Fitness Seller

Holleeder weer in het nauw, mede verdachte afpersing

Ben je echt 20+ :D Srs; de staat heeft het geweldsmonopolie, een individu die geweld gebruikt niet in dienst van de staat pleegt eigenrichting en is in principe geen held. Mijn helden zijn geweldloos maar ja imo is iemand in de zorg of iemand voor een klas kinderen een held of een buschauffeur die werkt om zijn kinderen een studie te geven die hij zelf niet heeft kunnen doen......Tuig als Holleeder verdient die eer NIET.
Haha is ook zo, verpleegkundigen, brandweerlieden etc. dat zijn inderdaad helden. ;)

De neus? meer de witte reus!:roflol:

Ben je echt 20+ :D Srs; de staat heeft het geweldsmonopolie, een individu die geweld gebruikt niet in dienst van de staat pleegt eigenrichting en is in principe geen held. Mijn helden zijn geweldloos maar ja imo is iemand in de zorg of iemand voor een klas kinderen een held of een buschauffeur die werkt om zijn kinderen een studie te geven die hij zelf niet heeft kunnen doen......Tuig als Holleeder verdient die eer NIET.
Dat de staat geweldsmonopolie heeft, zegt niets over of het moreel juist is om geweld te gebruiken voor goede doeleinden. Het is in een maatschappij als deze niet mogelijk om op die manier legaal te opereren, maar je kunt dan nog wel een held zijn in de ogen van het volk. Dat heeft al helemaal niets te maken met leeftijd. Ik denk dat een merendeel van het volk het juist wél goed vindt als geweld wordt gebruikt, mits dit voor een goed doel is. Ik vind het erg kortzichtig om elk soort geweld af te zweren. Ik zou het persoonlijk geweldig vinden als die schoften uit wijken zoals De Bijlmer even lekker kapotgemaakt worden door een knokploeg, maar dan moeten ze natuurlijk wel iets ergs hebben gedaan waar zij, vanwege het falen van het rechtssysteem, niet voor worden gestraft.

In dit geval ben ik volgens jou een held. Thanks!! Maakt m'n dag helemaal goed ;)

Wat een stuk verdriet is die vent en al helemaal geen held. Lijkt misschien een held tot je wat dieper ingaat op wat hij allemaal wel niet heeft gedaan. Tegen de muur zetten en klaar.

Bijna geen enkele crimineel is een held. Kan sommige criminelen die een megakraak zetten zonder enige vorm van geweld dan nog wel waarderen maar voor de rest verdient er geen 1 het heldendom. Holleeder verdient vooral de kogel.

Dit. Opzouten met die gast!

Ik herinner me mijn juf toen ik denk ik 6 was. Ze vertelde over haar bezoek aan haar moeder die dementerend was en in een verpleeghuis kwam. Ze had er veel verhalen over en ik was er uren maandenlang mee bezig in mijn kinderhoofd. Ik ben nu 35 maar ik weet nog dat haar verhaal over verzorging van ouderen een eyeopener was. Ik deed eerst heel ander werk maar rond mijn 30ste heb ik gekozen voor de ouderenzorg. Ik denk nog heel vaak aan die ene juf. Die juf was achteraf gezien heel belangrijk in mijn leven. Als jij dat kan zijn voor de kinderen van nu ben je een HELD!!

Ik herinner me mijn juf toen ik denk ik 6 was. Ze vertelde over haar bezoek aan haar moeder die dementerend was en in een verpleeghuis kwam. Ze had er veel verhalen over en ik was er uren maandenlang mee bezig in mijn kinderhoofd. Ik ben nu 35 maar ik weet nog dat haar verhaal over verzorging van ouderen een eyeopener was. Ik deed eerst heel ander werk maar rond mijn 30ste heb ik gekozen voor de ouderenzorg. Ik denk nog heel vaak aan die ene juf. Die juf was achteraf gezien heel belangrijk in mijn leven. Als jij dat kan zijn voor de kinderen van nu ben je een HELD!!

Wat een mooi verhaal, nooit de behoefte gehad om haar weer op te zoeken?

• Like
Waarderingen: Ymir
Wat een mooi verhaal, nooit de behoefte gehad om haar weer op te zoeken?

Thnx wilde vooral duidelijk maken dat mensen als leraren.....een positief voorbeeld kunnen zijn, ik kan er echt niet bij dat geweldadig tuig als Holleeder een heldenstatus krijgt en iedereen de working class hero lijkt te negeren.

Jawel de behoefte haar eens op te zoeken of te schrijven, vrij recent eigenlijk. En ik weet ook bij wie ik moet zijn voor haar adres denk ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven