land zijn er wel voetbalnieuwtjes (om even in zijn contex te praten). En dan afvragen waarom er een ramp breed wordt uitgemeten in het nieuws over iets wat vandaag is gebeurd EN met 61 Nederlandse doden.

Laatst bewerkt:
Hij spreekt zichzelf gewoon erg tegen, hij begint notabene over het Nederlands elftal :roflol:, er worden toch dagelijks gevoetbald over de hele wereld en in ieder land zijn er wel voetbalnieuwtjes (om even in zijn contex te praten). En dan afvragen waarom er een ramp breed wordt uitgemeten in het nieuws over iets wat vandaag is gebeurd EN met 61 Nederlandse doden.

heb jij toevallig enkele appelen? dan kan je ze met mijn peren vergelijken;)

Het is jammer dat dit gebeurt, maar het doet mij niet zoveel. Als er iemand dood gaat terwijl hij op een boom rijd word dat toch ook niet altijd breed uitgemeten in de pers. Ongelukken gebeuren nou eenmaal..

Ja dat is nogal een verschil met een vliegtuigramp die zich vandaag afspeelde met 61 Nederlandse dode :rolleyes:. Dat er veel overbodig nieuws nu opkomt klopt maar het vreemd vinden dat het groot nieuws is.... ???

En iemand die tegen een boom rijd komt ook in het nieuws, in ieder geval lokaal nieuws.

Ja dat is nogal een verschil met een vliegtuigramp die zich vandaag afspeelde met 61 Nederlandse dode :rolleyes:. Dat er veel overbodig nieuws nu opkomt klopt maar het vreemd vinden dat het groot nieuws is.... ???

En iemand die tegen een boom rijd komt ook in het nieuws, in ieder geval lokaal nieuws.

niet alleen kan je niet lezen, maar blijkbaar is luisteren zelfs al te moeilijk voor je:dunno:

hij bedoelt helemaal niet dat die ramp geen nieuwswaarde heeft, hij reageert op het feit dat de gewone programmatie aangepast omdat het "ongepast" zou zijn, wat gewoon compleet retarded is.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

zie hierboven;)

• Topic Starter Topic Starter
Normaal treed ik niet zo persoonlijk naar buiten, zeker niet op DBB, maar ik ben een van de nabestaanden.

De moeder van mijn dochter zat in dit vliegtuig, we zijn al wel jaren uit elkaar, maar het is erg onwerkelijk. Nog steeds geen officiele bevestiging gehad van BuZa. M'n dochter is bijna 7 en helemaal van de kaart..

R.I.P lieve Joelle

Heel veel sterkte kerel en zeker ook voor je dochter. Is je dochter nu bij jou?

• Like
Ik kan Hugo nog wel begrijpen, overal ter wereld sterven er dagelijks mensen en in andere landen gebeuren er vaak rampen die dan als 'achtergrondinformatie' voorbij het nieuws komen. Maar dat is natuurlijk een ver-van-mijn-bed show voor velen.
Natuurlijk is het erg wat er gebeurd is, maar moest het een ramp zijn met 61 Spanjaarden om maar iets te zeggen, zouden velen minder emotioneel reageren.

niet alleen kan je niet lezen, maar blijkbaar is luisteren zelfs al te moeilijk voor je:dunno:

hij bedoelt helemaal niet dat die ramp geen nieuwswaarde heeft, hij reageert op het feit dat de gewone programmatie aangepast omdat het "ongepast" zou zijn, wat gewoon compleet retarded is.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

zie hierboven;)
Nee dat is om medeleven te tonen voor de nabestaanden. Niet zo vreemd voor een Nederlands programma wat ook nog eens gefinancierd word door de overheid.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Borst heeft gewoon weinig van menselijke emoties begrepen, als je stil moet staan bij iedere dode ter wereld wordt het leven onmogelijk. Het is vrij normaal dat gebeurtenissen waar je sneller aan kan relateren je meer raken dan gebeurtenissen die echt een ver van mijn bedshow zijn. Borst heeft waarschijnlijk liever dat we nergens bij stilstaan.

Nee dat is om medeleven te tonen voor de nabestaanden. Niet zo vreemd voor een Nederlands programma wat ook nog eens gefinancierd word door de overheid.:rolleyes:
(even terzijde gelaten dat het belachelijk is om zoiets te doen)
dat is zijn punt net. Als het engelsen waren zou het het dus niet waard zijn om dit medeleven te tonen en de programmatie aan te passen???

R.I.P lieve Joelle

Sterkte voor jou en je dochter :(

• Like
(even terzijde gelaten dat het belachelijk is om zoiets te doen)
dat is zijn punt net. Als het engelsen waren zou het het dus niet waard zijn om dit medeleven te tonen en de programmatie aan te passen???
Maar DWDD is toch geen programma voor de engelse televisie?:rolleyes: Ben je nou echt zo simpel of doe je alsof?:roflol:

Terug
Naar boven