XXL Nutrition

9 Weken Thailand.

gewoon je stuff (pillen, jointje, speed) direct naar binnenwerken. en gewoon zien dat je niet te ver heen bent.

Yo beurt, is het de eerske keer dat je gaat ?
Ik vertrek nu zondag ook naar thailand voor de 3de keer.
Waarschijnlijk eerst naar pattaya dan naar het noorden chiang mai dan terug bangkok, even weer pattaya dan buriram en terug pattaya.

Drugs is er inderdaad veel en word ook langs alle kanten aangeboden.
Heb wel eens paar chickies gehad die wat aan het gebruiken waren om men kamer maar zelf nooit meegedaan.

Je gaat toch met genoeg volk ? full moon party kan gevaarlijk alleen, zijn meestal wel wat gevechten, en plunderingen.

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 13:20 ----------

Heb al van mensen gehoord dat ze er heel goede mushroom cocktails hebben in ieder geval. :D

welke datum ga je eigenlijk ?

Volgende week donderdag tot eind juli. Met m'n vriendin. Heb geen schrik van full moon, zal wel gnoeg politie zijn zeker :p Heb sowieso een te gek zakmes op zak.
En jep de eerste keer dat ik ga. Doel is de ervaring van het rondtrekken an sich, maar ook wat cultuur en natuur van thailand checken. Veel is nog niet geweten van de trip, ik weet wel dat we langs Ko Tao en Ko Phangan gaan. Samui wrs niet, lijkt me wat te touristisch. Heb weliswaar enkel boeken als bron.

En die mushroom 'cocktails?' zijn legaal offf? Want anders houd ik het wel bij de buckets :p

Volgende week donderdag tot eind juli. Met m'n vriendin. Heb geen schrik van full moon, zal wel gnoeg politie zijn zeker :p Heb sowieso een te gek zakmes op zak.
En jep de eerste keer dat ik ga. Doel is de ervaring van het rondtrekken an sich, maar ook wat cultuur en natuur van thailand checken. Veel is nog niet geweten van de trip, ik weet wel dat we langs Ko Tao en Ko Phangan gaan. Samui wrs niet, lijkt me wat te touristisch. Heb weliswaar enkel boeken als bron.

En die mushroom 'cocktails?' zijn legaal offf? Want anders houd ik het wel bij de buckets :p

Geen idee, ik waag me niet aan die dingen in het buitenland.

http://www.sherdog.net/forums/f48/ask-me-anything-about-thailand-1395253/

Staat echt enorm veel in..

wat me nog bij is gebleven van dat topic is dat je shemales dus echt niet gaat herkennen.
alleen als je niet zeker bent kan je het dus gewoon vragen ( raar weet ik ) aangezien ze er erg trots op zijn.

ook moet je nooit iemand zijn hoofd aanraken... en als je ruzie heb als toerist daar helpen ze elkaar en ben je de lul.

EN je moet niet gebruik maken van de jetski`s.. aangezien ze je rippen en politie helpt met het oplichten van jou dus maak je geen kans en er zijn dus mensen gedupeerd voor meer dan 1000 dollar ( wat daar echt veel is )

http://www.youtube.com/watch?v=Gu-O8fq6WmM

:o

ja die kerel gaat wel snel neer. Zou meer schrik hebben van die pooiers fzo

Drugs gebruiken in thailand is spelen met vuur. Snap sowieso niet wat je op een full moon party moet doen als je in een prachtig land bent zoals Thailand. Je gaat dan iig het echte thailand niet zien.

Drugs gebruiken in thailand is spelen met vuur. Snap sowieso niet wat je op een full moon party moet doen als je in een prachtig land bent zoals Thailand. Je gaat dan iig het echte thailand niet zien.

+1, veel leuker om in thailand met echt vuur te spelen

Is wel het grootste feest van thailand.

Als je thailand wilt kennen is dat wel een deel ervan hoor.

Zeker als je graag uitgaat is het een must.

13 juli vertrek ik met 4 kameraden.. gaan ook naar kho pagnan voor de full moon party :) hebben al resort geboekt! blijven daar iets van 3/4 dagen... daarna 3 weken door zuid tailand rondtrekken gaan ook nog naar phuket> (iemand hier al x geweest? )

Ik raak daar sowieso geen drugs aan. Snap niet dat je daar een risico wil lopen voor een beetje wiet of wat dan ook.. Het is geen nederland :D

Nee ik was gewoon geinteresseerd, ik ben met mn vriendin dus ga sowieso geen shit uithalen daar. Koh pangan ligt trouwens op de weg, dus waarom niet even binnenspringen? De natuur op ko tao schijnt zeer mooi en nog vrij ongerept te zijn, pangan ligt er naast duss. Heb zelf nog geen resort geboekt daar dus geen idee of ik er binnen geraak eigenlijk :p

haha, prachtig maar raar land.

