MuscleMeat

96-jarige vrouw richt ravage aan bij parkeren

magnus

Huge Freak
Waardering
143
96-jarige vrouw richt ravage aan bij parkeren
Een 96-jarige vrouw uit het Nederlandse Heemskerk heeft donderdag met haar auto een ravage aangericht in het centrum van haar woonplaats. Op nog onverklaarbare wijze raakten vier personen gewond.De vrouw is ook onder de gewonden.
De vrouw reed in haar auto achteruit en raakte een passerende fietser en een geparkeerde auto. Een moment later reed zij weer vooruit en raakte ze dezelfde fietser voor de tweede keer. Ook raakte zij een andere geparkeerde auto en schampte zij een voetganger die tussen de twee auto's stond.

De hoogbejaarde vrouw verklaarde van het ongeluk niets meer te weten. Ze kon zich alleen herinneren dat zij een fietser had aangereden. Het rijbewijs van de vrouw is ingetrokken.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF17092009_063

:roflol:!

Haha Heemskerk daar train ik :P
lomp mens.

Gaan we weer.
Na 65 rijbewijs inleveren, OV met korting geven en succes ermee.

daarom heb ik een hekel aan oudjes.

65 is wel wat aan de jonge kant, niet? rond de 75 vind ik max. en regelmatig laten testen door de ANWB of zo.

ontopic: lol ^^

:roflol:
tot 2x toe dezelfde fietser aanrijden :roflol:

boven de 75 ofso ipv alleen de medische keuring, ook gewoon opnieuw een soort examen doen om te zien of je nog wel alert genoeg bent e.d

preventief innemen benadeel je de mensen mee die nog wel gewoon perfect rijden.

65 is wel wat aan de jonge kant, niet? rond de 75 vind ik max. en regelmatig laten testen door de ANWB of zo.

ontopic: lol ^^

Hier kan ik mij bij aansluiten. Ik merk dagelijks in het verkeer dat oude mensen de capaciteiten gewoon niet meer hebben om veilig aan het verkeer deel te nemen. Ze kunnen niet parkeren, en irriteren andere weggebruikers. Dat mens van 96 moesten ze gewoon eeuwig rijverbod geven. punt

Hier kan ik mij bij aansluiten. Ik merk dagelijks in het verkeer dat oude mensen de capaciteiten gewoon niet meer hebben om veilig aan het verkeer deel te nemen. Ze kunnen niet parkeren, en irriteren andere weggebruikers. Dat mens van 96 moesten ze gewoon eeuwig rijverbod geven. punt

Eeuwig ? 10 jaar is genoeg denk ik. :rolleyes:

96.. Tjonge jonge, Lopen kunnen ze niet, en rijden al helemaal niet.

"96-jarige vrouw richt ravage aan bij parkeren"
"Op nog onverklaarbare wijze raakten vier personen gewond"

Zegt mij al genoeg..

Daarom dus een tweede maal het rijbewijs laten halen na de 80...

Hadden ze net zo goed "een vrouw richt ravage aan" neer kunnen zetten :D
leeftijd maakt hier niet zo veel uit........

Laten we dan ook meteen jongeren pas hun rijbewijs laten halen als ze 25 ofzo zijn. Die jonge gasten zijn nog veel gestoorder dan de ouderen

96 tja vast dement en zo blind als een mol... boven de 75 ofzo moet je gewoon elke jaar gekeurd ofzo worden

Laten we dan ook meteen jongeren pas hun rijbewijs laten halen als ze 25 ofzo zijn. Die jonge gasten zijn nog veel gestoorder dan de ouderen
Mja door het hoge testo neem je meer risico's, maar sowieso als je pas je rijbewijs hebt dan begin je na een aantal maanden nonchalant te worden en dat is wanneer de ongelukken gebeuren. Dat heeft veel minder met leeftijd te maken. Dus denk niet dat het erg veel uitmaakt 18 of 25.

Vervoersverbod voor 65+.

Terug
Naar boven