insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx zal het van de week proberen !Begin gewoon met 1x per week, niet TE veel volume. Focus op de squat, zorg dat je goeie vorm gebruikt en diep gaat.
Ik kan me serirus niet voorstellen dat dat optimaal is iedereen die ik ken doen veel meer sets, ook op youtube kanaalen over bddybuilding en fitness dat twee keer perweek elke spier trainen het beste is en je moet doen wat je lichaam yorlaat
I dont gett it annymore
thnx voor de informatie
Waarom train je je schouders niet? ik heb mijn benen een tijd niet getraind vanwege voetbal, maar ik heb daar verschrikkelijk veel spijt van en ziet er mooi uit hoor, hetzelfde geld ook voor je schouders. je bent wel droog en je 8-pack is echt bruut![]()

Waarom train je je schouders niet? ik heb mijn benen een tijd niet getraind vanwege voetbal, maar ik heb daar verschrikkelijk veel spijt van en ziet er mooi uit hoor, hetzelfde geld ook voor je schouders. je bent wel droog en je 8-pack is echt bruut![]()
Haha ik weet ook niet welke grapjas het heeft gedaan, ja ik wil binnenkort gwn echt maaltijden gaan eten i.p.v brood enzo en zelf weightgainers gaan makenhttp://tinypic.com/view.php?pic=11qr68m&s=5#.UjdOwMbIYwE
Haha ik moest wel lachen om die tags, voor de rest wel een nette progressie maar ik zou meer gaan eten als ik jou was..
Meer curlen?