Ik spreek uit ervaring; zoek GEEN problemen daar, ze lichten hun eigen politie agentje in die jou vervolgens afperst en, zij strijken een deel op en zo verdienen ze veel meer aan je dan wanneer ze jou gewoon shit dealen.
ALLE politie daar is corrupt, dus zelf de politie bellen heeft geen zin.

Mocht je op de 1 of andere manier in de shit komen te zitten (soms wil je toch een auto huren oid) Betaal dan, dat is nog altijd beter dan een paar nachtjes Bangkok hilton.

• Topic Starter Topic Starter
13 juli vertrek ik met 4 kameraden.. gaan ook naar kho pagnan voor de full moon party :) hebben al resort geboekt! blijven daar iets van 3/4 dagen... daarna 3 weken door zuid tailand rondtrekken gaan ook nog naar phuket> (iemand hier al x geweest? )

Ik raak daar sowieso geen drugs aan. Snap niet dat je daar een risico wil lopen voor een beetje wiet of wat dan ook.. Het is geen nederland :D

Ik ben 17 juli ook op de full moon party in Kho Pagnan en rond die tijd ook in het zuiden! :)

Phuket? zonde van je vakantie. Ga naar het noorden, richting chiang mai etc, dat is pas mooi.

Ik ben 17 juli ook op de full moon party in Kho Pagnan en rond die tijd ook in het zuiden! :)

Nice als ik een gast met tattoo op rechter arm zie lopen zal ik je is aanspreken :D Wat ga je naar de full moon party doen? Rond trekken?

---------- Post added do 30 jun 2011 at 21:00 ----------

Phuket? zonde van je vakantie. Ga naar het noorden, richting chiang mai etc, dat is pas mooi.

We zijn met 4 kameraden, allemaal vrijgezel.. eerder altijd spanje etc geweest.. wouden keer wat anders.. We komen dus voor het stappen savonsd en overdag beetje natuur kijken niet veel :cool:

Ko tao is k*t en vol met oplichters. Het is alleen leuk als je gaat duiken.
Ze wouden dat ik 4000 bath ging betalen voor een krasje aan de onderkant van me scooter anders kreeg ik me passport niet trug. Kheb gezegd dat ze me passport in hun reet konden steken. Ben zonder passport naar Koh Samui gegaan, ben daar naar de Tourist police gegaan en heb hun 400 bath betaald waarna hun me passport gehaald en gebracht hebben naar de Koh Samui tourist police office.

• Topic Starter Topic Starter
Nice als ik een gast met tattoo op rechter arm zie lopen zal ik je is aanspreken :D Wat ga je naar de full moon party doen? Rond trekken?

---------- Post added do 30 jun 2011 at 21:00 ----------

We zijn met 4 kameraden, allemaal vrijgezel.. eerder altijd spanje etc geweest.. wouden keer wat anders.. We komen dus voor het stappen savonsd en overdag beetje natuur kijken niet veel :cool:

Ja ben nu al 7 weken in Thailand, vrijwilligers werk gedaan in een wild life center nu 3 weken het zuiden, Phuket, Krabi, Railey, Koh phi phi, Koh Tao en Koh Samui.

en jullie?

Ko tao is k*t en vol met oplichters. Het is alleen leuk als je gaat duiken.
Ze wouden dat ik 4000 bath ging betalen voor een krasje aan de onderkant van me scooter anders kreeg ik me passport niet trug. Kheb gezegd dat ze me passport in hun reet konden steken. Ben zonder passport naar Koh Samui gegaan, ben daar naar de Tourist police gegaan en heb hun 400 bath betaald waarna hun me passport gehaald en gebracht hebben naar de Koh Samui tourist police office.

je hebt ballen:roflol:

Ja ben nu al 7 weken in Thailand, vrijwilligers werk gedaan in een wild life center nu 3 weken het zuiden, Phuket, Krabi, Railey, Koh phi phi, Koh Tao en Koh Samui.

en jullie?

13 juli vertrekken we. Kunnen 1 nachtje stappen in bangkok, daarna nacht trein naar het zuiden.. resort al geboekt op Koh pag nan. 4 dagen ofzo dus ook met full moon party...
Daarna door naar phuket , krabi etc... beetje zuide bekijken :) bljiven in totaal 3 weken.

Terug
Naar boven