Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er een beetje vanaf wat voor jou feesten is.
als je bier drinkt zal je op een dag wel toekomen voor 50 euro.
Als je cocktails drinkt word dat al snel het dubbele.
trakteer je al de meiden rond je heen nog kun je wel een 300 euro spenderen aan alleen de drank.
Maar dan drink je je eigen al wel goe zat.
massage kost 5 euro/1uur.
Jeski scams is de grootste maffia praktijk van thailand, zal ik je afraden.
en meeste trips liggen rond de 25euro
Prijzen van meiden verschillen van gogo, bar, of strand.
Bar meidje 20 euro tot de volgende ochtend.
Als je normaal uitgaat en niet met geld smijt. inclusief hotel en eten en af en toe een trip zal ik zeggen tel een 100 euro per dag.
Ga je hard door zal ik zeggen tel 200 euro per dag.
Wil je cheap charlie zijn gaat het ook met een 50 euro per dag.
In toerische gebieden toch, kan veel goedkoper als je ergens anders gaat.

wat als je nu zegt wanneer ze je 2000 euro laten betalen "en nu is die jetski van mij!"![]()

Drinken hoeft niet even duur te zijn als hier natuurlijk.
Mehkong, Coke en Naam Keng en je bent een stuk minder kwijt dan hier. Als je Europees bier wilt blijven drinken of je laat scammen met flessen Johnny Walker in de grotere clubs dan loopt het wel hard op ja.
Dronk zelf regelmatig Lao Khao (gedestilleerde drank gemaakt van rijst) maar dan wel met een kruidenmengsel er doorheen. Kost helemaal niks als je het vergelijkt met andere dranken. Gegarandeerd naar de klote.
hoeveel betaal je ongeveer voor twee weken thailand, lekker doorfeesten, zuipen, max drie hoertjes, en vliegtuigticket niet inbegrepen?
zelf niet gedaan though. Politie is bijna nooit aanwezig op straat, maar je moet maar eens pech hebben.
. Ik zelf ben 4 dagen geleden terug gekomen van een back-pack vakantie door Thailand. En je kan het zo duur en goed maken als je wilt inderdaad.
als je vanuit het dorpje naar beneden kwam bij de fire limbo enzo.. en waar ze de top 40 dance muziek beetje draaiden... en dan rechts... stonden grootste boxen en die gastjes stonden met die buckets maar 2 meter voor die boxen...Fles Thaise whiskey was iets van 3-4 euro voor een fles.
Drinken tot je dronken word jonguh ;P
bedoel je die goa/psytrance niet?Nope was het niet... leek wel soort van techno.... Niet dubstep dat was aan de rechterkant van de top 40...