- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom moet je ok in de winter bulken dan ziet niemand het
en volgens mij als je van jezelf al vrij droog staat hoef je nie snel bang te worden dat je vet word
ik kom sowieso niet snel vet aan nee, al sinds klein af aan niet!
maar ik vind het ook heel moeilijk om elke dag zoveel te eten dat ik rond de 3000 kcal zit!
Wat een gemiep zeg. Beseffen mensen hier wel hoe teringweinig 50kg is op je 23ste?? Als die weightgainer gewoon effectief geholpen heeft 8kg aan te komen in een maand is dat toch een goede oplossing geweest? Net of het de grootste troep is die je binnen kunt krijgen.
Ik zei dan ook in ideale omstandighedenals jij elke week 250 gr zuivere spiermassa PER WEEK kunt aankomen dan ben je goed bezig... in mijn ogen niet mogelijk.
Toch zeker niet constant.
Yep, eigenlijk vooral vocht, tegen vrijdag is dat er weer af.Als je op 1 weekend zoveel bijkomt zal dit toch uitsluitend je "buikomgeving" zijn.
Ik reageerde gewoon op de topicstarterik ben geen 50 kg hoor!
kben 73,5 op lengte van 1.78 en 19 jaar!
of had je het niet over mij?
maar als je boven je onderhoud komt he, kom je dan spiermassa aan? spiermassa kom je toch ook wel aan met genoeg eiwit inname, in ieder geval ik ben nooit echt boven mijn onderhoud gaan bulken maar ik kom wel spiermassa aan, mischien niet zoveel maar wel wat!