al sta je op -1% bodyfat van de onzekerheid waar de drang om zo'n laag vp te halen vandaan komt kom je nooit af![]()
Op jullie podium kun je komen opdagen als je op 20+ % BF staat, bij BB is dat helaas anders.
Had meer van je verwacht man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al sta je op -1% bodyfat van de onzekerheid waar de drang om zo'n laag vp te halen vandaan komt kom je nooit af![]()
Haters komen alleen haten omdat ze zelf zoiets niet bereiken.
Respect voor je fysiek!
Goed bezig man, erg jammer dat er weer negatieve reacties moeten komen.
Keihard sta je op die fotos.
Die huidplooi metingen zijn overigen sowieso niet nauwkeurig als je onder de 8% zit.
Op elke online uitreken site met 4 tot 9 punts metingen kom ik op een vet% van hooguit 3% uit. No way dat dat kan kloppen (zou eerder 7% zeggen).
Ik kijk zelf altijd gewoon in de spiegel. Zo shredded als jij op die wedstrijd stond zou ik 4% bf geven. Tenminste, zo noemt men in de BB wereld dit vet%
Als die jongen van dat filmpje met die bodyscan op 6% staat, heeft de hele BB wereld een andere kijk op vet% dan dat de werkelijkheid is.
Heb je nog een wedstrijd in de planning staan?

Van 10-12% naar 3-4% doe ik meestal rond de 10 weken.Hoe lang heeft het je gekost om op dat vp te komen?

Van 10-12% naar 3-4% doe ik meestal rond de 10 weken.
Bovengenoemde percentages zijn bodybuildingpercentages, dus geen rare scan percentages![]()
Bovengenoemde percentages zijn bodybuildingpercentages, dus geen rare scan percentages![]()

Wat is je geheim? Ben er namelijk nu wel heel erg beniewd naar.
Godsakke ben nu al weken aan het cutten en ben zelfs on, maar het gaat echt met hele kleine stapjes. Ken m'n lichaam precies tijdens het bulken maar met cutten heb ik echt geen flauw idee waar het op reageert.Van 10-12% naar 3-4% doe ik meestal rond de 10 weken.
Godsakke ben nu al weken aan het cutten en ben zelfs on, maar het gaat echt met hele kleine stapjes. Ken m'n lichaam precies tijdens het bulken maar met cutten heb ik echt geen flauw idee waar het op reageert.
Geheim zal t niet zijn, je moet alleen even weten hoe t moet en welke methode voor jou werkt.

Tja geheimen zijn het volgens mij nietWat is je geheim? Ben er namelijk nu wel heel erg beniewd naar.