Fitness Seller

9 Weken Thailand.

• Topic Starter Topic Starter
nice fijne vakantie alvast :-)

Edit: Sorry niet naar datum gekeken.. My bad.

Full moon was lache maar helaas om 2:00 al naar huis, had GHB in me bucket....me benen leken wel elastiek, en daarna flinke blackout

wtf hadden ze iets in je drankje gedaan? en 9 weken is best lang man, hoeveel KG spier ben je al kwijt?

wtf i dont even...

4,5 kilo verloren, en ja GHB was echt ****ed up...gebeurt vaak dat ze iets er in gooien.

waar hang je nu ergens uit, of ben je al terug?

Ik ben gister terug gekomen na bijna 3 maanden!

En ik zeg je eerlijk voel best depri nu met al die ****ing regen...
wat een tegen slag zeg.

Enige plus punt is de sport school

Ben gisteren terug gekomen... Full moon party was prachtig... pre party en full moon zelf...
Snap niet hoe jij ghb in je bukket krijgt.. Vond het allemaal wel meevallen, weinig mensen out zien gaan... tja sochtens wel maar die waren gewoon tam van de alcohol ;)

ben gisteren terug gekomen... Full moon party was prachtig... Pre party en full moon zelf...
Snap niet hoe jij ghb in je bukket krijgt.. Vond het allemaal wel meevallen, weinig mensen out zien gaan... Tja sochtens wel maar die waren gewoon tam van de alcohol ;)

nice!! :D

Laatst bewerkt:
Full moon was lache maar helaas om 2:00 al naar huis, had GHB in me bucket....me benen leken wel elastiek, en daarna flinke blackout

Ik was ook rond 3 uur thuis. Geen ghb in mijn bucket maar door omstandigheden :D Vond het wel een cool feesje.

Ben zelf 5,5 kg kwijt. Gisteren beentraining op 60% ofzo :s ben superstijf nu. Maar wat een leuk land, thailand. Zelf voor een maand geweest.

Haha ja zeker leuk lang, en ach die kilo's komen wel weer toch!
Dit is een leuke levens ervaring en trainen kan je nog genoeg.

En ik ben ook op alles achter uit gegaan en had flinke spierpijn!

welkom terug.

Hoelang ben je nu aan het revalideren? :p en hoe loopt het?

ik ben net weer een weekje bezig, had na elke training onwijs spier pijn, en gewicht met 10-15 kilo omlaag.

maar wel stuk droger geworden en meer definitie.
ga nu flink bulken.

Vandaag eerste x getraint. 3 weken in thailand geweest. full moon party, phatong beach.. en veel rondgetrokken.. ben maar 2 kilo kwijt maar m'n bierbuik is wel gegroeit :mad:

Training ging gewoon k*t. Bankdrukken deed ik 15 kilo lichter en kon de oefening niet netjes uitvoeren.. evenwicht / trillen etc.. voor thailand deed ik dit gewicht makkelijk 20x zelf nu moeilijk 10x :D :(

herken het ;)

Ik kan al 4 dagen niet stappen na mijn eerste beentraining :p trappen lopen is doodgaan

Benen trainen is dan ook zwaar klote!

Heb gedeadlift. Verder geen been training gedaan... maar wel last met lopen :o

Terug
Naar boven