MuscleMeat

96-jarige vrouw richt ravage aan bij parkeren

het is ook belachelijk dat zon oude vrouw nog een rijbewijs heeft.

ik zit bijna de hele dag op de weg voor me werk, en je moet zo erg oppassen met die oudjes. echt verschrikkelijk, ze pleuren hun dinky toys overal maar voor, geven geen richting aan, voegen in op de snelweg met 70, zien niks op tijd etc.... uitzonderingen daar gelaten.

mijn opa van 93 moest zon test doen om te kijken of hij nog mocht rijden, hij is bijna doof, ziet bijna niks omdat hij zen bril NOOIT schoonmaakt en toch heeft hij gehaald... like wtf... je bent je leven niet zeker als die man op de weg is
Anderzijds mag je je ook niet 'blindstaren' op die leeftijd. De ene is al rot op 70 en de andere is nog vrij actief en bij de pinken op 85. Daarom moeten er gewoon individuele, goede tests zijn om 1 en ander te testen. Zomaar rijbewijs afpakken ga jij ook niet leuk vinden als je die leeftijd bereikt hebt en graag met de auto rijdt.

Anderzijds mag je je ook niet 'blindstaren' op die leeftijd. De ene is al rot op 70 en de andere is nog vrij actief en bij de pinken op 85. Daarom moeten er gewoon individuele, goede tests zijn om 1 en ander te testen. Zomaar rijbewijs afpakken ga jij ook niet leuk vinden als je die leeftijd bereikt hebt en graag met de auto rijdt.
Reactiesnelheid testen.

inderdaad, maar ze mogen best beginnen vanaf de 70 ofzo met dergelijke tests. en dan ook best een beetje streng zijn, dat mijn opa gewoon door mocht gaan ging werkelijk nergens over

dam wat zielig!

die heeft haar best gedaan...

idd vanaf een bepaalde leeftijd een test afnemen, anders vormen ze een gevaar op de baan !

was bij mij in het dorp.

Hier kan ik mij bij aansluiten. Ik merk dagelijks in het verkeer dat oude mensen de capaciteiten gewoon niet meer hebben om veilig aan het verkeer deel te nemen. Ze kunnen niet parkeren, en irriteren andere weggebruikers. Dat mens van 96 moesten ze gewoon eeuwig rijverbod geven. punt

"Eeuwig" is vrij relatief in dit geval :D

:roflol:
Dezelfde fietser werd 2 keer gep0wnd.. :D
Maar goed 96 jaar en dan nog rijden.. Wat spookt er dan in je hoofd? ???

Terug
Naar boven