AndroidHealthClinic

8 Kilo Aangekomen in 5 Weken (Weigt Gain)

jah maar het is plakkerige zoete troep! het hielp voor geen meter bij mij

bij mij ook niet om eerlijk te zijn. Het beste is gewoon een eiwitten shake ipv een weight gain

Mensen die zeggen dat die weigtgainers onzin is weten niet waar ze over praten, en hebben geen last gehad van ondergewicht!!
Het is een goeie manier op je totaal aan calorieën per dag op te krikken!
De meeste mensen met een ondergewicht hebben moeite met veel eten dus dan is een weigtgainer ideaal..

ik zal mij mening geven.
weight gainer kom je zeker van aan. mits je voeding buiten de shake's om goed is!. Het is wel een maaltijd vervanger op zekere hoogten. Maar je kunt veel beter goed eten. En DAARNAAST nog een gainer gebruiken. Dan zal je echt wel aankomen. (anders eet je gewoon te weinig).

Mensen die zeggen dat die weigtgainers onzin is weten niet waar ze over praten, en hebben geen last gehad van ondergewicht!!
Het is een goeie manier op je totaal aan calorieën per dag op te krikken!
De meeste mensen met een ondergewicht hebben moeite met veel eten dus dan is een weigtgainer ideaal..

Nou ik denk dat jij ook niet goed weet waarover je praat.
Er zijn genoeg voedingsmiddelen met een hoog calorische waarde. Denk aan 3 boterhammen dubbel besmeerd met pindakaas = 800 kcal. Volle chocomel, liter = 900 kcal.
Niks geen weightgainer nodig dus.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

daarom moet je dit ook opbouwen. Als je 2000 calorieen gewend bent heeft iedereen moeite als je opeens 4000 gaat eten.

Er zijn genoeg voedingsmiddelen met een hoog calorische waarde. Denk aan 3 boterhammen dubbel besmeerd met pindakaas = 800 kcal. Volle chocomel, liter = 900 kcal.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

daarom moet je dit ook opbouwen. Als je 2000 calorieen gewend bent heeft iedereen moeite als je opeens 4000 gaat eten.

Die 2000kcal extra hoeven dan nog niet gelijk uit 'clean' voedsel te komen. Door simpelweg gebruik te maken van een energierijkere variant van een product (bijv. volle chocolademelk ipv magere) kun je je energieinname ook opkrikken zonder dat je daar iets van hoeft te voelen (in de zin van 'poehee ik zit nu al vol, ik kan die extra boterham niet meer hebben'). Idd, ook dubbel broodbeleg kan helpen. En als je gewendt bent om altijd water te drinken bij een maaltijd, pak eens vruchtensap. Ipv gewone melk pak je chocolademelk etc etc.

wat een gezeik allemaal.

ikke wel, zijn die handig om boven mijn onderhoud te komen? dus het maak eigenlijk niet uit hoe je boven je onderhoud komt, als je er maar komt? zet ik dan niet veel vet aan?

Bulken is geen excuus om zomaar allerlei producten te eten te drinken die hoog in suikers en vetten zijn. Een overschot daarvan zal je alleen maar vetter maken. Je moet gewoon goed voedsel eten ook als je bulkt om goed aan te komen en niet te vet te worden.

Het is imo niet nodig om meer dan 500 kcal boven je onderhoud te zitten. Het is niet zo dat als je 1000 kcal boven je onderhoud gaat zitten dat je dan meer spiermassa gaat ontwikkelen ofzo.

Ja maar als je wil aankomen en je bent heel mager dan red je het echt niet met drie boterhammen met pindakaas! Spreek uit ervaring at zeker 12 met pindakaas op een dag en kwam geen gram aan!
En ik heb het hier over een aanvulling op je voedsel geen vervanging van een maaltijd. En die weightgainers hebben mij erg geholpen. En als je ze goed gebruik dan werken ze echt heel goed.

Ja maar als je wil aankomen en je bent heel mager dan red je het echt niet met drie boterhammen met pindakaas! Spreek uit ervaring at zeker 12 met pindakaas op een dag en kwam geen gram aan!
En ik heb het hier over een aanvulling op je voedsel geen vervanging van een maaltijd. En die weightgainers hebben mij erg geholpen. En als je ze goed gebruik dan werken ze echt heel goed.

