XXL Nutrition

9 kg in 2.5 maanden

Netjes, nu volhouden.

Goed bezig meid, die striae is k*t maar leg je er bij neer.
Wat ze ook mogen zeggen (in reclames enz) t gaat niet weg, t wordt hooguit minder zichtbaar.
Laat t je niet demotiveren, vol blijven houden nu!

Ik begrijp dat dat demotiverend is. Het is niet leuk dat je er zo hard voor werkt, en de striae dan niet echt meewerkt. Maar ik zou je niet te veel op de striae focussen, want kop op zeg, wat een vooruitgang heb jij geboekt! Mag je super trots op zijn. Je lichaam ziet er super uit en je hebt al erg veel voor elkaar gekregen. Nu gewoon zo door blijven gaan!!!

Je hebt echt hele nette vooruitgang geboekt aan je foto's te zien. Die striae gaat idd niet helemaal weg. Je kan het alleen wel minder zichtbaar maken. Zelf ben ik erg te spreken over bio oil. Ik heb die gebruikt voor littekens en ze zijn daardoor minder dik geworden. Ik meende dat die olie ook tegen striae is.

Je hebt een hele grote stap vooruit gemaakt en het resultaat moet je echt trots op zijn!
De striae is echt balen. Het wordt wel minder maar gaat niet weg.
Dus gewoon zo doorgaan. je gaat echt super!

huh, je bent ook blank geworden?

Post even je schema zodat anderen zien hoe je het gedaan hebt.

Vooruitgang is heel erg goed!

Netjes hoor! Goeie kont ook.

Wauw, petje af hoor! en zoals de rest ook zegt laat je niet demotiveren door de striae!

Je ziet echt al een groot verschil! Ga zo door! En inderdaad zoals de rest zegt laat die striae je niet demotiveren :)

Goed bezig meid!

Wauw wat een verschil! Je billen! :)

striae zijn inderdaad jammer, maar valt bitter weinig aan te doen uiteindelijk
wel heel knap resultaat alleszins in 2,5 maanden! wat een wereld van verschil

keep it up! :thumbs:

wauw die kont :D wat een verschil :D

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
wow verschil is te zien hoor

:thumbs:

gaat goed!

Mooie vooruitgang, en snel ook! Trainingsschema?

Terug
Naar boven