Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lange broek haha
i can do what ever the F*** i wanna do brah
sowiezo niks geshopt, fapppe? tja ben rechtshandig doe alles met rechts, doe alles wat kracht nodig heeft met rechts
. Vondt het wel behoorlijk twijfelachtig dat je 11kg gegroeigd was in 8 maanden.. Maar ik zie dat het 1,5 jaar is en je waarschijnlijk wel iets gegroeid ben dus dan klopt het wel.Lijkt toch verdacht veel op een eetschema als je dat elke dag eet. Vondt het wel behoorlijk twijfelachtig dat je 11kg gegroeigd was in 8 maanden.. Maar ik zie dat het 1,5 jaar is en je waarschijnlijk wel iets gegroeid ben dus dan klopt het wel.
Ga zo door, zou wel zorgen dat je voeding (nog steeds) klopt. Je moet wel steeds meer gaan eten, al is dat niet heel veel meer.

Ik eet ook veel brood, je gaint er prima op. Meeste Nederlanders hebben altijd veel brood thuis liggen. Je moet wat minder vaak trainen. Meer zo iets:
Ma: Borst Rug
Wo: Benen Buik
Vr: Schouders Armen
En dan op elke training 110% effort zetten. Verder veel eten en rusten. Dan ga je wel omhoog in gewicht.

Het is ongeveer wat ik eet elke dag eet ik ook anders bijvoorbeeld geen kwark in de avond maar gebakken ei met ham en kaas enzo, Haha but i did and its no lie!!! ja ben ook nog vol in de pubertijd heb ik t idee
---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 11:47 ----------
Worden lange workouts dan? Maandag dan.
kun je wat argumenten geven waarom ik zo zou moeten trainen want ik ken niemand die dat doet.![]()
Je hoeft niet perse deze indeling te volgen, het was maar een voorbeeld. Grootste argument is dat je gewoon minder vaak moet trainen (zodat je meer rust hebt en je lichaam de tijd geeft om te groeien). Maar je moet zorgen dat je trainingen super intens zijn. Hoezo lange training? Je moet niet ontelbaar veel oefeningen doen, 3 oefeningen borst, 3 oefeningen rug bijvoorbeeld. Al je effort in die oefeningen stoppen, niet lullen met kennissen in de gym, dan kan je echt wel binnen 60 - 75 minuten klaar zijn.

Als je lichaam gek gaat doen is het al te laat.
3 oefeningen is meer dan genoeg.
Deadlift
Zittend roeien
Lat pull down
Dit is maar een voorbeeldje ofcourse.
Hangt af van welke spiergroep (bv benen/rug vs bicep), hoelang je al traint - welke workload kan je aan en hoeveel x per week train je die spiergroep.
Ik persoonlijk doe ub/lb waarbij je per dag dus zelfs nog meer minder oefeningen per spiergroep aanpakt, en ik merk het echt als ik een paar weken extra oefeningen erbij gooi. Eerder vermoeid/minder kracht/minder motivatie etc.. Is persoonsgebonden maar er spelen ook een hoop factoren mee die je niet één twee bewust oppikt.
Bedoel je met setjes herhalingen, of echt werksetjes?
Want 15 setjes van bijv 10 hethalingen is echt overkill. Dan is het wachten op blessures of overtraining.

Als je je benen bijna niet traint is het niet verwonderlijk dat je 'scheef' loopt, komt omdat je ze niet genoeg traint.

Aan je benen te zien is het niet genoeg stimulatie, dit is geen diss maar de realiteit. Veel mensen gaan excuses maken zoals 'ik voetbal, dus hoef ik m'n benen niet te trainen' omdat het 1 de zwaarste dag(en) van de week zijn en 2 andere mensen zien je quads en hams bijna nooit dus is het voor hun tijdverspilling. Als je het acceptabel vindt om tandenstokers als benen te hebben dan moet je het niet doen, maar weet wel dat het er dom uitziet.