Fitness Seller

9 Weken Thailand.

En je volgende reisje al aant plannen ? :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja man, wil volgend jaar weer Azië of Zuid-Amerika.

Wel flink sparen dus.

Ik zoek april terug thailang te gaan met songran en daarna vietnam.

vorige maand thailand Sisaket & pattaya gezeten en in laos.

Oke mijn planning is Mei weg te gaan voor weer 2-3 maanden.

Thailand,Laos, Indonesië, Maleisië

Jij gaat ineens elke keer wel voor vet lange tijd.

Maar mooi lijstje, maleisië staat ook in het kort op men lijstje.
Zit een thaise vriendin van me nu en is daar echt wel de moeite blijkt.

nog pics gemaakt van de thaise hoertjes in je kamer zoals beloofd?:eyebrow:

Ja man, wil volgend jaar weer Azië of Zuid-Amerika.

Wel flink sparen dus.
www.ltur.com

Misschien ken je dat al... Maar zo niet, dan kan het enorm veel schelen. In deze tijd van het jaar niet echt, maar over 2 maandjes wel weer. Zeker wanneer je flexibel bent met je luchthaven.
Retourvlucht voor €300 naar Zuid Amerika is niet zeldzaam daaro

thanksss ken ik nog niet!

zorg maar dat je er niet mee trouwt:P

Lol, ik snap niet dat je als jonge gast daar voor een hoertje gaat betalen. Iedereen hier kan daar gratis nken.. Ze vallen op westerse jongens... En die h**ren doen het na 5am ook wel gratis :D

Wil volgens jaar naar Zuid america, en anders naar Maleisië.. (ligt ook deels aan m'n kameraden)

Lol, ik snap niet dat je als jonge gast daar voor een hoertje gaat betalen. Iedereen hier kan daar gratis nken.. Ze vallen op westerse jongens... En die h**ren doen het na 5am ook wel gratis :D

Wil volgens jaar naar Zuid america, en anders naar Maleisië.. (ligt ook deels aan m'n kameraden)

Natuurlijk krijg je meiden als jonge kerel makkelijk mee.
Veel zitten niet in alleen met geld. Willen wat plezier maken en hopen een kerel van hier aan de haak te kunnen slaan.

Enige wat ik wel zeg is dat je een hoop reizen enzo wilt gaan maken zal je er niet snel ééntje vinden dat voor haar eigen kosten allemaal instaat.

Hoe regelen jullie dat eigenlijk allemaal?
Werken jullie of studeren jullie nog, if so, hoe kunnen jullie dan gewoon voor 2 tot 3 maanden aan 1 stuk op reis gaan?

Ik moet nog 1 jaar studeren (master), en zou dan ook willen gaan reizen, alleen ben ik bang dat mijn ouders daar niet echt blij mee gaan zijn...

Werken jullie of studeren jullie nog, if so, hoe kunnen jullie dan gewoon voor 2 tot 3 maanden aan 1 stuk op reis gaan?

Ik moet nog 1 jaar studeren (master), en zou dan ook willen gaan reizen, alleen ben ik bang dat mijn ouders daar niet echt blij mee gaan zijn...

Ik ben in 1 jaar tijd 3 x 3 weken thailand geweest.
Ben zelfstandige dus kan mijn verlof zelf kiezen.

Maar van 2 maanden kan ik ook slecht vatten,
Eerst al die verlof zien te regelen, dan nog 2 maand lang geld kunnen spenderen en 2 maand niets verdienen.

Ik zelf werk gewoon full time. Voor mij is geld geen probleem maar het vrij krijgen wel :(. Moet nog een jaar ook ivm mijn opleiding (avond) daarna wil ik gewoon stoppen (ontslag nemen) en er minimaal een jaar tussen uit.. soort van wereldreis maken.. geld heb ik al gespaard.

Kameraad van mij gaat ieder jaar minimaal 2 maanden weg, meestal azië (1 x naar afrika geweest) hij studeert en heeft een heel beperkt budget. De ticket is het duurste. Die landen kosten geen drol, mits je niet naar de populaire badplaatsen gaat, want daar kost het bijna net zoveel als hier.. Hij zit nu bijvoorbeeld in laos en doet het met 100 euro per week en ziet dan een hoop ;)

Ik zelf werk gewoon full time. Voor mij is geld geen probleem maar het vrij krijgen wel :(. Moet nog een jaar ook ivm mijn opleiding (avond) daarna wil ik gewoon stoppen (ontslag nemen) en er minimaal een jaar tussen uit.. soort van wereldreis maken.. geld heb ik al gespaard.

Kameraad van mij gaat ieder jaar minimaal 2 maanden weg, meestal azië (1 x naar afrika geweest) hij studeert en heeft een heel beperkt budget. De ticket is het duurste. Die landen kosten geen drol, mits je niet naar de populaire badplaatsen gaat, want daar kost het bijna net zoveel als hier.. Hij zit nu bijvoorbeeld in laos en doet het met 100 euro per week en ziet dan een hoop ;)

Doet ie goed, na 2 dagen laos was mijn 1ste miljoen al op :D

Doet ie goed, na 2 dagen laos was mijn 1ste miljoen al op :D

Tja Broodje ei met kaas en spek kost er ook 2 euro :D Weet ff niet hoeveel kip dat is... Hij past zich heel makkelijk aan, slaapt ook gewoon in de smerigste hutjes en eet alles (insecten enzo als het moet)

Als ik erheen zou gaan zou ik ook wel meer kwijt zijn. Ben samen met hem naar Thailand gweeest en 2 anderen.. dat was voor hem een uitzondering , want daar was hij in 3 weken wel 1500 euro kwijt , geld ook voor mij. Maar dan hebben we in Bangkok en Phatong ook wel goed gezopen :cool:

Terug
Naar boven