XXL Nutrition

8kg in 1 maand massa en redelijk vet aangekomen maar WANNEER cutten??

• Topic Starter Topic Starter
Dat jij nog niet gebanned bent man, serieus, vroeg ik me van je andere account ook al af. Hij bedoelt dat je stom bent dat je deca op 18 % pakt. Had gecut naar 10 % zoals iedereen je hier in je voorgaande 18 topics vertelde en was daarna gaan bulken. Ik weet bijna zeker dat je straks, als je alsnog besluit dat je idd wel een vetkwabje bent en gaat cutten, helemaal niks overhoudt van deze kuur.

Kuren met 18 of 19% heeft voor mij nooit problemen geleverd!! Ik heb geen dikke buik ofzo? Want m'n vet is over je hele lichaam verdeeld!! Heb nu lekker veel massa, in feb ga ik 12kg afvallen richting 13%!!! Ik weet niet welke account je bedoeld??? Mvg

Kuren met 18 of 19% heeft voor mij nooit problemen geleverd!! Ik heb geen dikke buik ofzo? Want m'n vet is over je hele lichaam verdeeld!! Heb nu lekker veel massa, in feb ga ik 12kg afvallen richting 13%!!! Ik weet niet welke account je bedoeld??? Mvg

Hij bedoelt net als wat je nu aan geeft dat je 12 kilo wilt afvallen straks dat het dus geld verspilling is om nu te gaan bulken je kan dus beter eerst droog trainen na bijvoorbeeld 10 % en dan gaan CLEAN bulken omdat als je nu dus die 12 kilo wilt afvallen je dus ook veel gaat inleveren ;) en de bulk dus geen of weinig nut heeft gehad

Ik zeg ook niet dat het je problemen oplevert per se, je hebt er wel flink meer kans op tho. Je hebt straks voor jan lul gekuurd want het grootste deel dat je nu pakt is vet en vocht en het beetje spier wat je pakt cut je straks weg. Als je gewoon netjes naar 10 % had gecut, dan die dikke test/deca erin had geknald had je daarna iedereen uitgelachen en misschien wel op 95 kg bij een procent of 12 gestaan.

Na je bulk kan je rustig de kcals afbouwen en gaan cutten hoor, maar je moet dan wel ON blijven.
Sowieso nooit off gaan cutten.

Dag sporter thx voor je reactie! Wat bedoel je met ON blijven en nooit OFF cutten? Mijn cutkuur wordt in feb eerst 2 weken clen, dan week later leverreiniger. Dan twee weken later Testosteron, Trenbolone, winstrol en Masteroncombinatie. Nadeel is met lichter worden met eigen gewicht is dat ik niet zwaar kan pakken.. Maar met tren zal ik sterker worden!!! Thx voor je advies, daar heb ik wat aan!!! Mvg

Ik zeg ook niet dat het je problemen oplevert per se, je hebt er wel flink meer kans op tho. Je hebt straks voor jan lul gekuurd want het grootste deel dat je nu pakt is vet en vocht en het beetje spier wat je pakt cut je straks weg. Als je gewoon netjes naar 10 % had gecut, dan die dikke test/deca erin had geknald had je daarna iedereen uitgelachen en misschien wel op 95 kg bij een procent of 12 gestaan.

Ja klopt heb je gelijk in!! Maar wilde snel en direct mee beginnen! Ik heb juist erg veel spiermassa gekregen! Na het cutkuur in feb, zal ik in zomer weer deca pakken misschien dan met 12%! Nogmaals heb geen hangtieten, of rare bijwerkingen! Ik heb het op deze manier gedaan, en ik ben nog veel aan het leren. Thx voor de advies!!!!

:ot: gaat nergens over troll:rolleyes:

Ik ben wel erg benieuwd naar foto's van deze hulk :D

Terug
Naar boven