AndroidHealthClinic

8 maanden redelijk serieus getraind

Begin gewoon met 1x per week, niet TE veel volume. Focus op de squat, zorg dat je goeie vorm gebruikt en diep gaat.

Ik kan me serirus niet voorstellen dat dat optimaal is iedereen die ik ken doen veel meer sets, ook op youtube kanaalen over bddybuilding en fitness dat twee keer perweek elke spier trainen het beste is en je moet doen wat je lichaam yorlaat

I dont gett it annymore

thnx voor de informatie

Die mensen op youtube filmpjes zijn niet hetzelfde als jij en vaak aan de roids. Voor rug zou je evt. wel 4 oefeningen kunnen doen, maar als na 6 je rug nog niet klaar is train je gewoon niet hard genoeg en heb je teveel rust tussen sets. Ben je waarschijnlijk aan het gooien met gewichten of pak je te licht.

Je spieren kunnen niet denken, oh nu heeft ie 5 setjes gedaan, dus nu gaan we groeien. Ze reageren op hoeveel werk ze moeten verrichten en de hoeveelheid spanning erop staat en uiteindelijk ook op de micro scheurtjes in de spiervezels die je maakt.

Waarom train je je schouders niet? ik heb mijn benen een tijd niet getraind vanwege voetbal, maar ik heb daar verschrikkelijk veel spijt van en ziet er mooi uit hoor, hetzelfde geld ook voor je schouders. je bent wel droog en je 8-pack is echt bruut :)

Waarom train je je schouders niet? ik heb mijn benen een tijd niet getraind vanwege voetbal, maar ik heb daar verschrikkelijk veel spijt van en ziet er mooi uit hoor, hetzelfde geld ook voor je schouders. je bent wel droog en je 8-pack is echt bruut :)

Dude, die kerel is al een tijdje gebanned;)

• Topic Starter Topic Starter
Dude, die kerel is al een tijdje gebanned;)

wie ik?

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 15:14 ----------

Haha thnx man, ja ik ben nu rustig aan begonnen met squats en leg presses.
Me schouders gaan eigenlijk erg goed na mijn mening (in vergelijking met de rest) maar ik ga er vnaaf aan beginnen alleen moet even kijken wanneer ik het t beste in me schema kan proppen i.v.b sport activiteiten op school zoals kanoen en zwemmen

Meer gaan curlen man...

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
http://tinypic.com/view.php?pic=11qr68m&s=5#.UjdOwMbIYwE

Haha ik moest wel lachen om die tags, voor de rest wel een nette progressie maar ik zou meer gaan eten als ik jou was..
Haha ik weet ook niet welke grapjas het heeft gedaan, ja ik wil binnenkort gwn echt maaltijden gaan eten i.p.v brood enzo en zelf weightgainers gaan maken

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 14:28 ----------

Meer gaan curlen man...

:trollface:
Meer curlen?

Terug
Naar boven