12 boterhammen pindakaas is 2200 kcal. dan kom je nog niet aan nee. dubbel besmeerd zit je al op dik 3200 en zou je mischien een beetje aan kunnen komen. 3 liter chocomelk erbij en je zit op 5700 kcal. Dan word jij echt wel zwaar en vet van hoor!
Weightgainer is makkelijk en mag je ook best gebruiken. Maar om daar 60 euro aan uit te geven elke maand.. terwijl het veel simpeler en beter kan, want lijkt me minder goed als 1/3 van je maatijden uit shakes bestaan.

In dit verhaal kan ik me perfect inleven, ik ben nu ook zo mager, mijn botten zie je ook overal en dat geeft natuurlijk geen zelfvertrouwen, zeker in de zomer niet erg aangenaam ... Daarom ook pas weight gainer aangeschaft en een eetschema die ik hier nog heb gepost : http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mijn-eetschema-214445/

Ik zal morgen wat begin foto's maken en opnieuw na een aantal weken .

Sry als ik in herhaling val maar heb niet alle reacties gelezen..
Anyway aangezien gemiddeld genomen, de maximale spiergroei per week 250 gram is in ideale omstandigheden, veronderstel ik toch dat je een pak vet aangekomen bent.
Ok je bent net begonnen, dus laten we zeggen dat je 2kg spiermassa aangekomen bent op 5 weken tijd, dan nog ben je 6kg vet aangekomen.
Ik ben blij voor je dat het je lukt om van je ecto lichaamsbouw af te geraken maar op deze manier gaat na een tijdje het resultaat wat tegenvallen vrees ik.
Ikzelf ben bvb van 78,5 op vrijdagochtend naar 84,5 op zondagavond gegaan. Gewicht bijkomen kan iedereen, spiermassa bijkomen is een andere zaak ;)

als jij elke week 250 gr zuivere spiermassa PER WEEK kunt aankomen dan ben je goed bezig... in mijn ogen niet mogelijk.
Toch zeker niet constant.

Als je op 1 weekend zoveel bijkomt zal dit toch uitsluitend je "buikomgeving" zijn.

Trouwens verdikken op chocomelk kan IEDEREEN, verdikken op kip en rijst (zoals het hoort) is wat moeilijker en vraagt tijd.
Voor mij ook niet evident hoor. Das elke dag opnieuw ervoor gaan.
Mij weegschaal gaat ook vlotter naar beneden dan naar boven.

als jij elke week 250 gr zuivere spiermassa PER WEEK kunt aankomen dan ben je goed bezig... in mijn ogen niet mogelijk.
Toch zeker niet constant.

Dat is idd vrij veel. Denk dat je dichter in de buurt zal komen bij 250 gr. per 2 week, mischien iets meer. Het eerste jaar niet meegerekend want dan zul je ongetwijfeld meer kunnen behalen.

meng 4 scoops op 1 liter chocomelk kijke hoe snel je aankomt :P

maar als je boven je onderhoud komt he, kom je dan spiermassa aan? spiermassa kom je toch ook wel aan met genoeg eiwit inname, in ieder geval ik ben nooit echt boven mijn onderhoud gaan bulken maar ik kom wel spiermassa aan, mischien niet zoveel maar wel wat!

zo dacht ik ook eerst als je maar voldoende eiwitten binne kreeg groei ik wel maar bij mij werkte dat voor geen meter. ik zit tegenwoordig standaard rond de 4000 kcal en de kilo's vliegen er aan en ik blijf nog steeds aardig droog staan

zo dacht ik ook eerst als je maar voldoende eiwitten binne kreeg groei ik wel maar bij mij werkte dat voor geen meter. ik zit tegenwoordig standaard rond de 4000 kcal en de kilo's vliegen er aan en ik blijf nog steeds aardig droog staan

daar ben ik dus bang voor, dat ik straks gwn dikker wordt ipv spiermassa!
ik zou het super zonder vinden als k mijn droogheid verlies! dat is het gene waar ik nu trots op ben.

Terug
Naar boven