MuscleMeat

Holleeder weer in het nauw, mede verdachte afpersing

Hoe kun je het feit dat het vrij knap is om er vaak maar mee weg te komen, nou belangrijker vinden qua oordeel dan het feit dat Holleeder een zware crimineel is? Holleeder is een typisch persoon die nooit normaal zal kunnen functioneren in een maatschappij, en ik zie zulke mensen dan ook het liefst de kogel krijgen. Ik zou er zelfs geen problemen mee hebben om zelf de schutter te zijn, maar het is nou eenmaal strafbaar en niet mogelijk in een rechtsstaat als Nederland.

+1 ****ing tuig

Ray, ik ben het met je eens.

Laatst bewerkt:
Dit is een baas en held, Holleeder is een prutser.
2mwyhd.jpg

^Is dat niet de president van Rusland:rolleyes:

Dit is een baas en held, Holleeder is een prutser.

de bazenparade:

op 3:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

op 2:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

op 1:
2050195408_e3ebdd02f5.jpg

Speciale vermelding:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ook benieuwd hoe lang d*ck nog vrij is.

Gozer, wat daal jij door de posts in dit topic in m'n achting zeg:headbang:

Denk dat het beeld van wat jij en ik een held vinden werkelijk lijnrecht tegenover elkaar staat:rolleyes:

Misschien komt het omdat Holleeder bij zo'n motorclub wou ofzo? Meso houd van motorclubs.

• Topic Starter Topic Starter
Blijft toch apart voor een man die
'een hele apotheek aan pillen in zijn zak heeft', zegt De Vries. De man lijdt aan een hartkwaal, waardoor nog slechts een kwart van zijn hart functioneert. 'Zijn hart is helemaal kapot.' Holleeder is daardoor snel moe, en moet 's middags twee uur slapen om de dag door te komen. Door de toestand van zijn hart, heeft Holleeder een zeer lage levensverwachting, zegt De Vries.

Neh, Holleeder heeft lekker de media gebruikt om zijn imago wat anti-criminele impulsen te geven maar een vos verliest in dit geval zijn streken niet.

Laatst bewerkt:
Ik vind: Holleeder is baas !

Die lult zich er weer uit. Een ander persoon zou 900 jaar gevangenisstraf krijgen alle feiten bij elkaar opgeteld. De man is een held en best een relaxte kerel om mee te ouwehoeren ook.

Goede managers zijn communicatief ook vaardig. Een crimineel als Holleeder moet mensen laten samen werken voor zijn criminele doeleinden. Dat soort mensen zijn idd relaxte kerels om mee te ouwehoeren, behalve als je zijn doelen in de weg zit. Want we weten dat hij met zijn motorvriendjes en kleerkasten als d*ck Vrij alles doet om zijn doelen te verwezenlijken. Mishandelen, afpersen, compleet iemand aftuigen tm moord.....Het verschil tussen een baas/held en Holleeder is de methoden. Waar een held zaken voor elkaar krijgt zonder geweld tegen personen schuwt een kl***zak als Holleeder dit niet.

Voor mij verdient niemand een kogel maar zo lang mogelijk opsluiten, graag! En vooral geen BN-er status geven via rtl boulevard of andere media programma's. Anders gaan er meer mensen zoals jij held en tuig door elkaar halen.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:33 ----------

Misschien komt het omdat Holleeder bij zo'n motorclub wou ofzo? Meso houd van motorclubs.

Ook mijn gedachten. Meso hoe zit dit.....lijdt je aan normvervaging door de motorvriendjes waarmee je omgaat?

Goede managers zijn communicatief ook vaardig. Een crimineel als Holleeder moet mensen laten samen werken voor zijn criminele doeleinden. Dat soort mensen zijn idd relaxte kerels om mee te ouwehoeren, behalve als je zijn doelen in de weg zit. Want we weten dat hij met zijn motorvriendjes en kleerkasten als d*ck Vrij alles doet om zijn doelen te verwezenlijken. Mishandelen, afpersen, compleet iemand aftuigen tm moord.....Het verschil tussen een baas/held en Holleeder is de methoden. Waar een held zaken voor elkaar krijgt zonder geweld tegen personen schuwt een kl***zak als Holleeder dit niet.

Voor mij verdient niemand een kogel maar zo lang mogelijk opsluiten, graag! En vooral geen BN-er status geven via rtl boulevard of andere media programma's. Anders gaan er meer mensen zoals jij held en tuig door elkaar halen.
Dat is niet geheel waar, een held bestrijdt de misdaad zelfs met geweld. Bijvoorbeeld Spiderman, Batman of Superman. Dat zijn helden maar ze gebruiken wel geweld.

Dat is niet geheel waar, een held bestrijdt de misdaad zelfs met geweld. Bijvoorbeeld Spiderman, Batman of Superman. Dat zijn helden maar ze gebruiken wel geweld.

Ben je echt 20+ :D Srs; de staat heeft het geweldsmonopolie, een individu die geweld gebruikt niet in dienst van de staat pleegt eigenrichting en is in principe geen held. Mijn helden zijn geweldloos maar ja imo is iemand in de zorg of iemand voor een klas kinderen een held of een buschauffeur die werkt om zijn kinderen een studie te geven die hij zelf niet heeft kunnen doen......Tuig als Holleeder verdient die eer NIET.

Wat een stuk verdriet is die vent en al helemaal geen held. Lijkt misschien een held tot je wat dieper ingaat op wat hij allemaal wel niet heeft gedaan. Tegen de muur zetten en klaar.

Bijna geen enkele crimineel is een held. Kan sommige criminelen die een megakraak zetten zonder enige vorm van geweld dan nog wel waarderen maar voor de rest verdient er geen 1 het heldendom. Holleeder verdient vooral de kogel.

Bijna geen enkele crimineel is een held. Kan sommige criminelen die een megakraak zetten zonder enige vorm van geweld dan nog wel waarderen maar voor de rest verdient er geen 1 het heldendom. Holleeder verdient vooral de kogel.

Age M. toch?

Ach die vent houd het geen jaren meer vol in de bak hoor, mocht hij daar weer terecht komen.
Al die stress op dat zwakke hartje van hem..

Terug
Naar boven