- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja Broodje ei met kaas en spek kost er ook 2 euroWeet ff niet hoeveel kip dat is... Hij past zich heel makkelijk aan, slaapt ook gewoon in de smerigste hutjes en eet alles (insecten enzo als het moet)
Als ik erheen zou gaan zou ik ook wel meer kwijt zijn. Ben samen met hem naar Thailand gweeest en 2 anderen.. dat was voor hem een uitzondering , want daar was hij in 3 weken wel 1500 euro kwijt , geld ook voor mij. Maar dan hebben we in Bangkok en Phatong ook wel goed gezopen![]()

valt goed mee,
Mijn eerste keer thailand was in 3 weken 5000 euro.
Nu spendeer ik gemiddeld zo'n 100 euro per dag, maar als ik wil kan dat makkelijk 10-20 euro ook.

Ja man, wil volgend jaar weer Azië of Zuid-Amerika.
Wel flink sparen dus.
China, vietnam of zuid amerika. Hoe regelen jullie dat eigenlijk allemaal?
Werken jullie of studeren jullie nog, if so, hoe kunnen jullie dan gewoon voor 2 tot 3 maanden aan 1 stuk op reis gaan?
Ik moet nog 1 jaar studeren (master), en zou dan ook willen gaan reizen, alleen ben ik bang dat mijn ouders daar niet echt blij mee gaan zijn...
Ow ja, nog een vraagje, als jullie zo'n reis organiseren, doen jullie dat via een touroperator, of is het voordeliger om vlucht, hotel(s) en transport zelf te regelen?
. Een vage route in je hoofd hebben kan wel helpen. En zeker een trotter of iets dergelijks kopen, is echt nodig in mijn ogen.Same hereChina, vietnam of zuid amerika.
Ik zat op een gegeven moment in een hotel in de buurt van siam. Rondom het hotel wat gogo bars, maar dat boeide ons weinig. Maar 's morgens aan de ontbijttafel enkel oudjes met een jonge Thaise. Heb zelfs iemand met een meisje van 10 jaar zien ontbijten. Dan verandert je blik wel en kan je neit meer onverschillig lachen over thaise h**ren...
Hoeveel h**ren heb je in die 3 weken gedoet? Ik snap anders niet hoe je 5000 euro kwijt kan zijn....![]()

De prijzen zijn dat retourtjes naar azie?
ik ging via Düsseldorf en was rond 700 kwijt, Amsterdam was veel duurder.
en Nam wil ik ook nog wel zien idd.
Yep, ik denk dat voor thailand air berlin nog altijd de goedkoopste is.
Ik rij ook altijd vanuit belgie naar dusseldorf.
heus niet zo ver.

Ik heb ruim 700 voor een retour betaald via Egypt air... met een tussen stop in Cairo dus... terug weg moesten we daar 7 uur wachten.
Mijn kameraad zit nu in Laos, en gaat daarna nog 3 weken naar Vietnam.. heb ook gehoord dat het daar super vet is.. voor paar euro kun je met bazooka schieten of een granaat gooien. Ook levende kippen tussen de krokodillen gooien enzo
Buiten dat is de natuur daar natuurlijk ook super mooi, en liggen de prijzen nog veel lager dan in thailand!

Ja, in Azië kun je alles , als je een beetje geld hebt![]()
(en wat stopt die mensen van je te bedreigen met hun wapens en je geld te stelen
)maar waar vind je zoiets, lijkt me sterk dat dat in de tourguides staat(en wat stopt die mensen van je te bedreigen met hun wapens en je geld te stelen
)
Ik heb ruim 700 voor een retour betaald via Egypt air... met een tussen stop in Cairo dus... terug weg moesten we daar 7 uur wachten.
Mijn kameraad zit nu in Laos, en gaat daarna nog 3 weken naar Vietnam.. heb ook gehoord dat het daar super vet is.. voor paar euro kun je met bazooka schieten of een granaat gooien. Ook levende kippen tussen de krokodillen gooien enzo
Buiten dat is de natuur daar natuurlijk ook super mooi, en liggen de prijzen nog veel lager dan in thailand!

hoeveel betaal je ongeveer voor twee weken thailand, lekker doorfeesten, zuipen, max drie hoertjes, en vliegtuigticket niet inbegrepen?
op twee weken, en daarnaast gewoon wat fun: jetski, massage, trektochtje.