AndroidHealthClinic

8%

• Topic Starter Topic Starter
Speciaal voor de haters en powerlifters heb ik de titel veranderd in 8%

Snap dat gehaat ook niet zo..

Lijkt wel of je eerst een tijd lid moet zijn om jezelf te bewijzen dat je chill bent en daarna pas een foto kan posten zonder dat je meteen al afgekraakt wordt als je een super fysiek hebt.

Spijtig...

Speciaal voor de haters en powerlifters heb ik de titel veranderd in 8%

Btw, op die wedstrijd pic draag je classic posing trunks toch? Dus deed je mee aan de classic klasse?
Zit namelijk zelf te denken om ook wat bredere bandjes (1 tot 2 inch) te gebruiken ipv die uberdunne, maar dan voor reguliere bodybuilding wedstrijden.

Mooi fysiek! Hoe zien je trainingen er zoal uit? Aangezien je aangeeft dat je licht traint, veel reps en weinig rust?

Enige echt accurate meting is volgens mij geheel onderdompelen + kleine elektrische current om weerstand te bepalen.
dexa zit in de buurt, maar wijkt wel iets af van die gouden standaard.
bodpod zit in de buurt en geeft ook een vrij goede indicatie maar wijkt al wel meer af.
huidplooi onderschat het vetpercentage, en is alleen re de lijk accuraat als ze door eenzelfde bekwaam persoon worden uitgevoerd.
Impedantieweeschalen enzo heb je geen fl**ker aan.

Maar enige manier hoe je het echt exact kan bepalen is met autopsie.

TS is ook gewoon butthurt dat wij hem callen op zn BS :roflol:

alsof we niet meer kritisch mogen zijn als iemand een goede fysiek heeft :roflol:

Zeker ziek fysiek maar bij lange na geen 3%, zelfs op de MR Olympia zijn er zeer weinig atleten die 3% klaarspelen.

Denk ook dat de meesten hier alles onder de 6% zwaar onderschatten. Bereik je niet 1 2 3 even.

TS is ook gewoon butthurt dat wij hem callen op zn BS :roflol:

alsof we niet meer kritisch mogen zijn als iemand een goede fysiek heeft :roflol:

het is BS dat hier een hoop mensen denken dat ze een vetpercentage kunnen inschatten van een foto. En kritiek word hier niet gegeven, alleen een hoop gezeur over 3% omdat ze zelf waarschijnlijk te zwak zijn om om dieper te cutten dan 10%

Terug
Naar boven