AndroidHealthClinic

8800 GT Versus 8800 GTS (640 MB)

• Topic Starter Topic Starter
trouwens,

check Gamekings: Elke dag nieuwe video's en dan Crysis: Hardware woensdag.

Opstelling: Intel Core 2 Quad,Q9550 met 2x 8800 GTX ultra SLI opstelling en watercooling, zieke load aan geheugen.

Crysis: 1680x1050: very high, idle fps: 15!!!

nou is crysis echt een super zware game en kunnen spellen die iets lelijker zijn weer super goed draaien op zo'n uber goede pc. Maar toch, ik wacht echt liever op de nieuwe serie directx 10 kaarten die gaan langer mee.

14 fps toch? :D, en dat was op een heel rustig stukje, in actie veeel lager.

Maar moet je dit zien:

[ Hardware.Info ] - nVidia GeForce 8800 GT

"Crysis DX10 [1600x1200 4x AA] 10.4 fps"

Met de GT haal je dus, gemiddeld 10, dat is dus ongeveer even snel.

En dat komt omdat Crysis geen sli gebruikt dus, en een GT dus bijna even snel is als één GTX.

En ja ik kan wel blijven wachten op nieuwe kaarten, maar er komt altijd wel iets snellers of beters uit, en de GT kan bijna geen miskoop zijn van de Prijs/prestatie verhouding is gewoon perfect! :D

14 fps toch? :D, en dat was op een heel rustig stukje, in actie veeel lager.

Maar moet je dit zien:

[ Hardware.Info ] - nVidia GeForce 8800 GT

"Crysis DX10 [1600x1200 4x AA] 10.4 fps"

Met de GT haal je dus, gemiddeld 10, dat is dus ongeveer even snel.

En dat komt omdat Crysis geen sli gebruikt dus, en een GT dus bijna even snel is als één GTX.

En ja ik kan wel blijven wachten op nieuwe kaarten, maar er komt altijd wel iets snellers of beters uit, en de GT kan bijna geen miskoop zijn van de Prijs/prestatie verhouding is gewoon perfect! :D

En daarom is het mijn keuze, en tevens 1000ste post.:cool:

trouwens,

check Gamekings: Elke dag nieuwe video's en dan Crysis: Hardware woensdag.

Opstelling: Intel Core 2 Quad,Q9550 met 2x 8800 GTX ultra SLI opstelling en watercooling, zieke load aan geheugen.

Crysis: 1680x1050: very high, idle fps: 15!!!

nou is crysis echt een super zware game en kunnen spellen die iets lelijker zijn weer super goed draaien op zo'n uber goede pc. Maar toch, ik wacht echt liever op de nieuwe serie directx 10 kaarten die gaan langer mee.

Haha, juistem mijn klasgenoot (hentaiking) dus... heeft een betere pc dan dat ding daar zeg maar.... hij draait op 1920x1200 op very high met 8 xaa en soms zelfs 16xaa soepel. Op 8 x aa 25 a 27 stabiel wat hij dan ook flikt( explosief etcetcetcetcetc.... Vond ik wel ene leuk feit dat ie sneller is dan de snelste op het moment... hij heeft dubbelle aan ram er zitten en een 10000rpm harddisk;) Groetjes!

Ik heb nog een 8800gts 640MB te koop, dus laat maar horen:P

Als je een GT kan vinden (momenteel zeeeeer slecht leverbaar) zker voor de GT gaan. Heb hem al 2 weken en kan hem je van harte aanbevelen!!

Als je een GT kan vinden (momenteel zeeeeer slecht leverbaar) zker voor de GT gaan. Heb hem al 2 weken en kan hem je van harte aanbevelen!!

Hoe bevalt hij met Crysis? En met cod4 als je dat speelt.
Mijne staat in bestelling en kan deze week of die daarop binnen komen!!

ik heb de EVGA 8800GT 700/2000....2 keer

en hoe hij bevalt met crysis... crysis pakt maar 1 kaart maar ik draai crysis op very high en A.A. 2x en doet t perfecto

Terug
Naar boven