who is ur daddy
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij mij ook niet om eerlijk te zijn. Het beste is gewoon een eiwitten shake ipv een weight gain
Mensen die zeggen dat die weigtgainers onzin is weten niet waar ze over praten, en hebben geen last gehad van ondergewicht!!
Het is een goeie manier op je totaal aan calorieën per dag op te krikken!
De meeste mensen met een ondergewicht hebben moeite met veel eten dus dan is een weigtgainer ideaal..
De meeste mensen met een ondergewicht hebben moeite met veel eten dus dan is een weigtgainer ideaal..
Nou ik denk dat jij ook niet goed weet waarover je praat.
Er zijn genoeg voedingsmiddelen met een hoog calorische waarde. Denk aan 3 boterhammen dubbel besmeerd met pindakaas = 800 kcal. Volle chocomel, liter = 900 kcal.
Niks geen weightgainer nodig dus.
---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
daarom moet je dit ook opbouwen. Als je 2000 calorieen gewend bent heeft iedereen moeite als je opeens 4000 gaat eten.
ikke wel, zijn die handig om boven mijn onderhoud te komen? dus het maak eigenlijk niet uit hoe je boven je onderhoud komt, als je er maar komt? zet ik dan niet veel vet aan?
Nou ik denk dat jij ook niet goed weet waarover je praat.
Er zijn genoeg voedingsmiddelen met een hoog calorische waarde. Denk aan 3 boterhammen dubbel besmeerd met pindakaas = 800 kcal. Volle chocomel, liter = 900 kcal.
Niks geen weightgainer nodig dus.
---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
daarom moet je dit ook opbouwen. Als je 2000 calorieen gewend bent heeft iedereen moeite als je opeens 4000 gaat eten.
Ja maar als je wil aankomen en je bent heel mager dan red je het echt niet met drie boterhammen met pindakaas! Spreek uit ervaring at zeker 12 met pindakaas op een dag en kwam geen gram aan!
En ik heb het hier over een aanvulling op je voedsel geen vervanging van een maaltijd. En die weightgainers hebben mij erg geholpen. En als je ze goed gebruik dan werken ze echt heel goed.

als jij elke week 250 gr zuivere spiermassa PER WEEK kunt aankomen dan ben je goed bezig... in mijn ogen niet mogelijk.
Toch zeker niet constant.
jah maar het is plakkerige zoete troep! het hielp voor geen meter bij mij

meng 4 scoops op 1 liter chocomelk kijke hoe snel je aankomt![]()
zo dacht ik ook eerst als je maar voldoende eiwitten binne kreeg groei ik wel maar bij mij werkte dat voor geen meter. ik zit tegenwoordig standaard rond de 4000 kcal en de kilo's vliegen er aan en ik blijf nog steeds aardig droog staan