MuscleMeat

9 Weken Thailand.

gadver en dat voor een tweedewereldland.

Hangt er een beetje vanaf wat voor jou feesten is.

als je bier drinkt zal je op een dag wel toekomen voor 50 euro.
Als je cocktails drinkt word dat al snel het dubbele.

trakteer je al de meiden rond je heen nog kun je wel een 300 euro spenderen aan alleen de drank.

Maar dan drink je je eigen al wel goe zat.

massage kost 5 euro/1uur.
Jeski scams is de grootste maffia praktijk van thailand, zal ik je afraden.
en meeste trips liggen rond de 25euro

Prijzen van meiden verschillen van gogo, bar, of strand.
Bar meidje 20 euro tot de volgende ochtend.

Als je normaal uitgaat en niet met geld smijt. inclusief hotel en eten en af en toe een trip zal ik zeggen tel een 100 euro per dag.

Ga je hard door zal ik zeggen tel 200 euro per dag.

Wil je cheap charlie zijn gaat het ook met een 50 euro per dag.

In toerische gebieden toch, kan veel goedkoper als je ergens anders gaat.

wat als je nu zegt wanneer ze je 2000 euro laten betalen "en nu is die jetski van mij!":trollface:

gadver en dat voor een tweedewereldland.

Wat het duur maakt is het uitgaan.

Hotel is cheap, eten is cheap, meiden zijn cheap.
Drinken is even duur als hier.
Dusja tel maar wat je hier op doet.

Je kan ook aan een schoon strand een hutje boeken voor 10euro per dag en voor een paar euro's per dag eten.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 22:35 ----------

wat als je nu zegt wanneer ze je 2000 euro laten betalen "en nu is die jetski van mij!":trollface:

Zal niet werken denk ik.

Ik weet niet of het misschien zal helpen als je op voorhand zegt dat ze niet met flauwe kul moeten afkomen omdat je er al bekend mee bent.

Heb alle foto's is gezien van een gozer dat zich constant bezig houd met die scams te fotograveren. heeft toch al +50 gevalletjes in beeld staan.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 22:36 ----------

Binnen 3 weken start ik trouwens met thaise les.

Schrijven, lezen en spreken.

Als iemand ooit een tolk nodig heeft :)

• Topic Starter Topic Starter
hebben jullie een overzicht met aanbieders van goedkope vluchten via bijvoorbeeld Düsseldorf?

Bedankt alvast.

Drinken hoeft niet even duur te zijn als hier natuurlijk.

Mehkong, Coke en Naam Keng en je bent een stuk minder kwijt dan hier. Als je Europees bier wilt blijven drinken of je laat scammen met flessen Johnny Walker in de grotere clubs dan loopt het wel hard op ja.

Dronk zelf regelmatig Lao Khao (gedestilleerde drank gemaakt van rijst) maar dan wel met een kruidenmengsel er doorheen. Kost helemaal niks als je het vergelijkt met andere dranken. Gegarandeerd naar de klote.

Laatst bewerkt:
Chang!

Doe de groeten aan Zyzz, oh wacht......

Drinken hoeft niet even duur te zijn als hier natuurlijk.

Mehkong, Coke en Naam Keng en je bent een stuk minder kwijt dan hier. Als je Europees bier wilt blijven drinken of je laat scammen met flessen Johnny Walker in de grotere clubs dan loopt het wel hard op ja.

Dronk zelf regelmatig Lao Khao (gedestilleerde drank gemaakt van rijst) maar dan wel met een kruidenmengsel er doorheen. Kost helemaal niks als je het vergelijkt met andere dranken. Gegarandeerd naar de klote.

Ja, alle bars an gogo's geven ook draft beer wat 3x zo goed koop is dat chang, leo, singha, heineken etc...

Maar om eerlijk te zijn nooit van gedronken.

hoeveel betaal je ongeveer voor twee weken thailand, lekker doorfeesten, zuipen, max drie hoertjes, en vliegtuigticket niet inbegrepen?

15 euro voor een kamer, 7,5 euro eten pd, zuipen ongeveer 3 euro cocktail, 2 euro 633ml bier, feestjes vaak gratis. Een uitstap ofzo hangt ervan af.. Ik weet nog dat ik ong 30 euro betaalde voor een dag met olifanten, ossenkar, tijgers, vlotje varen, orchidee/vlinder boerderijtje, en a volonte middageten.
Ga je naar het zuiden betaal je het dubbele/driedubbele.

In het noorden kan je ook langs de bergvolkeren voor wat wiet of opium, althans dat heb ik van horen zeggen. Ben genoeg mensen tegengekomen op mn reis die dat bevestigden :D zelf niet gedaan though. Politie is bijna nooit aanwezig op straat, maar je moet maar eens pech hebben.

Op de full moon party draaide ze een muziekstijl die ik niet weer kan vinden :( als je vanuit het dorpje naar beneden kwam bij de fire limbo enzo.. en waar ze de top 40 dance muziek beetje draaiden... en dan rechts... stonden grootste boxen en die gastjes stonden met die buckets maar 2 meter voor die boxen...

Heeft iemand link naar die muziek? Dikke karma voor diegene!

Mss mumbaton?

Ja weet wel wat je bedoeld, maar de benaming zal ik niet weten.

Full moon party was wel vet he, ook met al dat vuur enzo...

Fles Thaise whiskey was iets van 3-4 euro voor een fles.

vorige maand ook4 weken geweest. echt geweldig. maar de fullmoon was bij mij echt k*t, had 1 bucket op en heb gewoon een blackout gehad tot de volgende ochtend. een vriend van mij, de dag ervoor op het strand, 1 bucket en hij weet ook helemaal niks meer.

ben 3 weken in thailand geweest! puur om te kickboksen :( heb zo te horen heeel veel gemist:(

Terug
Naar boven