MuscleMeat

8kg in 1 maand massa en redelijk vet aangekomen maar WANNEER cutten??

Ram78

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
19%
Dag sporters wat kan ik veel leren van jullie op deze top site!! Op dit moment zit ik op mijn 5e week met m'n kuur en ben nu al ruim 8kg aangekomen. Zit nu op 99kg met vocht etc. Ik denk dat ik einde van mijn kuur 104kg zal wegen. Ben ook meer met vocht, massa en ook wat vet aangekomen. Zit ongeveer op 18% 1.80 en 99kg. Dit is mijn kuur nu: Week 1-6: Winstrol 50mg /dag
Week 1-8: Deca 200mg/week
Week 1-10: Test E Week 12-15 Nolvadex 20mg dag. Nu kan ik zo wel 110kg wegen, maar wanneer kun je bepalen om te gaan cutten? Wil terug naar 91kg misschien met 14% of lager. Wanneer moet ik beginnen met cutten, en hoe lang moet je bulken? En hoe lang cutten?? Graag jullie advies aub.

ja das idd al een serieus vetbandje, imo hoor je sowieso niet te kuren boven de 14 percent. Cutten na je kuur gaat namelijk al je gewonnen massa wegvreten.

• Topic Starter Topic Starter
ja das idd al een serieus vetbandje, imo hoor je sowieso niet te kuren boven de 14 percent. Cutten na je kuur gaat namelijk al je gewonnen massa wegvreten.

Ja klopt maar wil juist zoveel mogelijk massa aanhouden. Ik heb nooit problemen gehad met kuren boven de 18% eerlijk gezegd.. Mijn vraag was alleen op welke timing moet ik cutten, wanneer precies na 3 maanden bulken dan cutten?? Mvg

Pas 3 maand na je pct rustig kcal afbouwen.

Zal zeker 3 tot 4 maanden wachten met cutten tot je GOED HERSTELD bent. Vocht raak je al vrij snel kwijt na je kuur.

Eventueel een klein kuurtje van 6/8 weken (over 3-4 maanden), waarin je flink snijd in je kcal inname. Proteïne natuurlijk hoog houden, maar praktisch alle koolhydraten weglaten.

Hier moet je volgens mij alleen mee uitkijken, anders kom je in deze situatie:
Bulkkuurtje in de herfst/winter, cutkuurtje voor de lente/zomer, kuurtje om je goed te voelen, enzovoort. :p

Hahaha he's back. Toch maar op Deca gegaan op 18 % kerel?

Thx allemaal!!! Voel me echt steeds groter worden!! Natuurlijk veel vocht, vet en veel massa!! Zal eerst goed herstellen en na het nakuren. Mijn cut kuur voor februari: Testosteron, Trenbolone, winstrol en Masteron. Wil dan rond de 89kg gaan wegen, en moet zeker 12kg afvallen! Weten jullie ook of ik clenbuterol kan gebruiken in deze kuur??? Thx allemaal!!!!

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:36 ----------

Hahaha he's back. Toch maar op Deca gegaan op 18 % kerel?

Ja voel me super!! Helemaal geen last met hoge bfm!! Merk wel dat ik echt voller wordt!!!! Heb ook geen hang t**ten of wat dan ook gelukkig!! Lekker bulken!!

Geef het wat tijd, op 18 % en deca ga je nog wel vetter worden :)

Bulken tot max 10/11%

Hoi, hoe kun je bulken van 19% naar 11%? Dit is toch bijna onmogelijk?? Bedoeling is toch juist aankomen in massa, en ook automatisch wat aan vet aankomen.. Of bedoel je eerst cutten naar 11% daarna bulken?? Mvg

Hoi, hoe kun je bulken van 19% naar 11%? Dit is toch bijna onmogelijk?? Bedoeling is toch juist aankomen in massa, en ook automatisch wat aan vet aankomen.. Of bedoel je eerst cutten naar 11% daarna bulken?? Mvg

Dat jij nog niet gebanned bent man, serieus, vroeg ik me van je andere account ook al af. Hij bedoelt dat je stom bent dat je deca op 18 % pakt. Had gecut naar 10 % zoals iedereen je hier in je voorgaande 18 topics vertelde en was daarna gaan bulken. Ik weet bijna zeker dat je straks, als je alsnog besluit dat je idd wel een vetkwabje bent en gaat cutten, helemaal niks overhoudt van deze kuur.

Wat heb je aan veel kilo's wegen als je eruit ziet als een sumo worstelaar??

Vp altijd laag houden en kwaliteit bouwen.

Eerder keek ik ook naar weegschaal en moest zoveel mogelijk wegen.
Dat is verkeerde manier.

Doe een cut kuur waarbij je langzaam steeds diepe gaat.
Moet je eens kijken hoe je erbij staat op 8 % ;)

Dan kan je extra gaan eten met bv test/deca/dianabol en langzaam bulken naar 11:12%

Dat ziet er zoveel beter uit.

Wat heb je aan veel kilo's wegen als je eruit ziet als een sumo worstelaar??

Vp altijd laag houden en kwaliteit bouwen.

Eerder keek ik ook naar weegschaal en moest zoveel mogelijk wegen.
Dat is verkeerde manier.

Doe een cut kuur waarbij je langzaam steeds diepe gaat.
Moet je eens kijken hoe je erbij staat op 8 % ;)

Dan kan je extra gaan eten met bv test/deca/dianabol en langzaam bulken naar 11:12%

Dat ziet er zoveel beter uit.

+1 je kan beter als voorbeeld 80 kilo wegen op 6 % dan dat je 100 kilo weegt met 18% of meer

Alleen jammer dat die man van 80 kilo en 6% een kabouter is :trollface:

Na je bulk kan je rustig de kcals afbouwen en gaan cutten hoor, maar je moet dan wel ON blijven.
Sowieso nooit off gaan cutten.

Wat een verschrikkelijke kuur, 200mg deca per week :roflol:

hoe kwam je op het idee? De enige reden die ik zou weten is voor het bijkomende synovaal vocht aanmaak

Met 18% zou ik switchen naar andere middelen en gaan cutten.

Terug
Naar boven