Fitness Seller

650 test-e/400 bold/100/tren/100mast

Anoniem51193

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
3
Dbb's

Ik zit nu in week 2 van mijn cycle en ik maak gebruik van een mix product met boven genoemde roids.
Nu mijn vraag hebben jullie daar goede ervaringen mee gehad?
(Mix producten )

Het is nog vroeg om wat te voelen aangezien ik werk met langwekende esters maar ik heb sinds een week constant volop pomp.

Cheersss

Vind het een mooie combi op mast na maar dat is persoonlijk.
Maar ander vraagje is dit allemaal in 1 ml gepropt

Dus eerst begin je met je cycle en daarna vraag je of het een goede is?

Den_bb: Je hebt het hier over 1,2 gram aan test, en dat in een ml. Not sure if srs.

heb er ervaaring mee maar voorgemixt is lang niet zo goed als dat je et zelf doet.

Ik neem aan dat je dit neemt als cutkuur? Dan vind ik te test te hoog en de drie andere AAS te laag.

• Topic Starter Topic Starter
Nee jongens in een ml zit 200 test 200 bold 50 tren 50 mast

Dus 500 gram per ml
Alleen trek ik elke x 0.5 ml test erbij vind 500 test net te weinig voor mijn stats.

Hmmmm Okay dus wat ik begrijp is dat je beter zelf kan stacken dan voorgemixte products..
Ik zal dit eerst moeten afmaken natuurlijk maar tot nu toe gaat het super.
In de toekomst apparte vials halen dus.?

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 19:19 ----------

Dus eerst begin je met je cycle en daarna vraag je of het een goede is?

Den_bb: Je hebt het hier over 1,2 gram aan test, en dat in een ml. Not sure if srs.

Ik ben zeker van mijn gear en dat het goed zal gaan aangezien ik laatste 2 jaar clean ben geweest.
Dus ik zou het sowieso al doen maar vroeg me gewoon af of mensen goede ervaringen hebben gehad met mix producten?

Dus ik snap jouw reactie niet zo goed..

Laatst bewerkt:
mooie kuur toch voor een clean bulk cycle ! en test is zeker niet te hoog hoe meer test hoe hoger je verbranding, ik hoor van mensen die een gram test zetten en juist veel droger worden als op 500mg.

• Topic Starter Topic Starter
mooie kuur toch voor een clean bulk cycle ! en test is zeker niet te hoog hoe meer test hoe hoger je verbranding, ik hoor van mensen die een gram test zetten en juist veel droger worden als op 500mg.

Ja daarom ik vind 650mg test net genoeg om zijn taak goed te kunnen uitvoeren.
ik heb voornamelijk test en bold hoger gezet dan tren en mast voor massa op te bouwen en laat tren en mast beetje vet verbranden terwijl ik in kwaliteit massa aankom ( hopelijk :D)

hoop alleen dat het niet tegen gaat vallen aangezien ik nooit eerder mix producten heb gebruikt.
maar goed daar kom ik over 10 weken wel achter:rolleyes:

Terug
Naar boven