Fitness Seller

8weken Enanthate ester

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Ik ben een volgende kuur aan het plannen, wil deze doen met Enanthate esters (mast+test+tren)
is 8 weken tedoen met Enanthate? het is hoog gedoseerd! (weet dat mensen short high dose ook met E doen 21 tot 30 dagen)
wil eigenlijk niet meer bridgen! OFF=OFF maar anders wordt het 8weken kuren 8 weken bridge en dan PCT en in Bridge extreem cutten zoals altijd

De bridge zou dan ook zoiets moeten worden:

200mg trenEW
200mg mastEW
125mg testEW

Laatst bewerkt:
Waarom niet gwn met test E bridgen? Of met primo?
Ken toch wat gasten die met primo bridgen, en zijn zeer over te spreken.

gr

• Topic Starter Topic Starter
Haha, waarom dan een halve gram ?

Volgens mij kan je beter veel lager pakken.
Dan ga je beter reageren bij een evt. verhoging.

dat is ook het hele probleem met de Enanthate esthers.. want stel ze komen niet tot hun recht dan moet ik ze laten doorlopen! ED/EOD prikken zie ik ook niet zitten

Met Mast en Tren in een bridge gaat een "echte" kuur natuurlijk niet de gewenste resultaten geven, tenminste, dat lijkt mij.

Na de bridge verhoog je de kcals, stop je de cardio+clen+100mcgT3, worden de trainingen weer zwaarder, de MG's gaan omhoog, de orals komen erbij ;)

• Topic Starter Topic Starter
Is het geen idee op Testosteron propionaat te pakken (100-150mg e.o.d) en de rest laten voor wat het is ?

dan is het probleem van de 8 weken trenE nog niet opgelost.. stel dat deze niet tot zijn recht komt! de mastP ipv mastE kan ik er ook de laatste paar weken bij nemen dan is de bridge dus:

200mg tren+125mg test

maar liever hoor ik dat 8 weken voldoende is voor Enanthate esther en dan Bridge ik niet! 8weken ED injecten vind ik zwaar klote

8 weken is zeker te doen met enanthaat esters bro, gebeurd vrij dikwlijs in de VS.

Gewoon frontloaden zodat je bloedwaardes al vanaf de eerste dag goed zitten, zo mis je die twee eerste weken waarin je bloedwaardes langzaam aan opbouwen.

Op roidcalc.com kun je je ideale frontload berekenen adhv de theoretische bloedwaardes.

Terug
Naar boven