XXL Nutrition

8%

Goed bezig!:)

Goed bezig man, erg jammer dat er weer negatieve reacties moeten komen.

Keihard sta je op die fotos.

Die huidplooi metingen zijn overigen sowieso niet nauwkeurig als je onder de 8% zit.

Op elke online uitreken site met 4 tot 9 punts metingen kom ik op een vet% van hooguit 3% uit. No way dat dat kan kloppen (zou eerder 7% zeggen).

Ik kijk zelf altijd gewoon in de spiegel. Zo shredded als jij op die wedstrijd stond zou ik 4% bf geven. Tenminste, zo noemt men in de BB wereld dit vet%

Als die jongen van dat filmpje met die bodyscan op 6% staat, heeft de hele BB wereld een andere kijk op vet% dan dat de werkelijkheid is.

Heb je nog een wedstrijd in de planning staan?

2lmotts.jpg

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man, erg jammer dat er weer negatieve reacties moeten komen.

Keihard sta je op die fotos.

Die huidplooi metingen zijn overigen sowieso niet nauwkeurig als je onder de 8% zit.

Op elke online uitreken site met 4 tot 9 punts metingen kom ik op een vet% van hooguit 3% uit. No way dat dat kan kloppen (zou eerder 7% zeggen).

Ik kijk zelf altijd gewoon in de spiegel. Zo shredded als jij op die wedstrijd stond zou ik 4% bf geven. Tenminste, zo noemt men in de BB wereld dit vet%

Als die jongen van dat filmpje met die bodyscan op 6% staat, heeft de hele BB wereld een andere kijk op vet% dan dat de werkelijkheid is.

Heb je nog een wedstrijd in de planning staan?
:thumbs:

Voorlopig geen wedstrijden meer voor mij. Het was leuk om mee te maken allemaal maar uiteindelijk moet je er veel voor laten en doen en krijg je er weinig voor terug ;)

Hoe lang heeft het je gekost om op dat vp te komen?

Dit is sowieso nice, 3% pfoee, mooi lichaam

Wat boeit het percentage uberhaupt Pleurklaat? Wat boeit jou het of hij op 3%, 5%, 8% of 10% vet staat..
Bruut fysiek btw.

Wat is je geheim? Ben er namelijk nu wel heel erg beniewd naar.

Geheim zal t niet zijn, je moet alleen even weten hoe t moet en welke methode voor jou werkt.

Maar ook ik ben nieuwschierig naar jouw aanpak.
Doe je low carbs high protein of hou je tot 2 weeks out ook gewoon veel kleine porties carbs op en af? (Laatste doe ik zelf altijd)

Van 10-12% naar 3-4% doe ik meestal rond de 10 weken.

Bovengenoemde percentages zijn bodybuildingpercentages, dus geen rare scan percentages ;)
Godsakke ben nu al weken aan het cutten en ben zelfs on, maar het gaat echt met hele kleine stapjes. Ken m'n lichaam precies tijdens het bulken maar met cutten heb ik echt geen flauw idee waar het op reageert.

haha in 10 weken naar zo'n percentage... f**k you man:(
Mooi fysiek, lijpe strepen op je deltz!

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je geheim? Ben er namelijk nu wel heel erg beniewd naar.
Tja geheimen zijn het volgens mij niet :D

Zoals ik eerder al zei ik train met relatief lichte gewichten maar wel goed gecontroleerd, veel herhalingen en weinig rust.

4 a 5 keer per week half uurtje cardio op nuchtere maag (alleen cardio xcelerator)

En voeding meestal 1 hoge koolhydraat dag, 1 lage en 1 eiwitdag.

Terug
Naar boven